יום שישי, 26 בדצמבר 2014

לא באה לסבן אתכם.. הגרלה בנינוח צרפתי!

ביננו איזה אישה לא אוהבת את כל מה שקשור בפריז?
אופנה, אוכל, גברים ובישום.. (לווא דוקא בסדר הזה ).
אני לא שונה. כל מה שקשור בצרפת, במיוחד בפריז יהיה בעיני תמיד מאוד יוקרתי איכותי ואי אפשר יהיה להתעלם ממנו.
כך גם היה עם החנות הקטנה והמטריפה הזאת שהוזמנתי אליה.
רחוב בוגרשוב.. בת"א פעם היה "הרחוב שלי" כשעוד הייתי גרה בת"א, לא היה שישי אחד שלא הייתי עושה שם סיבובים בין כל החנויות הקטנות והמטריפות שם, משום חותכת לים. לא ככה?
וכך היה שהוזמנתי להשקה של חנות חדשה ממש במרכז הרחוב.
חנות בוטיקית מהממת בנינוח פריזאי, הבטיחו לי על ההזמנה.
ואני שמחה לבשר שלמרות שאני תמיד מוכנה לגרוע מכל.. ומאוד קשה להפתיע או לרגש אותי..
הופתעתי ורוגשתי (אומרים רוגשתי?? יש מילה כזאת בכלל.?? ..).





המותג שמו "La Maison Du Savon" בפירוש עילג לעברית (כי הרי הכל נשמע יותר טוב בצרפתית) זה הבית של הסבון.
מה שתפס את תשומת ליבי ישר בכניסה לחנות שההרגשה הראשונית היתה שנכנסים לבית של מישהו, הכל מאוד מזמין ומאוד חמים (תפסתי לי כורסא סגולה ענקית והתבוננתי סביבי).
הושטתי יד ונגעתי בכל המוצרים שהקיפו אותי, עד שקשת אמרה לי להפסיק למזמז דברים, אבל זה היה כ" נעים...
מדפים על מדפים של שמנים,חמאות גוף,סבונים ובשמים.
תום וייס הבעלים של החנות וה"רוקחת" של כל הריחות והמוצרים היא הדבר הכי חמוד שנתקלתי בו בחיי.
בחורה צעירה יפה רזה עדינה עם מבטא צרפתי שיכול להרוס כל גבר ממוצע, ואותי!
את הילדות שלה היא בילתה מעבר לים בפריז ובהמשך בבריסל.
תמיד היה לה "אף" לריחות והיא בחרה לתרגם את האהבה הזאת לעבודה יחד עם ענקים בתחום כמו דיור וגאמבל ועל הדרך למדה את שיטות העבודה של הבתים הגדולים האלה.




ואז היא החליטה לעשות עלייה (נשבעת לכם כשהיא מספרת את זה, נשמע הרבה יותר סקסי, הכל סקסי במבטא צרפתי).
ולייצר את הריחות שהיא כ"כ אוהבת, כשהיא מביאה איתה  5 שפות שהיא יודעת בצורה שוטפת, ושלושה תארים, כל זה והיא גם חכמה!!
כל החומרים שהיא רוקחת בדיוק כמוה. עדינים,מעודנים קלאסיים אבל עם טוויסט.
אפשר למצוא בחנות גם מוצרי גוף גם מוצרים לבית. כל המוצרים הם 100 אחוז טבעיים (אבל באמת טבעיים, לא מה שמספרים לכם ותכלס יש בפנים מלא חומרים שהם לא!).
ויש גם מוצרים פרא רפואיים.
את כל המוצרים היא מייצרת בארץ, ואת הניחוחות היא מביאה יחד איתה מפריז.
אפשר למצוא את החנות בבוגרשוב 53 בת"א, תאמינו לי לא תצטערו, גם הבעל/חבר/בןזוג/בתזוג (אני לא מפלה פה אף אחד....) יהיו סופר מרוצים מכל הריחות במקום.



