יום שני, 8 בדצמבר 2014

תפסתי רכבת...

תמיד הייתה לי בעיה עם תחנות רכבת ישנות, הרי אחרי הכל לא לפני כ"כ הרבה זמן נהגו באירופה להעביר אותנו ממקום למקום בצורה הזאת, וזה תמיד עשה לי אסוציאציה של שואה.
גילוי נאות - בגלל זה אני לא כ"כ אוהבת את מתחם התחנה שכולם עפים עליו.

משהו שם ברגע שאני נכנסת ורואה את התאים האלה, עושה לי לא טוב בבטן.

שבת האחרונה הבטיחו לנו כל העולם ודני רופ, שתהיה שבת שמשית ויפה. אז חשבתי לנצל אותה ולצאת לטייל.
ואני סוטה קצת, ועושה לכם "שחר חסון" אבל..
מכירים את זה שקניתם פריט מסוים והוא לא יחודש עד שלא תמצאו את הרגע הנכון ללבוש/לנעול אותו?

ככה היה לי עם האאוטפיט הזה.
את השמלה אני מודה בפה מלא גנבתי מקניינית האביזרים המדהימה שלי לירן, שהגיעה יום אחד לבושה בה לעבודה וישר צילמתי אותה עליה.
ויום למחרת כבר הייתי בסניף המקומי שלי של ZARA בקניון הזהב וטוב שכך כי היא היתה אחרונה!!

היא עשויה מבד טריקו סופר נעים, ונתן לי תחושת נוחות מטורפת. הרגשה כאילו אני מסתובבת בחוץ בטרנינג.







אז בשבת האחרונה בדרך לנסות סט חדש של מסך לבן אצל אלעד (פוסט על הנושא בקרוב) עצרנו בדרך בתחנת רכבת נטושה והחלטתי להתעמת עם תחושת האי נעימות שלי ולהצטלם שם.
עברתי בין כל הקרונות ונגעתי, ומצאתי את הפינות שהיו הכי נוחות לי.
פחות בתוך התאים עצמם, כי הרגיש לי קלאוסטרופובי ודאגתי להיות חצי בפנים וחצי בחוץ.
משחק הצללים בתמונות עם השמש שהציצה בין כל החריצים והשברים במבנה עשו בעצם את כל העבודה.
ומצאתי יופי מסוים ורוגע במקום.
עשה לי נעים להתמודד עם משהו שחשבתי שלא יוכל להניב או להוציא ממני שום דבר יפה או נינוח.
אבל אני מאוד אוהבת את התוצאה.
שלב הבא צילומים במעלית?








זה לא סוד שאני אוהבת שמלות שחורות, הרי יש לי המון. אני חושבת שאולי איזה 40 שאני כל הזמן דואגת לעשות שימוש בכל אחת ואחת מהן.
תמיד שואלים אותי מה אפשר כבר לחדש בשמלה שחורה.. זה כל היופי, לחפש את השמלה שיש בה חידוש ושהיא קצת יותר מסתם שמלה שחורה..
במקרה הזה, הגדילים (פרנזים) שמתחילים מהחלק העליון של בית השחי ויורדים לכל אורך הצד של השמלה יחד עם השילוב של צווארון דמוי העור, היו יותר ממושלמים בשבילי.








החלטתי לנעול את המגפונים החדשים שלי מ- TOGO (סיימתי לחכות שיגיע ממש חורף, אני מוציאה את כל הפריטים החורפיים החדשים שלי מהארון, ומשתמשת בהם עכשיו...)
כבר כמה זמן שאני מחפשת לצרף למלתחה שלי מגפון עם עקב שיהיה שמנמן ונוח לטייל, והוא התאים לי מאוד לצורך הזה.
אני גם מאוד אוהבת בחורף נעליים שהן דמוי עור הפוך, מה שפעם קראו לו ז'מש :) וזאת הפעם הראשונה שאני מנסה את הצבע הזה, ואני מאוד מרוצה. 
התיק הקטנטן הזה הוא הקניה הכי טובה שלי בבלקפרדיי,סינגלס דיי, סייבר מאנדיי אלוהים יודע איזה דיי זה היה...
רציתי משהו שיהיה לא קטן מאוד (יש לי נטייה לסחוב איתי דברים...) אבל לא גדול מדי שיתאים לטיולים כאלה בשבתות.
הוא נקנה באתר מאוד מדליק שנקרא Sneak Peek והוא עלה לי 49 ש"ח. 
קניתי משם עוד סט של חצאית וקרופ שעדיין לא לבשתי. היו להם מבצעים מדהימים באותם ימים ויש להם המון פריטים מאוד מדליקים במחירים ממש טובים גם בימים שאין מבצעים.מה אתם אומרים על הפרנזים?
אני חושבת שאחרי שיש לי תיק אחד עם פרנזים, ושמלה עם פרנזים.. השלב הבא מגפיים עם פרנזים? מעיל עם פרנזים?
מה אתם אומרים? אם אתם רואים משהו יפה, שלחו הודעה? תמונה? יונה?
תודה לאלעד גרובנר מ- Zoom18 על התמונות ועל זה שהוא כל פעם מחדש מסכים לנסות איתי את כל הדברים שהוא לא יכול לנסות עם אנשים אחרים..
ועד אז אני אהיה כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!








שמלה:Zara/מגפונים:ToGo/תיק:Sneak Peek/שרשרת:Castro/צמידים:SYL
טבעות:La Flaca Loca

תגובה 1: