יום ראשון, 13 באפריל 2014

הסקוטי שאני מחביאה בארון!

הבטחתי לכן פוסט צבעוני לחג :) ואני מקיימת.
משובץ,סקוטי  או Tartan .. לא משנה איך תקראו לזה, רק תוודאו שאתן משקיעות בלפחות פריט אחד מההדפס הזה העונה.
כשאנשים חושבים על ההדפס הזה, הם בד"כ חושבים על שנות ה 90.. דור הפאנק:
מוהקים,פירסיניגים,דוק מרטינס וכל מה שמשובץ באדום שחור ואפשר ללבוש אותו.

עכשיו מצעידים את ההדפס, כל הגדולים בתצוגות שלהן. סלין,טומי,מרק ג'ייקובס כולם הראו פריטים משובצים בכל מיני ורסיות בקולקציות שלהם מחולצות אוברסייז,לאקססוריז וחליפות טוטאל לוק.
שאפילו לדעתי, קצת טו מאצ'.. מאצ'י!
ואני אחלק לכן את הוראות ההפעלה ללבישה נכונה של כל מה שקשור ל- "סקוטי" הזה.
אם את מחפשת מראה מתוחכם לכי על חצאית מידי, או שמלה בגזרה ישרה וקלאסית. אם את רוצה מראה יותר מדליק ואדג'י תשקיעי בסקיני או מיני פליסה, וחולצת קרופ שתוכלי ללבוש יחד עם ג'ינס שחור משופשף עם קרעים.

כמובן למי שרוצה ללכת על מינימל סקוטי מקסימום אפקט, תמיד אפשר פשוט להוסיף צעיף או תיק או חולצה קשורה על המותן, ככה לא תרגישו שהוא "בולע" את כל ההופעה.
ההדפס הזה מגיע בכל הבדים, ראיתי אותו ממשי,שיפון,ג'ינס וכמובן טוויד. (המצחיק הוא שההדפס הזה לא חייב לבוא באדום ושחור.. ראיתי אותו בורסיה של כחול נייבי עם ירוק,וירקרק עם לבן...) אבל אני בחורה מסורתית נצמדת למקורות!
אתן יכולות לראות את ההפכים המנוגדים ביותר בעולם, אמה וריטה ששתיהן מטורפות על ההדפס, ושתיהן נראות מדהים כל אחת בסגנון שלה.
עדיין אני כן רוצה להגיד כמה מילים על ההדפס הזה שאני מראה לכן בפוסט, אותי זה ישר לוקח לסרטים כמו "איש הנצח" "רוב רוי" ו איך אפשר בלי "לב אמיץ".
They can take Our Life, But they can Never take our Freedom, המשפט הכי מפורסם אני חושבת, שאי פעם נאמר ע"י גבר בחצאית.
אני חושבת שזה באמת אחת ההדפסים שאפשר להגיד שנמצא פה מאות שנים. 
ואישית כאחת שלא חובבת צבע, אני מוצאת את ההדפס הזה סקסי,מעניין,בעל היסטוריה,ומספיק "שחור" בשבילי.
וככה הוא קיבל מקום של כבוד במלתחה הדי שחורה שלי, ובואו נגיד ככה.
אם כבר "סקוטי" בארון אז את זה :).









  
כמו שאתן יכולות לראות הוא השילוב המושלם לכל פריט שחור. הוא סקסי,הוא דומיננטי הוא מגיע כמעט בכל פריט אפשרי. אני לא אתחיל לספר לכן שהשקפתי האישית היא לעבוד תמיד עם מה שיש לכן בארון ולא לקנות סתם.
אבל פריט אחד עם ההדפס הזה בין אם חצאית או מכנסיים ואתן תוכלו לשלב איתו כל דבר במלתחה שלכן.
ונכון יש כאלה שמאמינים שההדפס הזה מקומו בחורף בלבד.
טוב לדעתי זה מטומטם, ממתי לאופנה יש חוקים? 
אין דבר כזה. הכל מתאים לתמיד, תלוי איך מיישמים. 
וזאת היתה הפרשנות שלי להדפס המושלם הזה.
השמלה נקנתה בקסטרו בקיץ שנה שעברה, ואתן מכירות אותי, אני לא אחת שרודפת אחרי טרנדים ואני חושבת ובטוחה שהיא תתפוס פוקס בלי קשר לטרנדיות שלה, עוד הרבה זמן.
היא פשוט החליפה שמלה מאוד דומה בגזרת סקייטר שהפכה להיות גדולה מדי עליי :).
בשביל שזה יתאים לסגנון שלי, החלטתי ללבוש מעליה בימים האחרונים שעוד קריר, מעיל עור אופנוענים קצר במותן (אם כבר "אני" אז עד הסוף). ולאבזר בהתאם.
אתם יכולים לראות בהופעת בכורה ראשונה גם את הקעקוע החדש שלי בגב :) העבודה המדהימה הזאת נעשתה ע"י
Michael Butor מסטודיו Sorry Mama ברעננה.
מי שעוקב אחריי בפייס ובאינסטגרם יודע שברגע שאני מתאהבת במותג או מעצב מסוים אני נאמנה לאהבתי עד הסוף.
ככה היה לי ועדיין יש לי עם "פפושקה" עשיתי עליהן פוסט לפני שנתיים אני חושבת שהתאהבתי בעיצובים שלהן בדוכן מאולתר שהיה להן בקניון הזהב.
עכשיו הן טפו טפו.. ואני תמיד אוהבת להתחדש בתכשיטים שלהן.
תוכלו לראות עליי את הצמידים שלהן, שלא יכולתי לבחור באחד אז פשוט לוקחים שניים :) ואת השרשרת הזאת שיפעת המעצבת פשוט הכינה כאילו במיוחד בשבילי עם שילובים של עור שחור וזהב.










ואני יודעת שאדום זה צבע של תשוקה של אהבה של אש, ואולי בגלל זה אני מרגיש איתו כ"כ בבית.
ואני שומעת לא מעט אנשים אומרים שאדום זה בנשמה (לא רק אוהדי הפועל!).
אז אולי שווה לכם לנסות, להעז.
תודה לאלעד גרובנר מ- Zoom18 שלא מפסיק להפתיע אותי כל פעם מחדש עם הרעיונות שלו, ועל האקססורי שלי אליקו.. שהתנהג למופת!
ואם אנחנו כבר פה אני רוצה לאחל לכולכם.. חג שמח!
תאכלו,תהנו תבלו עם המשפחות שלכם, תצטלמו המון, ותצברו חוויות וזכרונות שיספיקו לכם לכל החיים!
ועד אז אל תשכחו שאני כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!








שמלה:Castro/מעיל:Bershka/גרביון:Life לסופר פארם/נעליים:Zara/קלאץ':TopTen

תכשיטים:פפשוקה/חזיה:Femina/לק:Funny Banny OPI


2 תגובות:

  1. אני מתה על טארטן במיוחד בפרשנות של ריטה אורה... צילומים משגעים יפיופי! סתיו

    השבמחק
  2. אני מתה על זה!! קשה קצת לא להעמיס אותו.. אבל בעדינות אפשר ליצור לוק אדג'י מטורף!
    תודה על המחמאות :)
    מואה!

    השבמחק