יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

שמתי עין ומצאתי- מירב שגב

כבר המון זמן שאני מחפשת לי תיק שיהיה לא גדול מדי (כי יש לי נטייה להסתובב עם כל העולם בתיק,כמו כל אישה ממוצעת) ולא קטן מדי, אבל שעדיין יוכל להכיל את מה שיכול לקיים אותי ואת האהובים עליי במקרה של שואה גרעינית.
אחרי שעברתי את כל החנויות הקבועות שלי לא מצאתי משהו שהתאהבתי בו.
אני אסביר- אני חייבת כמו בכל דבר אחר (ספר,סרט,שיר,בגד,ובן אדם) להתאהב ממבט ראשון, אחרת זה עובר מעליי, ופשוט שום דבר לא תפס לי את העין.
עד שיום אחד חברתי הטובה אירה העלתה תמונה שלה מחנות תיקים שלא הכרתי בקבוצת "המתלבשות" שלנו בפייס שעליה מנהלת ביד רמה הסטייליסטית לילי קורל.
וביקשה להתייעץ לגבי כמה דגמים שהיא התלבטה לגביהם, בו במקום. 
אלה סוג הדברים שאנחנו עושות בקבוצה.

עם הראיה המרחבית שיש לי, וכן התיק שהיא בחרה היה מדהים!
אבל אני יותר התרכזתי במה שיש מאחוריה, 
עוד תיקים מדהימים. אז חצופה שאני, שאלתי אותה של מי התיקים שיש מאחוריה בפריים.
היא ענתה של מעצבת ישראלית בשם מירב שגב. רצתי כמובן לגוגל מצאתי את העמוד של מירב וקצת חפרתי שם.שמתי עין על כמה תיקי גב, שאני מאוד אוהבת ללכת איתם ביום יום וכמה תיקי ערב מדהימים והחלטתי שליום הולדת שלי אני מפנקת את עצמי בתיק איכותי ומעוצב. מה לא מגיע לי??
אממה.. כשנכנסתי לחנות לא היה לי ספק עם מי אני הולכת הביתה.
הוא היה תלוי בצורה צנועה על קולב ופשוט התאהבנו.
שחור (כמובן) מרובע עם סגירה מגנטית מלאה, והידית משתנה בהתאם לצורך אבל אני אלך איתו באלכסון, ופרנזים..
מה שתפס אותי היו הפרנזים :) כ"כ אהבתי איך שהם זזים שאני הולכת. וכבר בחנות פשוט הסתובבתי איתו עליי!


חיפשתי טיפה חומר על מירב אני מודה לא מצאתי הרבה אבל זה מה שמצאתי ברשת על מירב שגב.
היא אמא לשלושה בשנות ה-40 לחייה, עיצוב התיקים הוא בכלל התחביב שלה. היא לא חשבה שמישהו בכלל יתחבר לסגנון שלה וזאת לא העבודה היחידה שיש לה.
יש לה איזה ג'וב נוסף בחברה אמריקאית - יש שם איזה עניין עם סודיות בגלל זה לא יכולתי לראיין אותה ממש כמו שצריך בשביל הפוסט הזה. (שושואיסטית משהו.. כמה זה מגניב??).
התיקים כולם מעור מלא מאיטליה - כל תהליך העיצוב, התפירה והשיווק מתבצעים בארץ והם כחול לבן לחלוטין.
המפעל יושב בנתניה- לא בסין, לא בשטחים. (זאת הסיבה למחירים של המותג, אבל זה היה מספיק חשוב להם שהכל יהיה מקומי ו"משלנו"). היא מחדשת את הקולקציה כל חודשיים ומה שיורד לא חוזר יותר. מאוד חשובה לה ההתחדשות של המותג.







מצאתי בכמה מקומות איזכורים שהיא מעצבת "לאישה הישראלית".
שאנחנו אוהבות את הידיות שלנו ארוכות ועל הכתף, בניגוד לאירופאיות שאוהבות ידית קטנה.
צריכות הרבה ספייס-וחלוקה טובה של התאים ותמיד תהיה סגירה מלאה לתיק בצורה כל שהיא, כי הכניסו לנו לראש שמתיקים גונבים!,קיצר כנסו לעמוד שלה בפייס, תוכלו לראות את כל הדגמים שלה.





יום הנישואין שלי היום חבר'ה, ובעלי שאני יודעת שאתה קורא.. יש לה קלאץ' כחול מנוחש מלבני שפשוט מחכה רק לי :).אז התיק המהמם שלי חיכה כמה ימים באריזה שלו בארון, ופשוט חיכה לרגע המתאים לצלם אותו עם אאוטפיט מתאים. 
יום אחד הלכנו אני ובעלי לאכול במתחם החדש של עזריאלי בחולון (ממליצה בחום,זה פשוט קרוב מאוד למקום העבודה שלי) ופשוט כשחיכינו לתור שלנו לאוכל..
אמרתי לו שזה יכול להיות יופי של לוקשיין לצילום, והחלטתי לצלם שם..
אני ואלעד הצלם המוכשר והמדהים והסבלני צילמנו בין כל האנשים שם, אאוטפיט חורפי משהו, עם כובע שחיכה ליום קר.
המכנסיים המשגעות והסריג המנצנץ הם מתוך הקולקציה החדשה של קסידי בוטיק פשוט הייתי חייבת לחדש אותם כבר (פוסט הבא אני ארחיב על הקולקציה שלהם, יש לי כמה דברים להגיד על המותג).





אז תזכרו את השם טוב, כי תמיד שואלים אותי אם יש לי המלצה למותג תיקים מיוחד ואיכותי.
ומי שרוצה ומחפשת לפנק את עצמה במשהו חדשני ושימושי ויפה. עכשיו אתן יודעות איפה.
ובעלי היקר.. יום נישואים שמח מותק.  ועכשיו הקלאץ', לא לשכוח :).
ועד אז אני אהיה כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!








סריג+מכנסיים:קסידי בוטיק/כובע:H&M/נעלי עקב:מרקו/שרשרת:הילה בנימין/צמידים:Saar
טבעות:La Flaca Loca/תיק:מירב שגב

3 תגובות:

  1. תתחדשי מאד יפה. גם האאוטפיט יפה, והצילומים משגעים. מזל טוב ליום הנישואין, ומקווה שבעלך קורא.....

    השבמחק
  2. מהממת!
    ספרי-ספרי, הידוע לך מחיר המכנסיים המושלמים האלה???

    השבמחק