יום שני, 12 במאי 2014

זה הכל "תלוי" באקססוריז שלך...

את לא יכולה לטעות עם שמלה קטנה שחורה, או כמו שקוראים לזה בז'רגון הבין לאומי LBD.
אני לא אתחיל לתת לכם את ההיסטוריה של מאיפה הכל התחיל, ולמה היא תמיד הבחירה הכי נכונה והכי טובה בשביל כל אישה לא משנה מה הגודל או המידה שלה.
אבל אני כן אגיד, שגם אם את בוחרת ללכת עם אחת כזאת.
אולי כדאי לחשוב איך לתת לה טוויסט, 
משהו שיעשה את ההופעה "שלך".
כולם יודעים שלא חסרים לי בגדים שחורים בארון, מה שאתם לא יודעים שיש לי קרוב ל 50 שמלות שחורות קטנות :) וגם לא קטנות.
אני תמיד דואגת שהן לא תזכירנה אחת את השנייה בשום דרך, אין לי אותה גזרה, בד, או אותו מחשוף בכפילות.
ככה זה שאתה נאמנה לשחור שלך.
אתן חושבות שהעבודה  קלה יותר, כשהיא הרבה יותר קשה.
כי אני צריכה להמציא את הלוק של השמלה כל פעם מחדש.
מצאתי שהדרך הכי טובה וגם הכי זולה (כי ניתוח פלסטי יקר לי עדיין..) היא פשוט לאבזר את ההופעה שלי בכל פעם מחדש עם אקססוריז מעניינים ושונים.
נכון שיש לי הרבה תכשיטים של מעצבות ונכון, לא חסרה לי הדרך להגיע כמעט לכל תכשיט אפשרי בזכות הבלוג.
אממה... 
אני דיאנה סוסנר בעלת בלוג אופנה "שמה עין" מזה 7 שנים, מודה ומתוודה אני מכורה לאקססוריז..
תמיד שואלים אותי איפה אני מוצאת את כל הפריטים שלי, אז ככה.
אני אפרט את אלה שאני בעיקר מתמקדת בהם בשנה האחרונה.










את השרשרת הזאת ש"לבושה" עליי, אני מחפשת כבר הרבה זמן בכל מיני אתרים בחו"ל ללא הצלחה. והיא נקנתה במה שהפכה להיות אחת החנויות האהובות עליי למטרה זו Forever21.
ראיתי אותה באחת מהפעמים שנכנסתי לשם לחפש בכלל בגדי ים :).  הקניות הכי טובות הן אלה שלא תכננת!
היא נשארה אחרונה על הקוץ, ופשוט חטפתי אותה בלי לדעת אם יש לי או אין לי איך לענוד אותה. 
לא עניין אותי בכלל, קודם שתהיה אצלי.
רשת נוספת שאני כבר בת בית שם היא TOPTEN.
אפילו המוכרות מכירות אותי כבר בשם הפרטי שלי, ויודעות לכוון אותי לפריטים החדשים ושומרות לי בצד את הפריטים שאני מתחברת אליהם.
אני פשוט מאוהבת בכל מה שיש להם. ואני עוד יותר אוהבת את זה שאני יכולה, לקנות שם דברים בתדירות גבוהה מאוד כי המחירים שלהם מצויינים ותמיד יש להם מבצעים מעולים..
לא יודעת לשים את האצבע אבל הם שינו משהו בבחירה של העיצובים,  ואני ממש מתחברת לרוב התכשיטים ורוב האביזרים הנלווים..(תיקים,ארנקים,משקפי שמש,בגדי ים,כובעים..).











והרשת האחרונה היא Bershka שגם סיפקה לי כמה וכמה מציאות בשנתיים האחרונות כמו טבעות השריון והקפיץ שאתם יכולים לראות עליי כאן.
מחירים שפויים, המינוס היחידי שהם לא מביאים כ"כ הרבה אקססוריז לסניפים בארץ וחבל.
 את השמלה שאתם רואים קניתי בהתקף של "אני חייבת שיראו את הקעקוע החדש שלי" שקורה לי בחודש הרבה בזמן האחרון.
אני מחפשת בגדים שיהיו מאוד פתוחים בגב שיראו את יצירת האומנות של מיכה בוטור המקעקע של סטודיו "סורי מאמא" ברעננה.
(מאז בעלי הספיק לדפוק שם חצי שרוול וחצי חזה בקעקוע טרייבל מטורף..) מי שחושב על לעשות אחד, דברו איתי קודם!
האאוטפיט הזה שימש אותי ליום שלם!
בבוקר לבשתי אותו לארוחת בוקר לכבוד יום ההולדת של תובל שחגגה בת מצווש:)  מינוס השרשרת שעושה את כל הרעש.
בערב שהלכנו לחגוג עם המשפחה המורחבת במסעדה פשוט ענדתי את השרשרת עליי וזהו, אני מוכנה.
חולה על אאוטפיטים פרקטיים!!
הגן היפני בחולון, היה הלוקשיין שנבחר לצילומים. קצת רעש ובלגן ושחור וזהב על הרקע הרגוע והפסטורלי השתלב מעולה.
אפשר לראות כמה נהניתי להצטלם, כי קיבלתם אפילו שתי תמונות שלי מחייכת באמת. 
תודה לאלעד מ- Zoom18 על הבחירה המקורית והמעניינת, ושהוא תמיד מאתגר אותי כל פעם מחדש :).
ספרו לי איזה אקססוריז אתם לא תצאו בלעדיו מהבית.. ואם יש לכם רשתות נוספות שעדיין לא הכרתי, שתפו שתפו שתפו!
ובפוסט הבא.. הגרלה של אקססוריז שלדעתי אסור לצאת בלעדיו מהבית.. אז תחזרו!
ועד אז אל תשכחו שאני כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!

שמלה:Twentyfourseven\נעליים:Zara\שרשרת:Forever21
קלאץ'+טבעת מטבע+משקפי שמש:TOPTEN\טבעות שיריון+קפיץ:Bershka


תגובה 1:

  1. יפה לך לחייך קושקוש! ;-)

    והשרשרת הזו פשוט אדירה , כלכך מוסיפה!!

    השבמחק