יום ראשון, 4 בינואר 2015

מגיעות לי עד הברך...

מי לא זוכר את ג'וליה רוברטס המדהימה עם הפאה של הקארה הבלונדיני רוכסת זוג מגפיים מבריקות עם סיכת ביטחון, בסוויטה הנשיאותית של הוולדורף?
בואו נשים בצד שנייה את ריצ'רד גיר המטריף עם כל הקושי, 
החורף הזה אי אפשר ללכת סנטימטר בלי להיתקע בגירסא של המגפיים האלה. 
בין אם הם מגיעות עד הברך או עוברות אותה, אפילו יש כאלה שמגיעות כמעט עד ה...
אז את באמת צריכה להקפיד על שעווה עד לשם. המגפיים הארוכות בכל מקום!
כל הצבעים שולטים פה, במיוחד המרסלה שמאוד חזק העונה (ולא, מרסלה זה לא בחורה, זה צבע.
ככה קוראים לבורדו הזה שרואים בכל מקום.)
האפור על כל 50 גווניו, וכמובן השחור. (אישית לא אוהבת חום בנעליים, אבל כל אחת והשריטה שלה)

הם מתאימים לכל לוק, ועם כל פריט שתבחרי ללבוש.
מדהים עם חצאית, מדליק עם מכנסיים קצרות, ומשגע עם שמלה. אישית אני פחות אוהבת אותם עם מכנסיים או על טייץ או סקיני. אבל היי, כל אחת והשריטה שלה.



 


התלבטתי עם עצמי "עצמי, האם אנחנו זקוקות לעוד זוג מגפיים ארוכות , כי הרי כבר יש לנו שניים?" וכמובן שעצמי אמרה "ברור!"..
ובגלל שכבר יש לנו זוג ארוך עם עקב סטילטו מאוד גבוה ואלגנטי, ואחד עם עקב נמוך ושמנמן.
אז החלטתי לחפש את המגפיים המושלמות שלי בשטוח. 
עכשיו תבואו ותגידו, מה הבעיה? יש מלא בכל מקום!? יש בעיה, לפחות אצלי.
בלוגרית האופנה הזאת, חובבת השחור עם הקעקועים.. בורכה בשוקיים של מתאבק.
תודות לגנים הרוסים שלי (מצד אבא) הרגליים שלי מאוד חטובות ומאוד ארוכות, אני 1.75 על שטוח אז על עקב אני מינימום 1.80 אממה...הן..מאוד שריריות. 
נשבעת לכם שוק אחת שלי, נותנת תחרות לכל גזע עץ. אבל עובדים עם מה שיש... :)
אז אני חייבת שהשרוול של המגפיים יהיה מאוד אלסטי מאוד גמיש, סוג של גרב או שילוב של עור ורצועת גומי. מה שלצערי הרבה חברות נעליים לא עושות!
מכאן אני פונה לכל אותם מותגים, תחשבו על אלה מאיתנו שהרגליים שלהן קצת יותר עבות.
חיפשתי חיפשתי.. וכמובן שמצאתי.
לפני כמה ימים המלצתי בעמוד הפייסבוק של הבלוג, על הקולצייה החדשה של - TOGO, השיתוף פעולה המוצלח, של המותג עם הדוגמשית עדי הימלבלוי.
אני מודה אין לי הרבה זוגות מהרשת.
כשהגעתי לסניף שלהם, כמובן שעיני וידיי הלכו למגפיים הגבוהות עם העקב, בעיני הן מושלמות!
אבל כמו שחשבתי הם לא עברו לי את השוק, אבל לא הייתי בשוק, ויצא לטובה.
כי כשראיתי על אחת המוכרות את הדגם השטוח, התאהבתי!

הוא נוח, העקב מושלם ,השרוול הוא גמיש ורך. הגימור שלו מבריק בכל החלק הקדמי והשרוול הוא מט.
זה אחד השילובים האהובים עליי.







