יום חמישי, 22 במאי 2014

גלאם ו- FISH לאירוע המושלם!

תמיד אחרי שנגמר פסח ואחריו העומר מסתיים, כולנו מוצפים בחתונות ואירועים אחרים.
המקרר הופך להיות לוח מודעות לאירוע הקרוב.
אני באמת חושבת שצריך להתחיל לבנות מקררים יותר גדולים.. אין לי מקום לכל המגנטים!
ואתן מוצאות את עצמכן עומדות מול הארון, ושומעות את עצמכן אומרות את המשפט שאני אישית שוקלת להדפיס על חולצה: סעמק, מה לובשים? (טוב אולי בלי הקללה.. או אולי כן)
החלטתי בעזרתן של כמה חברות חדשות שלי,  לתת לכן כמה רעיונות לפי מיקומכן באיררכיה של האירוע.
ואני אסביר אז תזרמו.
כמובן מדברים על שחור (אני יודעת כרגע עפתן מהכסא מההפתעה והשוק..).
אני לא אתנצל כי אני באמת חושבת שהוא הצבע שהכי מתאים לכל אירוע ולא משנה איזה תפקיד תשחקו באירוע, תמיד תראו אלגנטיות תמיד סקסיות ואופנתיות.

שני טיפים מראש:
מחטב מחטב מחטב.. אפילו אם את סופר רזה, מחטב זה לא קללה!
אף אחד לא רוצה לראות איפה מתחילים ונגמרים התחתונים והחזיה שלך, זה גם יחליק את כל המראה שלך ויתן לך צלולית מהודקת וחלקה.
אני תמיד תמיד הולכת עם שמלת מחטב מתחת לשמלות ערב. (אם מישהי רוצה המלצות בכיף).
והטיפ השני וממש לא קלישאה, שיהיה לך נוח!
אם כל הערב תצטרכי להתעסק בלהוריד את החצאית כי היא עולה, להרים את הסטרפלס כי עוד שנייה את חושפת ציץ לאח של החתן, נעל חדשה לוחצת ומזכירה לך שיש לך 5 אצבעות בכף רגל ולא ארבע, והשיער מתחיל להתפרק...
לא עשית בזה כלום, ואת לא נהנית בכלל.

החברה הטובה
את מחפשת ללבוש משהו שהוא לא יותר מדי פנסי, אבל את רוצה לעשות רושם טוב וכמובן להראות מושקעת בלי למכור ריאה או כליה בדרך בשביל, לוק יפה ומיוחד, אני בכוונה שמה את הדגש על מיוחד. את לא רוצה להראות כמו עוד מיליון בחורות אחרות באירוע.
חפשי את המשהו המיוחד הזה בהופעה שאת מרכיבה..
ובתור מישהי שכבר לא רואה את המקרר שלה חודש וחצי מרוב הזמנות בת מצווש וחתונות..
אני אישית מעדיפה לאירועים של חברות לקנות משהו בשני חלקים בשביל שישמש אותי לכמה אירועים.. במשחק שונה של איבזור ונעליים.
ככה תוכלי להרוג כמה "אירועים" עם שניים שלושה פריטים.
בחרתי לאאוטפיט הזה טופ שחור של מורן גינוסר עם כתפיות תחרה. תחרה לדעתי תמיד משדרג כל פריט, למשהו מאוד סקסי ואלגנטי.
חצאית שחורה ארוכה שיש כמעט לכולנו גם של מורן ..
לכי על משהו צמוד עם שסע שאפשר יהיה לראות טיפה עור כשאת רוקדת, מבד נכון שיפול ולא יצמד יותר מדי, עד הריצפה ויראה עשיר מספיק בשביל אירוע כזה (הכוונה לא חצאית מטריקו,או סאטן שיש לו נטייה להאסף בבטן) חגורה בשביל להדגיש מותן, זה תמיד מרים את הלוק למשהו מאוד נשי.
נעל עקב מרשימה, ושרשרת בשביל לתת פוקוס על המחשוף היפה של הטופ.
אני מאוד אוהבת את השילוב של זהב ושחור, אבל הוא יעבוד גם אם אקססוריז כסופים או ניאונים למי שאוהבת.





החברה הכי טובה
פה את צריכה טיפה להעלות מדרגה בכל מה שקשור להופעה שלך.
את צריכה להיות לצד החברה הכי טובה שלך כל היום.  מין הסתם תהיי חלק מהפמליה מהבוקר, יהיו צילומים לפני, תוך כדי..
באירוע עצמו בטוח תהיי בחלק גדול מהתמונות.
את צריכה להיות וואו, אבל לא יותר מדי וואו. כי אסור לנו לשכוח על מי חייב להיות הפוקוס.
שמלה ארוכה לדעתי היא תמיד מושלמת לתפקיד הזה. משהו קלאסי שאת יודעת שיחמיא ויראה עלייך טוב בלי שתתאמצי.
לא להשתולל עם האיפור והשיער, משהו שתוכלי למשוך כל היום, ולא תצטרכי לתקן כל שנייה או לסדר. כי יהיו מיליון דברים לעשות באותו היום, ואת לא יכולה כל שנייה לברוח לסדר את התוספת או את הריס שנפל .. 
חיפשתי שמלה שתהיה נוחה, שהבד שלה יפול בצורה מחמיאה על כל צורת גוף ובכל משקל.
אני חושבת שמצאתי את השמלה המושלמת.
אני עוקבת אחרי העיצובים של מורן גינוסר כבר הרבה זמן. ונוכחתי לדעת שהיא יודעת לעצב לגוף של אישה גם אם אין לך פרופרציות מושלמות.
בשמלות שלה תמיד תמצאי מותן מחמיאה, מקום לחגורה למי שרוצה בהדגשה.  מחשופים מדליקים ומיוחדים,והבדים נופלים בצורה מעולה ולא נתקעים עלייך (אתן בטח יודעות על מה אני מדברת, שהחצאית מתחילה להתאסף על הבטן או הגב מתחיל להתקפל כמו אקורדיון כל פעם שאת מתיישבת) אז פה לא.
אהבתי במיוחד את החלק העליון של השמלה. זה נראה כאילו יש לי קעקוע מקדימה (ממממ.. רעיון) הרצועות שנסגרות סביב הצוואר נותנים תמיכה טובה לחזה והרצועות בצדדים מסתירים במידה וצריך עטלפים. (העור הזה שמבצבץ).
הגב חשוף בצורה לא יותר מדי מוגזמת, וכל מה שהייתי צריכה להוסיף היתה חגורה דקה וזהו..







האמא/אחות של הכלה
כמישהי שהיתה לפני שבוע וקצת האמא של "הכלה" במקרה הזה כלת הבת מצווה. ידעתי שאני צריכה לחפש משהו שיהיה סופר מיוחד, שהיה שימושי ובאותה נשימה "דיאנה".
ידעתי שאני הולכת לשפוך סכום כסף לא קטן, אבל הכנתי את עצמי עם תקציב שנראה לי סביר ועם זה התכוונתי לעבוד.
עכשיו, מי שעוקב אחריי :) אני בד"כ לבושה מאוד אלגנט, מאוד מוקפד.
שברתי את הראש מה אני הולכת ללבוש שיהיה מצד אחד מאוד מרשים, אבל עדיין לא יאפיל על כוכבת האירוע.
באחת ההופעות של מרינה מקסימילאן בלומין היא לבשה אאוטפיט שצילמתי בעודה מופיעה על הבמה, והלכתי לברר עם אביב אברמוב מי עיצב את זה עבורה.
כמה שמחתי לגלות שאלה הבנות של מיס גיישה  ויום שישי הגעתי כמו ילדה טובה לחנות שלהן בדיזינגוף.
אורית ומורן הבעלים והמעצבות, סופר סופר מקצועיות. ואת מקבלת תשומת לב כאילו את מינימום קייט מידלטון!
מסתובבות סביבך כמו סביבון בודקות כל זוית כל תפר שהכל ישב עלייך בול!
מדדתי כמה שמלות וכמה פריטים אבל ברגע שאורית הלבישה עליי את הלוק הזה, עמדנו כולנו מול המראה ועשינו ביחד...
כן.
טופ שחור עם סגירת רוכסן מאחור,  וחצאית בת הים שכולה עשויה מפייטים עד הריצפה.
כמה פשוט כמה מדהים!
לאירוע מי שראתה בעמוד שלי בפייס אספתי את השיער והאיפור היה מאוד מעושן ודרמטי.
ולכאן בחרתי איפור טיפה יותר מעודן והשיער פזור ואני יכולה ללכת עם אותה הופעה לכל אירוע אחר (שוב, לא מאמינה בלקנות משהו ולתקוע אותו כאנדרטה בארון, בטח לא בסכומים גבוהים. זה חייב לשמש אותי כמו כל פריט אחר אחרת זה לא נכנס לארון) ובגלל זה אהבתי את הבחירה של הלוק הזה.








כל התמונות צולמו במסעדת FISH בראשון לציון.
הייתי באירוע בלוגרים שם לפני כמה ימים, וידעתי שאני חוזרת לצלם שם משהו, ברגע שיהיה לי .. משהו!
המקום מעוצב בצורה מושלמת לטעמי. המון עץ וזכוכית ורשתות ענקיות.
שלא לדבר על האוכל :) מי שאוהב פירות ים ודגים אתם לא צריכים לחפש מקום אחר, אם אתם לא מאמינים לי, רק תעשו גוגל. המלצות על האוכל האיכות והשירות מפה עד טימבקטו!
המסעדה נמצאת ברח' פרופ' בני חבוט 7 ראשון לציון.
תנסו את היין החדש שלהם בשם "דוכתא" אתם תודו לי!.

תודה ליואב שוורד על השימוש במקום לצילומים.
החנות של מורן גינוסר נמצאת ברח' ארלוזורוב 62 ת"א.
החנות של מיס גיישה בדיזינגוף 92 ת"א.
ולאלעד גרובנר המלך (שכבר כולם מתחילים להבין את זה..) מ Zoom18 על הצילומים.
תוכלו לשים עליי עין, גם בעמוד שלי בפייסבוק, וגם באינסטגרם.
תהנו, תבלו,תתלבשו, ואל תשכחו שאני תמיד פה, שמה עין בשבילכם!


3 תגובות: