יום ראשון, 18 בינואר 2015

50 גוונים של אפור..ולא, לא בסרט!

חיכיתי לימים חורפיים, לימים גשומים, לחושך באמצע היום.
לחורף אמיתי בשביל לשלוף את המעיל המושלם הזה החוצא מהארון.
כל פעם שהחזאי אמר "יהיה קר" אמרתי לעצמי "עצמי, מחר אנחנו לובשים אותו"..
אבל לא היה ממש קר.
אבל השבוע יצא לי פעמיים ללבוש אותו ולהנות מכמה שהוא מחמם וכמה שהוא נוח ונעים.
אנשים לא יכלו להפסיק ללטף אותי, ונשבעת לכם שזה בכלל לא היה בגללי, הם רצו לגעת במעיל.
חיפשתי לחורף מעיל שיהיה "כאילו" פרווה, אבל ברור שלא פרווה.
ולא היה בא לי משהו נפוח ומאוד "שעיר".
לא רציתי אחד שחור, כי (ואני לא מאמינה שאני אומרת את זה) אבל זה יהיה יותר מדי שחור על שחור, רוב הסיכויים על שחור.
ויום אחד בעודי מקבלת עידכונים במייל, ראיתי שבתמנון התחילו מבצעים על המעילים (כנראה כמו רוב הרשתות הבינו שחורף אמיתי לא יהיה פה כבר) אז עדיף למכור במקום להיתקע עם מלאי.
נכנסתי לאתר שלהם בשביל לראות את מהות המבצע ומה בעצם לוקח חלק במבצע, והתאהבתי בשני מעילים וידעתי שהם הולכים להיות שלי, כבר באותו היום (אחד היתרונות שאת מתאמנת בחדר כושר שהוא בתוך קניון).




אחרי שהגעתי, מדדתי, ראיתי שיפים השכנים בעיניי.  אה, יפים המעילים בעיני. ישבתי וחיכיתי לחורף האמיתי שמבטיחים לי שיגיע אלינו. והוא הגיע השבוע, ולא היתה מאושרת ממני.
בחרתי בכוונה במנומר בגווני הכחול שחור, כי המנומר המנומרי :) היה לי מנומר מדי (כן, זה הגיוני המשפט הזה שיצא לי!).
והשחור לבן? כי כמה מעילים שחורים כבר בחורה צריכה, צריך לגוון קצת עם שחור ולבן!
כן,כן ראיתם את המחיר נכון באתר.. המנומר 99.90 ש"ח והשחור לבן 69.90 ש"ח, אז אל תגידו לי אח"כ איך את לא אומרת, הנה אמרתי!
ביום שבת האחרון נפגשנו לקפה ושוקו אני ורויטל הצלמת המדהימה שלי, במתחם התחנה לדבר על צילומים עתידיים לבלוג.


ואם כבר באתי לבושה, ואם אני כבר פה, וגם היא עם המצלמה שלה כמו תמיד, ואני עם המעיל החדש שלי, ויצא לנו יום חורפי מושלם לא נצלם?!
לוק שכולו על טהרת האפורים ושחורים כמו מזג האוויר שבא עלינו לטובה השבוע.
אין כמו שמלה רחבה ונוחה בשביל ימים שלא בא לך להתלבש, אבל עדיין את רוצה להראות מתוקתקת.
ואין כמו הסיילים בזארה בשביל למצוא שמלה כזאת ב 69.90 ש"ח :)
ובגלל שידעתי שהיום הזה יהיה ארוך בחרתי לנעול את הנעליים הכי נוחות שיש לי בארון.
אחותי הגדולה החליטה לפנק אותי בזוג של המותג B.Unique ,אמרתי לה אני לא מבינה איך את יכולה לשים כזה סכום על נעליים, השתגעת? חוץ מזה חשבתי שזה לא הסגנון שלי.
דבר ראשון אני מורידה בפני המותג את הכובע המחמם שלי, ולהגיד שהנעליים שוות כל שקל שהן עלו לה, היא הוכיחה אותי על טעותי :), אני בהחלט מתכננת עוד זוג, אבל שיהיה במבצע, או שתנוח על אחותי שוב הרוח הטובה (רמז.. רמז..)
הן נוחות כמו כפפה,הן רכות מההליכה הראשונה,הן קלות והן אופנתיות.
והופתעתי מהזוגות המאוד אדג'יים שמצאתי שם, כמו הזוג הזה שאני בחרתי. מתאים לכל דבר, לכל לוק לכל אירוע.
היא אגב רוכשת אותן מהאתר כי היא יודעת כבר איזה גזרה מתאימה לה.
אני אומרת לכם החנויות אינטנרט האלה, זה קטע ענקי לימים שאי אפשר לצאת מהבית. כמו שהיה השבוע ושבוע שעבר, הזמינה ותוך יומיים זה היה אצלה. 







