יום שלישי, 22 באפריל 2014

פשוט לנשק אותו!

ראיתי ככ הרבה טרנדים לאביב 2014 על המסלול, שבאמת קשה לדעת מה יתפוס ומה לא. 
כל השחקנים החזקים חוזרים שוב לארח לנו לחברה:
פרחים,משחקי שקיפות,רשתות,פסטלי,לבן,שחור לבן,חצאיות עם מותן גבוהה, וחולצות קרופ.
אני בטוחה שאתן כבר מחכות שמזג האוויר יתחמם בשביל לנצל את כל מה שאתן רוכשות עכשיו.
אבל יש טרנד אחד, שאני מודה שאפילו אותי אישית הצליח להלהיב (ואתן יודעות, שאותי מאוד קשה להלהיב על טרנדים).
אבל גם לי קשה להתעלם ממנו, ואני נהנית לראות אותו כל פעם מחדש בכל העיתונים בלוגים האתרים.. וכמובן על הכוכבות הכי גדולות וחמות בעולם!
זה לא סוד שיש מספיק טרנדים משנות ה-90 שאני מקווה ומתפללת לאלוהים של לא משנה מי, שלא יראו אור יום לעולם, ולא מבינה למה ראו מלכתחילה!
להלן:גברים בשורטס,גברים עם גרביים לבנות עד הברך,נשים עם מכנסי דפוק אותי, שפתון בהיר ותוחם חום,ושיער נפוח עם טונה של ספריי.. לשני המינים!

אבל חליפות המאצ'י מאצ' האלה, פשוט ישבתי ומחאתי כפיים שראיתי אותן צצות שוב.
הטרנד כרגע הוא הדבר הכי חם גם בכל הרשתות.
הדפסים מטורפים,כל הבדים שאתם יכולים לחשוב עליהם, גזרות מגוונות, וכל קשת הצבעים האפשרית. החליפות מגיעות בכל הורסיות וכל הסגנונות הקיימים.
גופיות,סטרפלס, או כחולצה בחלק העליון, ומכנסיים קצרות או ארוכות,חצאיות מיני ומידי תלוי כמובן, במה עובד הכי נכון בשבילך בחלק התחתון. 
עכשיו.. נכון הלוק הזה מגיע גם עם מכנסיים, אבל לי זה ישר נותן אסוציאציה של פיג'מה.







זה לוק מאוד חמוד, אבל לא בשביל מישהי שיש לה ציצי ותחת וקימורים..זה כאילו אני מסתובבת ברחוב במה שאני הולכת לישון, ובכלל יש לי סלידה כללית מסאטן שהוא הבד העיקרי בחליפות מכנסיים מהטרנד הזה.. לא אוהבת שום דבר שמרגיש לי על הגוף כאילו ירקו עליי. אני מראה לכן בכוונה כוכבות שעפות על הטרנד והן לא רזות ולא כחושות, בעלות קימורים פלוס. ותראו איך הלוק הזה פשוט עושה את כל העבודה בלי להתאמץ.ואם גם לכן נמאס קצת מהשמלות, גם לי קצת בא שינוי, אתן לא לבד. התוצאה מהלוק הזה. ומה טוב בטרנד הזה, את יכולה להראות עור חשוף בחלק העליון עם קרופ טופ או סטרפלס, אבל המראה עדיין יהיה קלאסי ובטוב טעם :) ואיך אני מכולן מעודדת את הקרופ.. בגילי המופלג?אל תדאגו' כבר כבר יגיעו כל הנשמות הטובות להגיד לי שזה לא יאה לגילי, ולמצבי ללבוש חולצות בטן..ובגלל זה אני מעדיפה את החלק התחתון בלוק הזה, עם חצאית גבוהה במותן וארוכה עד אחרי הברך. מראה מד מן סקסי, ונשי מאוד. אבל מאוד מודרני עם אצבע על הדופק.




  



אבל אם את רוצה מראה שהוא יותר אלגנטי, או שאת צריכה לטשטש איזור בעייתי כמו בטן, ירכיים או תחת :) אפשר לנסות את הלוק עם חצאית A, או חצאית נפוחה.
אבל אין כמו האורך הזה אחרי הברך, בשביל לאזן את החלק העליון שהוא יותר חשוף.
אם את רוצה לתת אשליה של מותניים יותר מלאות אני מציעה לנסות חצאית עיפרון צמודה עם הדפס מאוד דומיננטי או אפילו פסים.
אם יש לך ציצי גדול, אז שימי לב שאת בוחרת חלק עליון שלא יגרום לך להראות כאילו את חנוטה בבגד.
תודה לאלעד גרובנר האחד והיחיד מ- Zoom18 על התמונות שכל פעם מחדש מדהימות אותי מחדש, ושפינה זמן לשטויות שלי גם בחג :).
אני מקווה שהיה לכם חופש מדהים, שאכלתם ונהניתם יחד עם הגרעין המשפחתי שלכם (אצלי זה היה בול על גבול המיצוי, עוד יום והייתי מופיעה בעיתון.. כי התאבדתי!!) ועכשיו חוזרים לשיגרה.
עבודה,חדר כושר (עכשיו גם התחלתי לשחות) והקיץ ממש בפתח אז לשמור על הגוף.
מאחלת לכולנו שבוע קצר :) והמון המון נשיקות!
ואל תשכחו שאני פה כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!






קרופ+חצאית: H&M \נעליים: Zara \גרביון: Life לסופר פארם\טבעות: ForEver21 \צמיד: Ebay
קלאץ': TopTen\ משקפי שמש: Erocca \ שרשרת: Castro

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה