יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

Golden Eye:)

אם הייתן אומרות שאני אהיה מכורה לתכשיטים מזהב לפני 4 שנים, הייתי צוחקת כ"כ חזק שהייתי פותחת תפר (אל תשאלו איפה, אתI באמת לא רוצות לדעת...).
אני חושבת שהם פשוט מכניסים משהו מאוד מתוכחם ומאוד סקסי לכל הופעה, בין אם את בוחרת ללבוש משהו מאוד מנצנץ או משהו מאוד סולידי.
הלוקים הכי סקסיים לדעתי אלה התוספות של השרשראות המודגשות והמגושמות.. משהו שהוא טיפה יותר עם נוכחות מסתם שרשרת חוליות דקיקה.
והדובדבן שבקצפת הזאת הם הצמידים העבים, אני כבר מחזיקה אוסף די מכובד שלהם. שהולכים תמיד בזוגות (מה? מי מכן לא רצתה להיות אשת חיל).

אתן גם יכולות להוסיף ללוק שלכן תיק מוזהב או נעליים עם אלמנט מתכתי מוזהב, חגורות מותן עבות הן שוס ענקי, תתחילו לנסות לשחק עם זה בבית.
תמצאו את ההרמוניה הנכונה לסגנון שלכן.

זה לא סוד ששילובים של שחור וזהב מאוד מתחברים לסגנון שלי, אני מרגישה שאין דרך לטעות כשאת משלבת את שני הצבעים האלה יחד. 
אני יודעת שהרבה מכם חושבים שזה שילוב שמתאים רק לחורף, אבל בואו נסכים שלא להסכים.
מי בכלל יראה את שמלת המיני המושלמת שלי עם התכשיטים המוזהבים שבחרתי בקפידה, מתחת למעיל או ז'קט?
אז אתן מבינות אותי עכשיו?
יופי.








אז ברגע שהימים נרגעו ויכולנו לצאת יותר מכמה מטרים מהבית בלי לחפש מחסה, החלטתי שאני חייבת להרכיב אאוטפיט בהתאם ולהצטלם, אמרו לחזור לשיגרה לא?
המיקום: נווה צדק.
עם כל זה שזה היה פעם המקום לתמונות חתן כלה (עכשיו זה עבר למתחם התחנה) אני עדיין חושבת שיש שם משהו באווירה שאין במקום אחר בת"א.
לא הייתי שם המון זמן, וזאת היתה נראית לי הזדמנות נהדרת לצלם את האאוטפיט הזה שחיכה כ"כ הרבה זמן בארון!
ועם כל הצבעוניות של השכונה הזאת, חשבתי שיהיה מדליק, להציג להם קצת שחור דרמטי ומלא נוכחות. הם כאילו לא שמעו על הצבע שחור שם, או על נעלי עקב או על שמלות מיני, המבטים שקיבלתי שם, ולא זה לא בגלל שהיא קצרה.. היו שם בנות שהיו יותר ערומות מלבושות!
אבל הם לא נפרדים מהנעלי אצבע שלהם והסנדלים הזוועתיות האלה שכולן נועלות עכשיו..





למי שלא ראה אצלי בעמוד בפייס או באינסטוש שלי, התחלתי לעזור בסטיילינג להפקות האופנה שמצלם הצלם אלמוג גבאי
כבר עשינו יחד שתי הפקות מאוד מוצלחות.
הראשונה היתה בנושא צבע הזהב שלוקח את כל שוק האופנה בסערה. והשנייה היתה בתערוכת טיטיאניק המדהימה עם הדגמים העוצרי נשימה של מיכל נגרין.
יצא שהתחברנו לסגנון אחד של השניה, ורצינו לראות אם זה יעבוד גם אם אלמוג לא מצלם דוגמנית מקצועית, כמו שהוא עושה תמיד בכישרון גדול.
ואולי אני אנסה לצאת מתחום הביטחון שלי ולנסות דברים חדשים להצטלם בהם.

זה עדיין בתהליך ראשוני, אבל הבטחתי לנסות.כשהגענו לשם החלטנו כמו שאתן רואות, לאבזר את הלוק הזה בהרבה דלתות וקירות.
השילוב הזה נמצא תמיד,חוזר תמיד בעונה כזאת או אחרת. הפעם הכל הרבה יותר גדול,מודגש עם נוכחות.
את יכולה להרכיב לוק שהוא אתני ובוהמי עד למשהו מאוד פאנקי וגותי. תלוי באיזה אקססוריז את בוחרת להשתמש, ואיזה בגד את בוחרת ללבוש. צריך המון ביטחון ללבוש אאוטפיט שכולו זהב, אישית אני עדיין לא שם. אז אני מעדיפה את הצבע בנילווים :).
בכל מקרה זה שילוב מנצח לדעתי, והוא ימשיך איתנו לסתיו ולחורף הקרוב לפי כל התחזיות האחרונות של ווג, והמילה שלהם שווה זהב!
תחליטו מה עובד לכן הכי טוב, ואל תשכחו שאני כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכן!





שמלה:Bershka
נעלי עקב:איביי
קלאץ' שקוף+טבעות:Castro
שרשרת:איביי
משקפיים:Laster

2 תגובות:

  1. המשקפיים מעלפות! פשוט עוצרות נשימה! מה היה מחירן?
    פוסט מהמם וקשוח כמוך:)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי :) אני גם חושבת שהן מדהימית.. המחיר שלהן 169 ש"ח את יכולה לקנות אותן דרך האתר של לסטר בקישור בתוך הבלוג.. מתחת לתמונה האחרונה... תודה רבה על המחמאות.

      מחק