יום שבת, 27 בפברואר 2016

הדיווה מזינה את עורה..

כמה מוצרים הצטברו אצלי.. וואו.
אני באמת מנסה לסקור ולהעביר לכם את כל המידע ואת כל התובנות שלי, ובשביל זה אני צריכה זמן לנסות אותם.
אז לא לכעוס עליי יותר מדי, אני אחלק את זה לכמה פוסטים שלא יהיה בלגן.
והיום בבוקר במקום להגיד לעצמי "עצמי, אבל אין לנו כוח.."
קמתי וצילמתי את כל מה שאני משתמשת בו כבר תקופה (שאלה מוצרי הטיפוח) ואת מה שעבר למגירות האיפור שלי ואת מה שלא עבד בשבילי כמובן שמתי בשקית נפרדת בשביל לחפש להם בית מאמץ.

אז יש לנו עבודה לפנינו, מוכנים נתחיל עם שלושה סרומים שקיבלתי לבדיקה, אני אלך דווקא מהעממי יותר ליוקרתי (בכולם עשיתי שימוש בין שלושה שבועות לחודש בשביל שאוכל לסקור בצורה טובה ונכונה).
בגלל זה אני אף פעם לא מתחייבת ליח"צ ששולחים לי מוצרים תאריך לפוסט כי דברים כאלה לוקחים זמן לבדוק.
אי אפשר לראות תוצאות אחרי יומיים שלושה אפילו לא אחרי שבוע, שלא יספרו לכם סיפורים.

הראשון הוא סרום מבית "ללין" הוא מהסדרה הירוקה שלהם שאני מאוד אוהבת.
הוא אמור להזין את העור מתחת לקרם הפנים הרגיל שלי. הוא מכיל רכיבים פעילים ששומרים על מאזן הלחות ויש בו דברים טובים כמו חמאת שיאה, ושמן זית שבעצם עוזרים לו להזין ולרכך את העור.
אז חוץ מהעצם העובדה שהוא נראה כמו הג'ל הזה שילדים זורקים אחד על השני, שקצת הגעיל אותי בהתחלה הוא סביר.
הוא לא עשה משהו מאוד מיוחד או מרשים, הוא נתן לי איזה שהיא תחושה של רעננות על הפנים בדקות הראשונות אחרי המריחה,הקרם פנים שלי ישב עליו יפה וטוב, אבל פה זה נגמר.
הוא השאיר את העור שלי מאוד מאוד רטוב ומבריק (יש לי עור מעורב על גבול השומני) למי שיש עור יבש אני חושבת שהיא תתעלף מהאפקט הזה אחרי שעה.
המחיר שלו לפני מבצעים הוא 119 ש"ח ולעור צעיר ולא בעייתי שלא צריך עזרה ברכיבים פעילים למיצוק לעור בוגר יותר כמו שלי, אני חושבת שהוא יהיה מעולה!



הסרום השני הוא הסרום מבית "כריסטינה" שאפשר להשיג רק אצל קוסמטיקאיות וכל מי שהוא משווק מורשה.
אני מכירה מוצרים של "כריסטינה" שנים, אמא שלי עוד השתמשה במותג על הפנים שלה בגילגולים הקודמים שלו.
אז יש לי תמיד הערכה למותגים שנמצאים ככ הרבה שנים.
הסרום הוא מסדרת ה- New BioPhyto שמבוססת לפי מה שקראתי על פיתוחים מדעיים של החברה.
הוא נקרא Alluring Serum הוא אמור להיות בעל נוסחה מיוחדת שעוזרת למנוע תהליכי חמצון בעור. מבטיחה גוון אחיד וזוהר ולעודד התחדשות תאים. הוא מכיר 30 מ"ל והוא עולה 236 ש"ח.
תכל'ס הוא עשה עבודה טובה בלי שום קשר לכל מה שהיה כתוב על הקופסא (אני תמיד אומרת הבטחות לחוד, ביצועים לחוד) הוא כן איחד את הגוון שלי יחסית (זה סרום לא קסם אחרי הכל) אבל כן ראיתי פחות אדמומיות סביב האף והסנטר אצלי בעיקר, הוא כן נתן לעור מין הארה מסוימת אבל לא השאיר אותי רטובה ומבריקה. הוא מאוד נעים והמרקם שלו נהדר ונספג בקלות.
אני אוהבת שאני מרגישה שהחומר עושה משהו במפגש עם העור שלי וזה הרגיש לי ככה.
שני דברים, אני שונאת מוצרים קוסמטיים שמגיעים עם טפטפת זה מביא לי תסעיף, ומפריע לי המחיר.
מצד שני אני מבינה שבד"כ מוצרים שהם חוד החנית מבחינת מדעית הם יותר יקרים ממוצרים אחרים, אז לשיקולכם.



