יום שבת, 15 בנובמבר 2014

בורחת מהקור..

זאת התקופה שאני הכי אוהבת בשנה עוד לא ממש קר,ביום אפשר ללבוש שרוול קצר אבל כבר אי אפשר ללכת בערב בלי משהו ארוך עלייך.
כמו שסיפרתי לכן בפוסטים הקודמים אני עדיין מסרבת לרכוש מעיל כי אנחנו בנובמבר, וחורף אמיתי כמו חזרתו של הזקן של יאיר לפיד, לא נראה כבר אצלנו השנה.. מחכה שיוכיחו אותי בטירוף!
ואני מחפשת בחנויות ז'קטים שישרתו אותי במקום מעילים.
מכיון שיש לי כבר כמה וכמה שחורים (הפתעה ענקית) אני מחפשת כרגע גוונים אחרים לצרף למלתחה התמיד חורפית ואפלה שלי.
כשהוזמנתי להשקת החורף של "קסידי בוטיק"  הלכתי ברגשות מעורבים.


המותג אף פעם לא קלע לטעמי, ולא מצאתי שם אף פעם שום דבר. העיצובים היו נראים לי מבוגרים מאוד (ואני כבר אוטוטו 40, אז זה אומר משהו), סינטטיים ואוהליים מדי.
בכל זאת החלטתי להגיע, כי אחרי שיטוט קל באתר שלהם כן ראיתי כמה דברים שעל פניו בתמונה, נראה מעניין.
כמו למשל הז'קט האפור הזה שעל הדוגמנית, בכלליות אהבתי את הטוטאל לוקים שהם הרכיבו באתר שלהם. וקיוותי שזה לא עוד מקרה של "נראה טוב רק על הדוגמנית"...


כשהגעתי לחנות שלהם בנמל ת"א היא כבר היתה מלאה בעיתונאיות בלוגריות וסלבס שבאו לגעת ולראות מה יש לבוטיק להציג לעונה.
כשעברתי בין המדפים ובין קולבי התליה יכולתי לראות שעדיין רוב חנות מלאה בעיצובים שהם פונים בעיקר לנשים יותר בוגרות, בוגרות יותר ממני.
הסיננטי והאוהלי עדיין היה קיים, בעיקר בחולצות וטופים שאליהם לא התחברתי אבל אני יכולה להבין את הפנייה לנשים יותר מלאות וצבעוניות (שזה לא בהכרח הטעם שלי, אבל אישה אישה וטעמה).
חיפשתי את הפריטים שראיתי באתר ושמחתי לראות שהם נראים לא פחות טוב במציאות, אפילו יותר טוב!
במקרה של הז'קט אתן חייבות לגעת בו בשביל להבין כמה הוא נעים כמו שמיכה,כמה הוא רך אפילו בחלקי הדמוי עור שלו והכי חשוב 
כמה הוא נוח!
פינקו אותנו באותו הערב בהנחות שוות ביותר אז בחרתי לקחת את הז'קט הזה, את הסריג השחור עם הג'ינס המוזהב מהפוסט הזה  ואת השמלה שאתם רואים בתמונות כבר למטה.





מה שכ"כ אהבתי בשמלה הזאת חוץ מעצם העובדה שפעם ראשונה התאהבתי בשמלה שהיא אפורה ולא שחורה (היא מגיעה גם בשחור ובאפור כהה) לא יכולתי שלא לחשוב שהיא תהיה מושלמת עם הז'קט למרות שהם שניהם אפורים.
הרצועות באיזור החזה מטשטשות ויוצרות מין משפך לכיוון החזה שאני מאוד אהבתי.
היא נעימה ורכה וכמו שאתן רואות אני יכולה ללבוש אותה עם מגפיים הכי גסות בעולם :) ויום שלישי הקרוב השמלה הולכת לקבל שידרוג עם נעלי עקב שחורות לאירוע שאני הולכת אליו.
ואני אחת שאוהבת את הבגדים שלי גם ורסטיליים וגם פרקטיים.
המחיר שלה הוא 189 ש"ח והיא מגיעה במידה שלה עד 44, כמו שאמרתי קסידי נותנים מענה בעיקר אבל לא רק, לנשים מלאות.

