יום חמישי, 3 באפריל 2014

עושה 24/7 על המדרגות, ועל החומה..

TwentyFourSeven.
קיבלתי הזמנה להציץ בקולקציה שלהם לקיץ הקרוב. התלבטתי כמו תמיד אם ללכת בכלל..
אז הלכתי.
השואו רום שלהם הוצג בת"א, בכל פינה בחלל עמד "סיפור" מתוך הקולציה, ויחד עם הפריטים אפשר היה לראות גם אקססוריז ותמונות אווירה. מאוד אהבתי את הסידור של החדר. כמובן שישר הלכתי למה שאני הכי אוהבת  שאלה כמובן הפריטים השחורים והדמוי עור.
ריפרפתי, הסתכלתי.
כמו תמיד פחות התחברתי לכל הצבעוניות ולכל הפסטליות.. זה חוזר על עצמו כל שנה.
ונכון אין מה לעשות. ואי אפשר להמציא את הגלגל, אבל אולי לנסות? אולי די עם כל הפלמינגו וכל הטרופי.. אבל מה אני מבינה.
מאוד מאוד אהבתי את הקולקציה הלבנה שלהם. שמלות לבנות חתוכות, נקיות בלי שום אקסטרות מיותרות כמו אבנים או אבזמים.

חצאיות תחרה וקרושה, שהורכבו יחד עם טופ תחרה שחור. אני חושבת שזה לוק נקי ואלגנטי מאוד וגם מאוד נשי וסקסי  (מחכה שהם יגיעו לחנות שלי בזהב וזה ככ אצלי בארון!)
אני אפילו זוממת על שמלה לבנה לחג לעצמי (אל תגלו אני רוצה שזאת תהיה הפתעה!).

ואז הגעתי לחנות שלהם בקניון הזהב. הייתי בה אולי פעמיים. התחלתי לחפש ולמדוד.. וכאן יש לי כמה הערות והארות.
שמעתי את המעצב הראשי שלהם רון קאהן אומר שהם הגדילו את המידות עד מידה 42.. אני לא הצלחתי למצוא מכנסיים מידה 42, אל תרימו גבה!
כי כשהגעתי לחנות ומדדתי מידה 40 (מה שאני עכשיו...) המכנסיים שרציתי היו כ"כ צמודות ברגליים שההרגשה היתה כאילו אני הולכת מגובסת!

הסקיני שלהם כ"כ סקיני שהוא הפך להיות חלק מהעור שלי, ולי בד"כ אין בעיה עם "עור" אבל זה היה מוגזם!
וכשביקשתי 42 אמרו לי שאין להם מידה 42 בבגדים שלהם בכלל, אז קח את זה לתשומת ליבך מר רון קאהן.
התייאשתי ממכנסיים פניתי לחצאיות. וכאן גם יש לי בעיה.
אומנם הגזרות מדהימות,ההדפסים לטעמי, והבד מאוד מאוד נעים, אם זה מכותנה או מדמוי העור או התחרה.. אממה..
קצרות מאוד, מאוד.








נכון, אני יחסית גבוהה (1.75 בלי עקבים) אז הכל יחסית קצר עליי, אבל עדיי, אפשר היה להוסיף עוד כמה ס"מ בשביל לא לראות עד איפה אני עושה שעווה :).
בסופו של דבר (והחיפוש לא היה קל כמו שחשבתי, אבל כמו שאמרתי לא הגיעו עדיין הדגמים שראיתי בשואו רום לחנויות אז אני עדיין מחכה) מצאתי גופית קרופ שחורה שתשמש אותי עם מכנסיים מחוייטות גבוהות, וז'קט ג'ינס מדליק עם שרוולים מדמוי עור..(מישהו אמר עור?) המחירים... סבירים מאוד.
הגופיה מחירה היה 79.90 ש"ח היא מלייקרה היא מאוד נוחה נעימה כבר הספקתי ללבוש אותה כמה פעמים, היא עברה כביסה בהצלחה ולא איבדה מהצורה שלה. הז'קט מחירו 149.90 ש"ח והוא חלק מהפריטים שהם MUST HAVE שיש עליהם מחיר מוזל. 









אני יודעת שאני אחזור לשם בשביל לחפש את מה שאני מחכה שיגיע..
אבל לדעתי הם צריכים לבדוק טוב טוב את נושא המידות והגזרות שלהם. אם קהל היעד הן בחורות בגילאי 16-20  בלבד אז הם בול במשוואה. קצר, צבעוני, שובב ותוסס.
אבל אם הקהל הוא יותר בוגר ויש רצון להגיע גם לנשים בנות 25-30.. (כי יש פריטים יותר בוגרים ויותר אלגנטיים בקולקציה) אני חושבת שנחוצה בדיקה נוספת.
נקודת האור המושלמת במותג היא מחלקת הנעליים, והאקססוריז שלהם שאני מטורפת עליה. (ויש לי לא מעט ממנה) המון שרשראות,צמידים גרביונים תיקים מדהימים. שם אני חושבת שכל אחת יכולה למצוא לה משהו מתאים.

פוסט הבא יהיה פוסט "חגיגי" (סוג של..) אני מקווה שלא תשארו יותר מדי בשוק לראות אותי בצבע, שהוא לא שחור.
תודה לאלעד מ-
Zoom 18 על הצילומים, הוא הגיע עם 40 מעלות חום לצלם אותי!, איזה מזל שהיה מזג אוויר מדהים.
שיהיה לכם סוף שבוע מדהים, ואל תשכחו שאני כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!




גופיה+ז'קט:TwentyFourSeven/חצאית:Zara/גרביון:Life/נעליים:Scoop/צמידים:Forever21שרשראות:Punchaos/ קלאץ':Nine West/משקפי שמש:Retro Chic Erroca/לק:Funny Bunny OPI/טבעות:Castro 

4 תגובות:

  1. שעווה... קורעת 😹 תמונות מהממות כתמיד! סתיו

    השבמחק
  2. מה?? נשבעת לך שזה גובל בפורנו.. חחח אני עומדת מושכת מושכת.. ואין לי שום בעיה עם קצר. אבל זה קצר קצר!!!!

    השבמחק
  3. לפחות חסכת לי את עוגמת הנפש של ביקור ביותר בחנות שלהם. גם טוב. אני אולי לא מטר שבעים וחמש אבל אם הבגדים שלהם לא עלו עליך אני אפילו לא אטרח למדוד. לא נורא, אולי רק בשביל הכיף אשלח לך פוסט אורח בסוף החודש מלונדון, שם יודעים להתחשב גם בנשים (כן, נשים) כמוני. אלו עם הקימורים של אחרי הלידה, אלו עם הרגליים הקצרות. אחלה פוסט שלך ואם לא יזמינו אותך בשנה הבאה, ההפסד כולו שלהם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה כפרות.. ולמה למה את אומרת לונדון.. ככה יפה??...

      מחק