האחרון המדהים המהמם והמפתיע מכולם היה הסרום מבית "פרימייר" זה בעצם סרום עם ויטמין C.
זה סרום ממצק (אני אוהבת מוצרים עם המילה ממצק... צריכה עכשיו משהו דומה לבטן,לתחת,לציצי...) הסרום הזה בעצם מותח,ממצק מזין ומבטיח לשפר את מראה העור שלך. 
השילוב של הויטמין C בתוכו בעצם נועד לתת לך איזה בוסט של אנרגיה ישר לפנים!
הוא גם נבחר למוצר השנה לשנת 2015 לפי מה שהבנתי.
מה שהוא עושה לפי מה שכתוב (כתוב מלא, אני אקצר ואתמצת את מה שחשוב לנשים בגילנו) החומרים הפעילים שלו מתניעים את עצמם רק ברגע של המריחה עצמה, הקפסולות שיש בתוכו נפתחות רק ברגע שאת מתחילה להחדיר אותו לעור הפנים, ואז את מריחה את הריח המוכר הזה של ויטמין C, לפני זה אין לו ריח בכלל.
 אז בחודש האחרון אני אחרי שאני מנקה את הפנים שלי, עם התרחיץ הקבוע שלי, אני מורחת את הסרום בתנועות מעגליות עד שהוא נספג לגמרי (הרבה נשים עושות את הטעות ולא מספיגות את הסרומים עד ספיגה מלאה, חייב להספיג!!) 
ובימים שהרגשתי רע (הייתי חולה מאוד..) פשוט שמתי אותי גם במהלך היום בשביל איזה בום של לחות לעור.
כל הדברים הבריאים שיש בו: ויטמין C+E+A מינירלים של ים המלח כמובן ושמן רוז היפ שנלחם בהזדקנות של העור (תודה לאל על זה..).
הוא לא זול, לא זול בכלל.. יש בו 50 מ"ל הוא עולה 300 שקל, שתי טיפות מספיקות לכל הפנים.
אני רוצה לראות כמה זמן הבקבוק הזה יחזיק לי מעמד, אם הוא עובר תשלושה חודשים וממשיך לתת לי תוצאות כאלה אני קונה אותו שוב.



מקווה שעזרתי לכן לקבל איזה שהוא מושג לגבי מה יותר מתאים ויתאים לכן לעור.
לגיל ולמצב העור שלכן באופן כללי.
לא לשכוח, כל מוצר שאתם מורחים על העור לא משנה אם זה פנים או גוף חובה להספיג עד שאתם מרגישים שהכל נספג, כי הרכיבים הטובים והמעולים שיש בתוכו חייבים שיפעילו אותם בעזרת התנועות של המריחה וההספגה.
ברגע שהסרום והקרם פנים שלכם הוספג בצורה טובה כל מה שתחליטו לשים אחכ יראה וירגיש הרבה יותר טוב.
הולך להיות שבוע חם, לא לשכוח להזין את הגוף כמו גם את העור, לשתות מיים!
שזה הקסם הכי טוב בעולם!!
ודיווה אף פעם לא אומרת סתם, דיווה יודעת :)


*גילוי נאות- המוצרים התקבלו לסקירה ע"י היח"צ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה