יום שני, 7 ביולי 2014

הקיץ הזה אני אלבש לבן?

הצבע הלבן תמיד היה מזוהה כצבע טהור, שמשקף רוגע ומין אווירה שמיימית ומלאכית משהו.
הוא נתפס כצבע שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות :). ובעונה האחרונה לא משנה איפה תפילו את הקלאץ' שלכם, תתקלו בצבע על המסלולים הכי שווים.
מעצבים כמו קלואי,סטלה מקרטני,ודולצ'ה לוקחים חלק בטרנד המינימליסטי הזה, ופשוט חולבים אותו עד הסוף!

כמישהי ששחור הוא החבר הכי טוב שלה בעולם, כמישהי שבנתה את המלתחה שלה על אותו העיקרון שהשחור תמיד ישרת אותי נאמנה מצאתי עצמי פוזלת הצידה.. אפילו חושבת על בגידה!
לבן הוא צבע קליל הוא צבע קייצי, הוא נראה מעולה עם שיזוף והוא נראה על פניו משהו שלא יתפוס שמש (שלא חסר לנו).
נכון אני לא נפרדת בקלות מהשחור שלי, וגם ביוני יולי אוגוסט תמצאו אותי מוכנה תמיד להלוויה, אבל אני אשקר אם אני אומר שלא חם, חם מאוד, להסתובב בחוץ בצבע כהה.
ביום יום כשאני עוברת מהבית הממוזג, לרכב הממוז,ג למשרד המה אתם יודעים סופר ממוזג, אין לי בעיה אפילו להתחמק בדמוי עור, כמו שמי שעוקב אחרי האאוטפיטים היומיים שלי באינסטגרם יכול לראות.

אבל להסתובב בחוץ במשך היום בימי שישי או שבת.. יש ימים שהם פשוט גיהנום!
כל כוכבניות "של אותו הרגע" מתהדרות בצבע המלאכי הזה העונה, ולא חסר בלוגריות אופנה שפשוט עברו צד :) כמו Micah Gianneli שהיא הבלוגרית מס 1 שלי, שחיה על אותם צבעים ובדים כמוני..
שפשוט הפנתה את הלחי לצד הלבן השני...
מושלמת!

עם השיזוף שלי שלאט לאט תופס את מקומו על הגוף שלי (אני מורחת את עצמי ב - SPF50 ועדיין משתזפת זה עניין של פיגמנטציה של העור, אני לא מאלה שמבשלות את עצמן). 
מצאתי שהצבע מאוד מחמיא, ואני יודעת אפילו לי קשה לראות את עצמי במראה עם משהו שהוא ככ בהיר בתקופה האחרונה.
אבל אני הראשונה לאכול את הכובע הלבן שאין לי עדיין, ולהגיד שבהחלט מגיע לו מקום קטן במלתחה שלי.
כשהגעתי לבית של אחי, הוא והשכן שלו ויקי בדיוק החליטו להחזיר לחיים את הווספה הזאת משנת "אנו באנו, וגם אז היינו זקנים".. והיי אם אני כבר שם אני לא אצטלם איתה?
אתן יודעות כמה אני אוהבת להמליץ על מעצבים חדשים שאני מוצאת גם באופנה וגם מעצבי תכשיטים בתחילת דרכם.







אז חברות תכירו את "תותים" המעצבת המדליקה והמאוד מיוחדת של המותג היא אפרת. 
נתקלתי יום אחד בתמונה של הטבעות שלה מעורמות על הידיים שלה,בעמוד הפייסבוק של המותג, ופשוט נדלקתי (אתן יודעות שיש לי קטע עם טבעות, ועוד יותר כשיש להן טוויסט מעניין).
כמובן שישר נכנסתי לאתר שלה ומצאתי תכשיטים מדליקים, כמעט כמו הבחורה עצמה!

שרשראות עם משפטים חרוטים עליהם, על סוג מסוים מהטבעות יש חריטה מילים. על שלי כתוב Selfi זה הכי "אני" לא?
צמידים סרוגים וגם מלופפים כמו זה שיש עליי בצורת כוכב (חולה על כוכבים).




 



כל העיצובים שלה כמובן הם פרי מוחה הקודח שאוהב לקחת את ההשראה שלו מארון הבגדים של אפרת עצמה!
אפרת היא גם מעצבת תכשיטים, גם בלוגרית אופנה גם צלמת וגם כותבת באתר "מה וזה".. ואני חשבתי שאני עושה הרבה דברים :).
לבן מכף רגל ועד ראש זה בהחלט הדבר הכי חם הקיץ הזה, אני עדיין רחוקה מאאוטפיט לבן שלם, אבל אני פחות "מפחדת" ממנו עכשיו.
תודה רבה לאחי הגדול סתיו אדם על התמונות על הסבלנות ועל זה שהוא הסכים להיות איתי בחוץ!

המטרה הבאה לכבוש, Wait for it... ג'ינס לבן!
אז מה אתן הולכות להוסיף למלתחה שלכן??..
ספרו לי ועד אז אני אהיה כאן כמו תמיד שמה עין בשבילכם!







מכנסיים:Bershka/טופ:Bershka/נעליים:Aldo/קלאץ':Dior/משקפי שמש:TopTen

3 תגובות:

  1. יפה מאוד הלבן.
    ואני אהבתי מאד את הסקירה שלך של שערי המגזינים שכבר מזמן לא הבאת לכאן.

    השבמחק
  2. תכלס דיאנה, הורדת לעצמך 10 שנים בגיל עם הלבן הזה, את נראית כמו נערה!

    השבמחק