יום שלישי, 6 במאי 2014

שחקי אותה ב- Jersey שלך!

דביק,חם,לח,מזיע.. ואיכס מה זה אומר? זה אומר ברוכים הבאים לקיץ בישראל, המדינה שבה הדאודורנט נמכר יותר מלחם!
כמישהי שלא אוהבת ללבוש מכנסיים כ"כ (כמו שאתן יכולות לראות, כמעט ואין אאוטפיטים שלי עם מכנסיים ובחורף, אני תמיד נעזרת בגרביונים) בקיץ, אחרי שאני מוודא שהצבע של הרגליים לא מסוונר את השמש עצמה, אני מאפסנת את הקופסא עם הגרביונים למעלה בארון, והולכת טבעי :).
כל מה שהוא לא קצר,קייצי, קליל וקצר... (אמרתי כבר קצר?) לא עולה על הגוף שלי בכלל בעונה הזאת.
זה תקף גם לגבי החלקים העליונים, רק סטרפלסים,מחוכים,וגופיות.

והשנה התאהבתי בכל מה שקשור לשילוב של אלמנטים מעולם הספורט כמו שאתן יכולות לראות בתמונות שאני מעלה מהאאוטיפיטים היומיים שלי כל בוקר.
ואימצתי בחום לא אחת לא שתיים, כבר קרוב ל 5 חולצות ג'רזי, 3 מתוכן בגזרת הגופיה.
טרנד חולצות וגופיות הג'רזי הן הלהיט "החם" כרגע, אפשר למצוא אותן בכל מקום בכל רשת אפשרית.
היא יכולה לעלות לכן החל מ 30 ש"ח בכל חנויות השקר ברחוב עד למחיר של 800 שקל ברשתות היקרות.

אתן לא חייבות להתחבר, אבל זה כבר לא סוד כל נושא עולם הספורט הפך להיות חלק מעולם האופנה, וכל המעצבים כמו אלכסנדר וונג, ג'רמי סקוט, כרגע עובדים על זה שגם חולצות וגופיות ג'רזי יקבלו את 5 דקות התהילה שלהן מחוץ לאולמות הספורט, ומגרשי הפוטבול והבייסבול.
אני יודעת שזה נשמע רע, אבל אם יש לך את הרגליים הנכונות (רזות,חטובות) או שאת פשוט לא מחשבנת (כמו מישהי שאני מכירה מאוד טוב.. אישית, אפילו ממש מקרוב.. ) את לא צריכה מכנסיים!
גופיה או טי שירט ג'רזי במידה אחת יותר גדולה ממה שאת בד"כ לובשת.. תוכל לשמש לך כשמלה.
את יכולה ללבוש מתחת מכנסונים, אם את לא רוצה מקום לאובר חשיפה :).

מתחת לחלק העליון שבחרת, את יכולה לבחור טופ מדליקה, מי שיכולה ללכת בלי, אז עוד יותר טוב. 
טיפה ציץ זה סקסי..
אבל סטרפלס תחרה או טופ מרשת יכולים בהחלט להתאים לכיסוי.
נעל שטוחה תיתן לך מראה נערי ומדליק, נעל עקב גבוהה תיתן לך מראה סקסי נשי וחטוב...
ואקססוריז.. כמה שיותר יותר טוב!
צמידים, טבעות,עגילים,חבקים על הזרוע, על האוזן...כמה שיותר במקרה הזה, יותר טוב!









בשל הלוק הספורטיבי משהו, אלעד בחר לצלם אותי במסלול הריצה של הדר יוסף.
אל דאגה, לא רצתי.. למרות שאני מוכנה לעשות תחרות עם כל בחורה על שטוח.. ואני עדיין אנצח אותה בריצה על עקבים!
כמובן שאני ו"ברשקה" זה סיפור אהבה, במיוחד במחלקה השחורה המדהימה שלהם.
את הגופיה הזאת שלהם, פשוט התאהבתי בה איך שראיתי אותה בחנות, וידעתי שאני אקנה אותה..
חזרתי כמה פעמים להגיד לה שלום, ולמדוד אותה שוב ושוב, כי באמת חשבתי שלא יהיה לי עם מה ללבוש איתה.
איך אני מאמצת את המראה הטום בוי שלה, ועושה את זה "שלי"?
אמרתי אני אחכה.
עד שאמצא עם מה ואיך ללבוש אותה, בצורה שהכי תתאים לי!

ואז התחלתי לחפש תמונות וקיבלתי המון השראה מבלוגים בחו"ל, וכל אופנת הרחוב שצברה תאוצה.
חזרתי לקנות אותה, בסייל האחרון.
וזאת התוצאה.. 









כשהגעתי לצילומים נעלתי את הסניקרס החדשות שלי, זאת לא תהיה לכם הפתעה שאני ביום יום הולכת 99 אחוז מהזמן על עקבים.
חיפשתי את העיצוב הזה, את הלוק הספציפי שלהן כבר קרוב לשנתיים.
בלי שרוכים,שחורות כמובן, ואיך לא עם שילוב של דמוי עור.
כשראיתי אותן בכניסה לסניף פוראבר21 בעזריאלי פשוט חטפתי אותן כמו מישהי מוכת כלבת!
אבל כולנו כ"כ התלהבנו מהלוק הקז'ואלי משהו, שהחלטנו גם לצלם כמה תמונות על שטוח :).

מי שיש לה עוד רעיונות מדליקים ללוקים בסגנון, אני אשמח לראות ולקבל רעיונות.. 
כל התמונות המדהימות כמובן, באדיבות אלעד גרובנר המלך מ- Zoom18 שהפך לפאשוניסטה לא קטנה בזכות עצמו!
אני מקווה שהעברתם את החג הזה בהרבה זמן עם המשפחה, המון כיף ויצירת זכרונות מהממים.
קיץ בפתח, לא לשכוח לשתות הרבה מיים זה גם מעולה לעור הפנים :).
אם אתם יוצאים, לדאוג להימרח טוב טוב. תאמינו לי ששיזוף מגיע גם, אם מורחים SPF 50,
מניסיון ... תראו אותי :).

ועד אז אל תשכחו שאני כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!








גופית ג'רזי:Bershka\חצאית:Forever21\טופ שחור:H&M\נעלי עקב:גזית\סניקרס:Forever21
תיק+משקפי שמש+שרשראות:TopTen\טבעות:Castro\צמיד קלוע :הגר סתת\צמיד:Zara
חבק כף יד:Ebay


תגובה 1:

  1. כוסית!!!! הטרנד הזה הורס עליך
    את נראת שיקית וסקסית

    השבמחק