יום שבת, 3 באוקטובר 2015

שמה פס!

שום דבר לא יותר יפה,קלאסי,ומתאים לכל מצב מאשר חולצת טי שירט לבנה,כמובן שהיא קיימת כמעט בכל ארון אפשרי.
למרות זה פריט שמאוד קשה לשמור עליו נקי,לבן.
זה הפריט שכל אחת מאיתנו חייבת.
השידרוג אחרי אותה חולצת טי שירט לבנה היא חולצת טי שירט עם פסים :), מי מאיתנו שלא קראה עדיין את הספר של שלי גרוס "החיים ומה שלבשתי" שתרים יד, תיקח את התיק שלה עכשיו תרוץ לסניף הקרוב של צומת ספרים סטימצקי או וואט אבר ותקנה.... כי יש דברים שאפילו אני חשבתי לעצמי סעמק היא צודקת אני צריכה כזה בארון.
עכשיו, חולצת פסים יש לה את כל היתרונות של חולצת טי שירט לבנה (היא מתאימה לכל עונה,אפשר ללבוש איתה כל דבר, אבל כל דבר שיש לך בארון).
ואותה כבר יותר קל להשאיר נקייה, אף אחד לא רואה את הכתם של הגלידה בין כל הפסים.






וזה לא משנה אם הפסים הולכים מאונך,מאוזן, במעגלים, אף אחד לא אמר שזה חובה שהם יהיו רק לכיוןן אחד!
זה עדיין יראה כמו הדבר הכי נכון ללבוש, מי זרקתי על עצמי ויצאתי, אבל תראו אותי!!
הם בעצם כמו ה- BFF של כל מה שיש לך בארון.
תמיד תראי מעודכנת, ושיקית לארוחת צהריים עם טי שירט מפוספסת יחד עם ג'ינס או פגישת עבודה פסים מגיעים גם בחולצה מכופתרת וגם במכנסיים מחוייטות, ולא לשכוח שעם סריג פסים דקיק וחצאית מקסי נשפכת את מוכנה לארוחת ערב רומנטית עם החצי השני שלך..
לא משנה אם הם על חולצה,חצאית,שמלה,צעיף,תיק... יש לך הכל תחת שליטה ברגע שאת לובשת פסים :)






את ישר נראית מתוחכמת, ושיש לך את כל התשובות בעולם (או שזה רק מה שנדמה לי ברגע שאני רואה מישהי עם חולצת פסים יפה ברחוב...)
והקטע הכי טוב שאם אתן לא אני... ואתן לא אני.
אפשר ללבוש פסים עם כל הצבעים בעולם.. ואפילו יש כאלה שאומרים עדיף!
לכו על שילוב שלהם עם אדום,ירוק,כתום,ואפילו צהוב....
ובגלל ששלי אמרה שכל מה שיש עליו פסים לוקח, והאמת כבר שבעתי מחולצות פסים!
החלטתי לקחת את העיצה של שלי, ולחפש בארון שלי שעובר בימים האחרונים MAKEOVER קטן,דווקא את החצאית המושלמת שקניתי מזמן שכולה על טהרת הפסים.
אני אסביר את ההיגיון שלי.





קיץ=חופשים מפה עד לטימבקטו,ולצערי עדיין צריך לצאת מהבית עם הילדים לעשות משהו בחוץ... לא יכולה לשמוע יותר "מה עושים היום?".
צריך לדאוג להתלבש בהתאם..אם כבר הצליחו להוציא אותי בחום הזה מהבית!
יש להם מזל שרציתי לראות את הפיטר פן החדש עם בעלי השלישי, יו ג'קמן.
הכינותי מראש את החצאית הזאת שאני מתה עליה.לא יכולה ללבוש מכנסיים חם לי מדי, אני מרגישה שאני מזיעה כל הזמן במפשעה!החלטתי ללבוש אותה עם טופ קרופ פשוט, מטריקו בשביל שהיא תקבל את כל הפוקוס.
ובגלל אותו סעיף מלמעלה, (הילדים..) אני לא ממש מזוכיסטית אני כן,קצת אבל בכל זאת.
החלטתי לנעול את הסניקרס הלבנות שלי.
לוק שלדעתי אומר "אני לא יכולה יותר עם החופשים האלה, אבל נוח לי ואני עדיין סופר אופנתית". 
אני אגלה לכן סוד..
החצאית הזאת היא בעצם ה"טרנינג" שלי החוצא,אחרי כל ארוחות החג וחג,ועוד חג.. כמה חגים היו?
היא דקה ,היא גמישה,והיא בעלת חגורת גומי!! NEED IS SAY MORE.
והנה אנחנו מגיעים לארוחת החג האחרונה שלנו (תודה אלוהים) אני רוצה לאחל לכם שוב חג שמח...
ואל תשכחו שאני כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!




טופ: Pull & Bear\חצאית: SneakPeek\סניקרס: Primark\תיק: TopTen
שרשרת+צמיד כנף:Karni Craft\צמיד גורמט:Tytunovich 








3 תגובות:

  1. מאז שהתחלתי לפני כמה שנים לקרטא את הבלוג של שלי גרוס גם הארון שלי התמלא בפסים 😀

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מנסה עכשיו לשדרג את המלתחה שלי, באמצעות חלק מהטיפים שלה..ביחד עם כמה סרטונים מהרשת..
      מקווה להצליח עד תחילת החורף.

      מחק
  2. מראה נפלא. פסים הם סוג של קלאסיקה. יש בהם משהו נצחי וכל כך פריזאי....


    -מירי

    השבמחק