יום שני, 17 במרץ 2014

שפריץ של צבע!

כבר הרבה זמן שאני מחכה שתקום קבוצה טובה ואיכותית של בלוגריות אופנה איפור וטיפוח..
משהו שידחוף וימנף את כולנו יחד, ויתן לכל אחת המקום שלה להראות מה היא מביאה לשולחן (המאוד מיוחד שלנו בבלוגספריה) אז..
נפתחה קבוצת בלוגריות (מי שרוצה להצטרף שתפנה אליי בפרטי, ואני אשמח להעביר אותה למנהלת הקבוצה).
המטרה בגדול היא, לתת לכם להכיר אולי כמה בלוגים מענינים שלא הכרתם, בלוגריות ותיקות יותר וצעירות יותר, ולחשוף את כל הקוראים שלנו בעצם לכל הסגנונות השונים.
משהו שאני מוצאת מאוד מבורך :) כי אנחנו באמת שונות אחת מהשנייה כ"כ וזה הכי כיף!
הנושא הראשון שנבחר הוא "שפריץ של צבע".
האמת נבהלתי, ואפילו אמרתי למנהלת הקבוצה "אני? צבע?... איך אני עובדת עם זה?"
שחור ואפור הם די הפלטה היחידה של הצבעים שתראו עליי, אם ממש בא לי להיות נועזת אז אני לובשת לבן!
דפדפו אחורה, כמה שתרצו. קרוב לוודאי שלא תמצאו צבע אחר עליי, לפחות לא בשנתיים האחרונות שהתחלתי לבנות את המלתחה החדשה ל"אני" החדשה :)
אבל.. תמיד אהבתי לתת נגיעה, או "שפריץ" (סליחה, אבל זאת המילה היחידה שעולה לי בראש שהיא נכונה!) של צבע בטוטאל לוק שלי.
אם זאת שרשרת,תיק או צמיד יפה. בפעמים האחרונות אפילו העזתי לתת את הנקודה של הצבע, בנעליים.






אז כמובן שאני מוגבלת בפלטה של הצבעים של הבגדים עצמם, שחור שחור וגם שחור.
אבל הרשתי לעצמי לעוף דווקא מול השחור בגוון שהכי סקסי לדעתי אחרי השחור, אדום!
ובשביל לא לצאת מהתחום הבטוח שלי לגמרי, הלכתי על אאוטפיט שכולו על טהרת הצבע הכי צבעוני שלי, שחור.
אני אקדים ואומר (מה? גם לי מותר לפעמים לעשות שימוש במשפטיםמאוד חכמים..) לא חשבתי שאני אי פעם ארגיש נוח, בפריטים שהם רחבים.
גם לא היה נראה לי שזה משהו שיתאים לי, לצורת הגוף שלי.
אני מעדיפה לוקים שהם יותר הדוקים וצמודים. אבל בחורף האחרון שמתי לב שהשילוב של סריג שהוא רחב, אפילו טיפה נוטה לאוברסייז וחצאית קצרה.
פשוט... מאוד, מאוד מחמיאים.
ומי שעוקב אחריי באינסטגרם ורואה את האאוטפיטים שלי כל בוקר, יכולה לראות שזה סגנון שאימצתי בחום לארון שלי.

והנה, אתם יכולים לראות איך אני בחרתי לעשות שימוש בנושא שנבחר.
בחרתי לתת את נקודת הצבע שלי בקלאץ' ובנעליים. הנעליים היו קנייה מעולה, סוף עונה בזארה והן עלו לי 149 ש"ח.
את הקלאץ' המדהים הזה, מצאתי באתר מצוין וחדש שנקרא  Laster אתן יודעות שקניות באינטרנט ואני לא בדיוק הולכים ביחד, אבל אני כן מרשה לעצמי, ברגע שזה משהו שתופס אותי ואני יודעת שאני לא אמצא במקום אחר, ותאמינו לי חיפשתי!







אני חושבת שעברתי את האתגר הראשון הזה בהצלחה.
כמו תמיד אני חייבת להגיד תודה לצלם המדהים שלי, אלעד גרובנר מסטודיו Zoom18 שיודע כל פעם מחדש להוציא כאלה תמונות.
מחכה כבר בקוצר רוח לפרוייקט הבא... מרגישה כמו אית'ן האנט במשימה בלתי אפשרית:)
ועד אז אל תשכחו שאני כאן כמו תמיד שמה עין בשבילכם!




סריג:H&M/חצאית:TwentyFourSeven/גרביון:Life/נעליים:Zara/קלאץ': Laster
שרשרת:קסטרו/משקפי שמש:/ Trussardi מבית לוכסויז'ן/טבעות:Forever21
צמיד:הגר סתת/חבק כף יד:Ebay

7 תגובות:

  1. אין ספק שלפעמים צריך שפריץ של צבע <3

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת :) ותפסיקי להגיד שפריץ!! חחחחחחח..

      מחק
  2. מהממת! אהבתי את האאוטפיט (אני ממש רוצה את כל אחד ואחד מהפריטים!) ואת ההתאמה שלו לקונספט של הפוסט.
    בקיצור, שיחקת אותה :))

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה? טוב אני את שלי עשיתי... יכולה לפרוש!!
      קיבלתי מצוין מהמנהלת!!

      מחק
  3. אין ספק שמאז שהכרתי את הבלוג שלך, שבועיים בערך, הוא הבלוג אופנה האהוב עלי. עוד לא ראיתי עליך פריט שלא הייתי לובשת בעצמי.
    את האוטפיט הזה אני אוהבת במיוחד. הקלאץ והנעליים מושלמים!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו!! תודה רבה רבה!! עשית לי את היום! (או הערב) כי כבר לילה... חפשי אותי בפייס.. :)

      מחק
    2. את כבר בפייס שלי, ella MISSIN dubin :)

      מחק