ובשביל שלא תחשבו שאני סתם..... מגרה אתכן בלי לשים את הכסף איפה שהפה שלי (כן, זה עובד הרבה יותר טוב באנגלית המשפט הזה..) החלטתי להגריל בין כל המנויות שלי את הערכה הסופר מפנקת הזאת, שתום ברוב נדיבותה הסכימה להרכיב עבורי ועבורכן.
הערכה מכילה שני חלקים:
סלסלה עם סבונים טבעיים בצורות של מתוקים (סוכריה על מקל,קאפקייק,עוגה,ועוד ארבעה ריבועים) בקופסא שנייה ארבעה מוצרי גוף שכוללת שמן לעיסוי,שמן גוף,תרסיס ריענון,חמאת גוף ועוד שני סבונים בריחות מטריפים!



את כל זה תקבל אחת מכן.
כל מה שצריך לעשות זה להיות מנויה לבלוג.
ללייקק את העמוד  של הבלוג בפייס,לייק לעמוד של 
La Maison Du Savon ולכתוב לי פה איך אתן אוהבות לפנק את עצמכן...
ואחת מכן תקבל את כללללללל המוצרים האלה בשווי כמה מאות שקלים, שתוכל להמשיך ולפנק את עצמה יותר!
אני אכריז על הזוכה בפוסט שלי, בשבוע הבא ביום ראשון אז יש לכן מספיק זמן לשתף חברות אחיות אימהות.. אז תעקבו.
זוכה באיזור במרכז תקבל את החבילה באופן אישי, זוכה מרוחקת יותר תצטרך להמתין למשלוח בדואר.
ועד אז אל תשכחו שאני פה כמו תמיד שמה עין בשבילכם!



31 תגובות:

  1. אוקיי זה ממש קל.אני כבר מנויה ים זמן לבלוג. לייק לבלוג בפייס יש כבר מזמן.savon קיבל היום את הלייק ,כי גם אני אוהבת את פריס..ופינוק?יש יותר מפנק מאמבטיית שמנים קצף וסבונים ריחניים? אין!

    השבמחק
    תשובות
    1. סילבוש.. את ככ צודקת.. נכנסת להגרלה ובהצלחה!

      מחק
  2. בעיניי פינוק מושלם יתרחש ביום שישי- מקלחת ארוכה ולאחריה מריחת כל קרם פנים וגוף אפשרי. אין מושלם מזה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי טל.. עשית לי חשק עכשיו בדיוק לזה.... ככ מושלם.. נכנסת להגרלה ובהצלחה!

      מחק
  3. הי,
    אני כבר מנויה במייל לבלוג ממזמן לשמחתי, וגם בפייס- וכעת בזכותך מכירה את La Maison Du Savon, תודה! :)
    ולשאלתך: אוהבת להתפנק באמבטיית קצף מפנקת עם כוס יין אדום, וקרם גוף ופנים איכותי לאחר מכן.
    נ.ב. שתהיה השנה האזרחית החדשה מוצלחת מהנה ומפנקת לכולם...

    השבמחק
    תשובות
    1. מריים תודה רבה רבה :) ואני שמחה שיצא לי להכיר לך!
      אמן ואמן לכל איחול שלך :)
      בהצלחה!

      מחק
  4. עוצמת עיניים ומדמיינת...הליכה ברחובות פריז, שמש נעימה, לבושה כמו פריזאית קוקטית, מתיישבת בבית קפה, ליד השולחן העגול, במרפסת, שותה קפה אולה ואוכלת קוראסון או אלמונד.....ממממממ.... טוב, נו.....אשמח מאוד גם לחבילה עם ניחוחת פריז....זו התחלה :-) ופינוק......כמו רובנו....עם השגרה היומיומית שוכחות שיש דבר כזה...אבל אני מניחה שסתם טיול כיפי בתל אביב, לשבת בבית קפה עם עיתון אחרי מניקור/ פדיקור/מספרה יהיה נחמד.....תודה על ההזדמנות לזכות!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי ציפי :) לקחת אותי למקום ככ נעים ומוכר!
      בהחלט יופי של פינוק... בהצלחה!

      מחק
  5. איזה כיף, בצעתי ומקווה לזכות

    השבמחק
  6. אני אוהבת לפנק את עצמי בזמן איכות עם ביתי הקטנה.

    עדי קמחי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה עדי, זאת בהחלט תשובה נהדרת.. זמן איכות עם הילדים שלנו.
      בהצלחה!