  





ונקודות לסיום, יש למותג מבחר מאוד גדול ומאוד מגוון של סריגים וז'קטים מדהימים, כל אחד יותר יפה מהשני.
גזרות קצרות וארוכות,שימוש בדמוי עור,ג'ינס,כותנה ועוד.
אתן יכולות להיות רגועות לגבי האיכות והגימורים שהם לא פחות ממושלמים.
המכנסיים שלהם בגזרה הכי טובה בעולם.
בגזרה הגבוהה שלהם הם מחזיקים תבטן,מכניסים תתחת ועושים לך מותן של צרעה, לעומת זאת הגזרה הנמוכה שלהם את לא מרגישה כמו אינסטלטור כל היום, ומושכת אותם למעלה כי החגורה שלהם נגמרת למי שיש לה את הגוף הנכון,
 בדיוק במותן איפה שצריך.
הסריגים שלהם נעימים ורכים למגע, אישית לא התחברתי לעיצובים שלהם. אני לא טיפוס של פייטים ואבנים ואפליקציות בבגדים שלי כ"כ אבל היו גם חלקים כמו שלקחתי בשחור.
לא מצאתי את עצמי בכלל בחולצות והטופים שלהם,שום דבר שם לא קלע לטעם שלי והרגיש לי מאוד מבוגר ומאוד מקושקש.
אבל אני חושבת שאם מחפשים אפשר שכל אישה תמצא את מה שהכי מתאים ומדבר אליה מבחינת הגזרה והסגנון. שזה בעצם מה שטוב בקסידי.

   

הלוק הזה הסתובבתי איתו יום שלם בעבודה, לא הפסיקו להחמיא לי על השמלה. ובאמת זה שינוי מרענן אפילו בשבילי ללבוש ולהצטלם עם שמלה שהיא לא שחורה :) מישהו אמר לי לפני כמה ימים שזה נראה כאילו אני פורצת את גבולות הנוחות שלי,איפה שאני הכי מרגישה בטוחה.
אני תמיד מחפשת דברים חדשים מעניינים שיתפסו לי את "העין" ולפני שאני אתחיל לקבל מטר הודעות לגבי השרשרת שיש עליי.
אני אספר לכן שהיא עוצבה במיוחד בשבילי (קלטתן את העין?) ע"י המעצבת אורלי ורשבסקי אני נחשפת לדברים הכי יפים תמיד במקרה, כמו העיצובים שלה..
כל התכשיטים שלה הם עבודת היד המדוייקת שלה, והיא היתה מקסימה מספיק לעצב לי במיוחד שרשרת שתהיה בדיוק לטעמי.
חרוזים שחורים,כמה שרשראות כסופות,חמסה קטנה שתהיה גם נגד עין הרע וגם עין אחת גדולה שתואמת את השם של הבלוג :) מה יכול להיות יותר מושלם מזה?



תודה לאלעד גרובנר מ- Zoom18 על הצילומים שלי, ואלעד המלך התחיל לצלם עכשיו פרסומות לטלווזיה, תפרגנו כי מגיע לו!
ועכשיו שהארון שלי כבר כמעט מוכן לקור, הוא צריך רק לבוא. העונה הזאת שבאה אחרי סתיו... נו איך קוראים לזה? חורף :)
ועד אז אני אהיה כאן כמו תמיד שמה עין בשבילכם!




שמלה וז'קט:Cassidi Boutique /מגפיים: ZARA /תיק:Primark
שרשרת:אורלי ורשבסקי/משקפיים:ERROCA/צמיד:Pandora

6 תגובות:

  1. השרשרת מהממת!

    השבמחק
    תשובות
    1. היא אכן מושלמת.. אורלי פשוט מעצבת מהנשמה, וזה ניכר בתכשיטים שלה.

      מחק
  2. אוי ואבוי, עשית לי חשק לקנות את השמלה!
    פויה!

    השבמחק