מזג האוויר אתמול היה מושלם לאאוטפיט חורפי.
בשביל מראה הרמוני בוחרים או  חלק עליון חשוף יותר או תחתון. לא גם וגם, אחרת באמת תראי כמו ג'וליה רוברטס בסרט, ולא לא, הסצנה עם השמלה האדומה!

גולף שחור קלאסי,מעיל של ZIP שאני מטורפת עליו בשילוב עור ובד. כ"כ מחמם ועכשיו למי שרוצה במבצע מטורף. מכנסיים קצרות מחוייטות, עם טיפה ברק כי צריך טיפה קלאסי עם האדג'י.
ואת הלוק בחרתי לסיים עם כובע ששמר על השיער שלי יבש מהגשם, ולא פרוע מהרוח.
ולפני שאני אשכח.. 
השרשרת המושלמת, והצמיד כנף המשגע שיש עליי.
אני מאוד אוהבת את תוכניות הריאליטי של השירה, ורואה רק אותן.
 
THE VOICE היא התוכנית האהובה עליי ביותר (אביב גפן המלך!) ויצא שאחת המתחרות העונה ענדה כל תוכנית תכשיטים שפשוט התעלפתי מהם בבית! מה עושים?









נכנסים לגוגל מחפשים מי המעצבת.
יוצרים איתה קשר בפייס, בודקים איפה היא מוכרת, ורצים!
אז המעצבת היא 
קרני פלג, היא מוכרת בבוטיקים גם בארץ וגם בחו"ל.
כל ה 
פריטים הם עבודת יד, היא משתמשת בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.
אני מתה על השילובים שלה , רואים השפעה  אדג'ית ורוקסיטית.
אפשר למצוא אצלה
 גורמטים, ושרשראות מיציקות צבאיות.  אבל היא משלבת אותם עם חומרים רכים ונשיים כמו פנינים, אבנים, הרבה קליעות עור וגם תחרות.
היא בכלל הייתה בתחילת דרכה ברמנית מיתולוגית בעולם חיי הלילה של ת"א, אז איך אני לא אתאהב בעיצובים שלה!
חוץ מזה שלהיות נמנית על קהל הלקוחות שלה שהם נינט,בר רפאלי ועדי אשכנזי גם טוב לי לרזומה :).








מאחורי העדשה ועל התמונות המושלמות האלה, אחראית הצלמת עם העין הכי מושלמת לפרטים קטנים וגדולים, שעשתה בשבילי את המעבר מהדומם לחי שחור ומלטף חתולים, רויטל כהני.
מדהים כמה שכל צלם לוקח אותי למקומות אחרים מבחינת התוצאות, וזה תמיד תמיד כיף!

ואני חייבת לכן הכרזה על הזוכה בהגרלה בערכה הסופר סופר מפנקת של La MAISON Du Savon מהפוסט הקודם שלי, והזוכה היא: Alina Dykman
אנא השאירי את הפרטים שלך בתגובות כאן. ונתאם משלוח, אם תוך 24 שעות לא תצרי קשר הפרס יוגרל מחדש. מזל טוב!
בהמשך עוד הגרלות מפנקות אז שווה להתעדכן.
ועד אז אני אהיה כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!








מגפיים:TOGO/מכנסיים+טבעות:קסטרו
סריג גולף:Select/מעיל:ZIP/כובע:ForEver21/תיק:רוקגלאם
שרשרת+צמיד כנף:Karni Craft/לק:OPI Fashion A Bow

3 תגובות:

  1. אאוטפיט מדליק, וגם המגפיים! תתחדשי!
    מצחיק כמה שאנחנו הפוכות- אני מחפשת מגפיים צרות כמה שניתן כי אני כזו פטיט! התכשיטים מאד יפים, וכולך נראית כזו חולית! לצלמת שאפו, אין ספק!

    השבמחק
  2. יאאאא איזה כיף! תודה רבה רבה

    השבמחק
  3. מגניבה כמו תמיד!! תמונות מהממות

    השבמחק