אי אפשר להתעלם בתמונות, מהבייבי המוזהב החדש שלי. שנק
נה דרך אתר Sneak Peek 
אני כבר חופרת לכם כמה פוסטים על האתר המדליק והיחיד בינתיים, שמצאתי עם מחירים שהם טובים ולא עושקים.
וכמו שאני אומרת, פעם ראשונה אני מנסה בקטן, כמו פה בפוסט הזה שהראיתי לכם את התיק הקטן והמושלם הזה. ואם אני מרוצה, אני אהיה לקוחה חוזרת וחוזרת וחוזרת!
אחרי שהייתי כ"כ מרוצה, הלכתי על משהו גדול יותר.
עדיין לא אזרתי אומץ להזמין משם בגדים או נעליים, אבל נראה לי שאני נעשית חלשה יותר מיום ליום עם הדברים שיש להם שם. 
התיק עלה לי 79 ש"ח!!
המון בנות  ניסו להשיג את אותו תיק נטלי שרכשתי דרכם ואזל המלאי.
אני ממליצה לכן לא לחכות, לא במקרה הזה.
תגידו לי שזה לא המחיר הכי מטורף שראיתם לתיק כ"כ מושלם וגדול ועם המון מקום, לכל השטויות שאני סוחבת איתי???




צילום: רויטל כהני

מה אתם חושבים על השילוב של אפור עם שחור?
איך אפשר בלי להזכיר את הצבע אפור בלי באותה נשימה לדבר על הסרט שכולנו מחכים לו (טוב, מחכות לו..) 15 בפברואר יוצא סוף סוף הסרט "50 גוונים של אפור".
אני חייבת להלשין שאם הוא יהיה רבע מדהים כמו הפסקול שלו שכבר יצא, אז לכולנו מחכה תענוג עילאי!
ועוד משהו קטן כשירות לציבור, אם אתן רוצות להשיג כרטיסים מוקדמים ל- OPI יש מבצע על הסדרה שהם הוציאו בהשראת הסרט. הקולקציה מכילה 
5 גוונים של אפור ואחד אדום (כמו החדר משחקים של מר גריי). צריך לקנות לק אחד מהסדרה ומקבלים כרטיס יחיד לסרט. 



אז אני רואה אתכם בסרט, כן?
ועד אז אני אהיה כאן כמו תמיד שמה עין בשבילכם!









מעיל:תמנון/שמלת אוברסייז:זארה/גרביון:איביי/ מגפונים:B.Unique/תיק:SneakPeek
כובע:TopTen/טבעות:איביי/שרשרת:ברשקה

5 תגובות:

  1. נעים להכיר דיאנה !
    אני חדשה אצלך בבלוג וכבר עם לייק בפייס ובאינסטגרם. :-) נתקלתי בתגובה שלך באחד הבלוגים של הביוטיות המוכרות לשתינו.
    לוק פשוט אפרורי ומהמם, ממש ברוח הסרט והקולקציה. אמנם לי לא ממש מתאים הסגנון המנומר אבל לך - מאוד !

    השבמחק
    תשובות
    1. נעים מאוד מאוד!
      תודה רבה ... עכשיו אנחנו חברות בכל מקום!

      מחק