      מחק
  7. פדיקור וקרם רגליים. אין טוב מזה למלצרית P:

    השבמחק
    תשובות
    1. זהר, אוי אני זוכרת את הימים של המלצרות שלי, את ככ צודקת :)
      בהצלחה!

      מחק
  8. מקלחת או יותר נכון אמבטיה, הכוללת סקארב שאני מכינה בבית: סוכר חום, שמן שקדים, שמן זית, דבש. משחקת עם המינונים... ראשית מתקלחת בסבון רגיל נטול SLS, ואחכ מתחילה במלאכת הקרצוף:) יוצאת מהאבטיה כשכולי מדיפה ניחוחות דבש ואגוזים ומכינה מסיכת פנים של שתי כפות יוגורט רגיל וכף דבש. מערבבת ומושחת על פניי. מחכה רבע שעה, מסירה באמצעות מגבת חמימה הופ! אני כמו חדשה.

    השבמחק
    תשובות
    1. סיונוש...
      אני מכורה לפילינגים וסקראבים מכל הסוגים... אילן בא לו לרצוח אותי שאני ממלאה את האמבטיה בריחות של כוסיות!
      נשמע מהמם!!!
      בהצלחה!

      מחק
  9. זו בדיוק הדרך להתפנק! תודה על ההזדמנות
    (קממברלי קם(בפייסבוק)

    השבמחק
  10. איך אני אוהבת לפנק את עצמי? זה הכי בנאלי שיש אבל אני סטודנטית כרגע והכל לחוץ ויש לי חוסר רציני בזמן אז בשבילי פינוק זה מקלחת רגועה עם מים חמים, עם טונות של קרם גוף לאחר מכן.

    השבמחק
    תשובות
    1. מרינה אני ככ מבינה אותך.... בהצלחה!

      מחק
  11. אמבטיית שמנים, פילינג לגוף ולפנים ולשים מסיכת לחות/ניקוי לפנים ;)))) בהצלחה לכולן❤️

    השבמחק
    תשובות
    1. אלינה כיף לראות אותך.. עשית לי חשק לאמבטיית שמנים :) המון זמן שלא עשיתי. תודה על הרעיון ובהצלחה!!!

      מחק
  12. אני מנויה לבלוג שלך הרבה זמן ונהנית מכל פוסט ופוסט.
    לצערי בהגרלות אני לא משתתפת כיוון שאין לי פייסבוק!:)

    בכל מקרה אני מפנקת את עצמי במקלחת ארוכה, קרמים, וחובה פיג'מה ונעלי בית רכות ומפנקות.. רצוי גם כוס קפה ביד,
    ככה לסגור את היום בצורה נעימה ורגועה.

    בהצלחה לכל הבנות שנכנסו להגרלה!:)

    השבמחק
    תשובות
    1. ורד.. מקסימה שאת!
      תודה רבה רבה על המחמאות :) נכנסת להגרלה בהצלחה!

      מחק
  13. שופינג! שופינג! ועוד פעם שופינג! :) אין כמו שופינג לפינוק עצמי!

    השבמחק
    תשובות
    1. נטלי. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח את ככ צודקת.. זה גם איך שאני הכי אוהבת להתפנק!
      בהצלחה!

      מחק
  14. הפינוק שלי מגיע בערב אחרי שהילדים נרדמו, אני בפיג'מה ובן זוגי מכין לנו משהו טעים לאכול ויחד אנחנו צופים בסדרות החביבות עלינו.

    השבמחק
  15. אני אוהבת לפנק את עצמי בסופ״ש שיש לי זמן .. אני מפנקת את עצמי בספא ביתי .

    החלטתי ממרום שנותיי , שבמהלך השבוע שבוע ,אני מפנקת את עצמי ,במעין ספא ביתי .טיפול פנים ביתי . מה ? למה לא ? מגיע לי . זה גם קרוב לבית,נגיש,זמין ,לא צריך לנסוע או לקבוע תור לקוסמטיקאית ..בנוחיות של ארבע קירות ביתי .
    אחרי שבוע מייגע ,מייזע ומתיש גם לי מגיע להתפנק . החלטתי על שגרה של טיפוח .מעין טיפול 10,000 . פילינג ממריץ ומפנק .
    הפילינג מותיר את העור שלי מבריק ,בוהק,נקי ונוצץ .

    השבמחק