יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

DORA מגלה לי את הסודות שלה...

הימים האלה מטריפים אותי מבחינת מה לובשים, בטח מטריפים גם אתכן.
יום אחד את כבר לא יכולה לצאת בלי עליונית עלייך, ולמחרת בא לך לתלוש את העור מעלייך מרוב שחם!
ומה לעשות שיש אירועים, איך מתלבשים?
אז לאירוע האחרון שהלכתי אליו, (לא העלתי תמונות, כי לא רציתי להרוס את ההפתעה לפוסט הזה). חיפשתי המון זמן משהו שיתפוס אותי.
לפעמים כמו שאתן יודעות נמאס אפילו לי מהשחור הנקי, רק לפעמים.
בעודי מרפרפת בעמודי הפייס (שהפך להיות המקום הקבוע שלי לחיפושים מהסוג הזה) חברה עשתה לייק לעמוד של מעצבת צעירה שעדיין לא שמעתי עליה.
ונכנסתי לראות.
כי הלייק שאותה חברה שלי נתנה, היה לשמלה מדהימה שפשוט גרמה לי להידבק למסך במשך כמה דקות. ולא, היא לא שחורה :), טוב לא לגמרי.





המעצבת של עבודת האומנות הזאת מבחינת גזרה ועיצוב ובחירת בד,  היא דורין זיתי.
בחורה מדהימה בת 27, שאחרי שנים של התעסקות בכל מיני מקצועות עיצוב כמו אדריכלות, עיצוב פנים, היא אפילו נתנה ידה במעט סטיילינג וציור החליטה שהיא הולכת אחרי החלום הרטוב שלה שהוא עיצוב אופנה.
אחרי שהיא סיימה את הלימודים שלה היא התחילה לעצב תחת השם DORA Z.
כרגע היא מוכרת את העיצובים שלה בבוטיקים (כיאה לדברים המושקעים והמאוד מיוחדים שלה).




בנוסף היא מוכרת קפסולה מדהימה ובלעדית בחנות האון ליין  BlackNBleach ובתחילת נובמבר היא נכנסת לחנות שלה ברח' דיזינגוף 142.
כרגע אפשר למצוא את כל העיצובים שלה ב:
בוטיק פולה- דיזינגוף 120, בוטיק מיה וואלאס- דיזינגוף 227,
בוטיק רורו- פרישמן 76. 

  

תודה לאלעד גרובנר על הצילומים המדהימים,והתכשיטים שעליי כמובן שהם פרי מוחה המדהים והחדשני של הילה בנימין שעובדת בימים אלה על עיצובים חדשים שונים ומשגעים בימים אלה.
אז שווה לעקוב אחרי העמוד שלה בפייס.
עם שמלה כזאת אני כמעט מתבאסת שאוטוטו חורף. בינתיים אני מתכננת ללבוש אותה AS IS, ומקסימום כשיתקרר לזרוק עליה מעיל אופנוענים משופשף. מה אתן אומרות? בינתיים אל תשכחו שאני תמיד כאן, כמו תמיד שמה עין בשבילכם!







שמלה:DORA Z/תכשיטים:הילה בנימין/נעלי-עקב:ZARA/משקפיים+קלאץ':TOPTEN


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה