יום רביעי, 20 באוגוסט 2014

אני ואיזדורה אן, סיפור אהבה!

אני יודעת מה תגידו, האורך הזה "מידי" הוא מאוד בעייתי.
הוא לא מיני, הוא לא מקסי.. מה הוא בכלל??
אז טיפה מידע:
הוא נגמר איפהשהוא בחצי השוק, בחלק הכי עבה של הרגל אצל רובנו. אלא אם כן את רותם סלע.
בואו נגיד ככה: זה לא בדיוק איזור שהוא חיובי לרוב הנשים.
מזל שבגילגול החדש שלו הוא יותר סלחני באורך, והפעם המידי יכול להגיע עד כמעט הקרסול, לפעמים ממש אחריו. מה שעושה את האורך יותר ידידותי למשתמשת. כמובן שגם לגזרה יש משמעות מאוד רחבה. היא מגיעה בבלון,עיפרון,פליסה,A,טוליפ ו- Flair מה שאומר שבטוח תוכלי למצוא את הגזרה המתאימה לך. 
למראה יום יומי ונקי אני מציעה שתלבשי עם המידי שלך טי שירט לבנה פשוטה. נעל בובה או סנדל שטוח יפה ומיוחד יתנו לך את הלוק המושלם. ולחורף (שאני מתפללת אליו כל יום בשבוע האחרון, כי נמסתי איזה 5 קילו!) את יכולה להוסיף סריג אוברסייז או קרדיגן צמוד למראה יותר סקסי.למי שיש את הנתונים הפיזיים הנכונים גולף שחור (למי שיש ציצי יחסית לא גדול, וצוואר ארוך) יכולה לתת הופעה פצצה עם ז'קט אופנוענים מעל, ונעל עקב יפה.לערב הייתי בוחרת חצאית שהיא טיפה יותר חגיגית בבד שלה.אם בבוקר הייתי הולכת על חצאית כותנה או אפילו טריקו או לייקרה, לערב הייתי בוחרת משהו יותר עם נוכחות.אולי שיפון או סאטן, בחורף דמוי עור. קיצר משהו עם ברק..אם יש לך את הגוף לכי על חלק עליון בחולצת קרופ שתיתן לזה טיפה אדג'יות, חולצה מכופתרת גברית תיתן לך מראה סקסי שאת לא מבינה!מה שמעולה בחצאית הזאת היא מדגישה כל מותן. ואם לא בורכת באחת צרה היא תיתן את האשליה שכן :) ותיתן אורך לרגליים.מצאתי מעצבת צעירה בשם ליטל אלקלעי שמעצבת את הדגמים שלה תחת השם Isidora Anne כמו כל הגדולים והטובים היא בוגרת שנקר, והיא חיה את העיר ת"א ונושמת ממנה את ההשראה במיוחד מאיזורי השווקים, ומוצאת את הכיוונים בעיצוב שלה מניחוחות הוינטיג' באוויר שם. 









 נתקדם... אתן יודעות שאני מאמינה מאוד גדולה באהבה ממבט ראשון עם בגדים ונעליים ותיקים ותכשיטים.. והחצאית הזאת פשוט לא יכולתי שלא לחמוד אותה לעצמי :) כשראיתי אותה אצלה באתר.אז נכון כרגע אולי חם ללבוש אותה,(למרות שאתם רואים שכבר לבשתי אותה לארוחת צהריים בשבת האחרונה) מה שאני הכי אוהבת בה, ששינוי של פריט אחד בהופעה שלי מהבוקר, יכולה להעביר אותי למראה ערב בקלות. אם זה כרוך בהחלפה של נעליים, או תוספת של עליונית מעניינת. האורך שלה מושלם בשבילי, היא מגיעה לי עד כמעט עד אמצע השוק (למרות שאצלי הבעיה זה הירכיים) חיפשתי איך לתת לה את הפוקוס בהופעה אז בחרתי ללבוש טופ חלקה שחורה ורגילה. הנעליים הכסופות נותנות ברק יחד עם כל האקססוריז. הכי טוב לדעתי באורך הזה, את יכולה ללבוש את זה עם כל חלק עליון.  





ליטל מוכרת את הפריטים שלה גם במרמלדה וגם באטסי. וזה עמוד הפייס של המותג שבו היא מעדכנת מבצעים וכמובן מעלה תמונות של דגמים חדשים. אני תמיד בעד לפרגן למעצבים ישראלים, במיוחד שהמחירים סבירים ואת יכולה לפנק את עצמך במשהו מעוצב וייחודי יותר בלי להשאיר לבלב בקופה! (מישהו סיפר לי שלבלב זה איבר מאוד חשוב, אל תצחקו) 
אז, ימים אחרונים של חופש גדול, עבר לכם מהר, בטח.. מה רע בחופש?











אני מדרימה לאילת בסופ"ש הקרוב, מקווה למצוא שם כמה דברים מיוחדים ומדליקים אצל מעצבות מקומיות שאני הולכת לבקר בפעם הראשונה. מבטיחה לדווח מהשטח :).אני אשמח לשמוע ולראות לוקים שאתן מרכיבות עם המידי שלכן, הופעות שוות אני אשתף בעמוד הפייס שלי.תודה לאלעד מ- Zoom18  על התמונות ועל העמידה במזג האוויר ה"מהמם" שהיה לנו.ועד אז אני אהיה כאן,שמה עין בשבילכם.


חולצה:Renuar\חצאית:Isidora Anne\שרשראות:TopTen\צמידים:SYL
תיק:Nine West\משקפיים:Trussardi\נעליים:Primark\לק:OPI -BIG RED

5 תגובות:

  1. דיאנה,אני לא רגילה לראות אותך בחצאיות מידי אבל מאוד אהבתי את השילוב בין הסיגנון ״לידי דיור״ לבין הקעקועים המרשימים שלך :)))

    נשיקות,
    ילנה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי ילנה, תודה רבה על התגובה ועל המחמאה :) אני באמת חושבת שהשילוב והניגודיות הם אלה שתורמים ללוק הסופי ...
      שיהיה ערב טוב ושקט!

      מחק
  2. וואו! כ"כ יפה לך!

    השבמחק
  3. חצאית מהממת ושילוב נהדר. אבל הכי הכי - תמונת המרילין מונרו שלך (הפוזה וחצי חיוך (Y) )

    השבמחק