יום ראשון, 1 בפברואר 2015

A SneakPeek..

אני שמחה לבשר לכם שצלחתי בהצלחה את המשימה הכי קשה שהיתה לי EVER!
הזמנתי בגדים בחנות און ליין!
אולי אתם זוכרים, ואם לא אז אוי ואבוי,מיד ללכת לראות פה בפוסט הזה !
אני כבר כמה פעמים מזמינה לי תיקים ואקססוריז מאתר שמצאתי ממש במקרה שנקרא SneakPeek  אחרי שרכשתי אצלהם שני תיקים וכמה שרשראות, וכל הפריטים אגב, לא מפסיקים לקבל מחמאות. החלטתי לנסות ולהזמין בסייל האחרון שלהם, כמה פרטי לבוש ואפילו נעליים!
אמרתי לעצמי שאם האיכות של הבגדים והנעליים, משתווה לאיכות של התיקים אין לי מה לדאוג.
אני שמחה לבשר שצדקתי.

אני טיפוס שתמיד בודק את כל האותיות הקטנות של כל המקומות שאני בוחרת לשים בהם את הכסף שלי, וגם פה בדקתי לראות שיש אבא ואבא אמיתיים וקיימים.
לראות שהם לא מאלה שקונים את כל הפריטים מאייביי בדולר ומוכרים לנו אותם בחמישים..((וכן, יש אתרים כאלה, אני בעצמי "חשפתי" כמה וכמה אתרים כאלה,שיתביישו להם!).
אז ב- SneakPeek המחירים שלהם פשוט "נכונים". אני לא מחפשת שימכרו לי בחינם, אבל שלא יאלצו אותי למכור את הבן הבכור שלי, בשביל זוג נעליים.
ועכשיו האתר בסייל שזה בכלל פשע לא לקנות, וכמובן שקניתי.
אממה.. בהיותי פרנואידית רצח, דאגתי לבדוק את מדיניות ההחזרה שלהם והזיכוי.
כי תיק זה תיק, אבל בגדים ונעליים לקנות בלי למדוד קצת הלחיץ אותי.
ולאחר בדיקה: ניתן לבצע החזרה או החלפה של מה שקניתם בקלות תוך 14 יום מהיום שקיבלתם את הפריטים. כל מה שצריך הוא להחזיר אותו באריזה המקורית שלו עם האזיקון, כמובן ללא פגם ולא לעשות קטעים של קארי מסקס והעיר הגדולה. אני סבבה עם זה. 

 
  

  






















קיבלתי את הבגדים ואת הנעליים שלי ארוזים באריזת קרטון מסודרת ויפה כל פריט נארז לי בנייר טישו עם סרט ומדבקה, הכי חו"ל. (אתם שואלים למה אין תמונה, אני אסביר, כ"כ רציתי לראות מה יש בפנים כמו ילדה בת שנתיים שקרעתי הכל תוך שנייה!!).

כבר הרבה זמן שאני מחפשת בלייזר מחויט לבן אבל שלא יהיה נרכס, שאני אוכל לזרוק אותו מעל כל החצאיות שאני אוהבת ומצאתי את המהמם הזה במחיר של 99 ש"ח, עכשיו הזמנתי אותו גם בכחול.
הזמנתי מידה אחת יותר גדולה כי רציתי אותו קצת משוחרר ולא צמוד למקרה שאני ארצה ללבוש אותו מעל סריג.
את החצאית המושששששלמת הזאת, שהיתה כמובן אהבה ממבט ראשון. יש לה את כל הפרמטרים להיות בארון שלי כמובן.
שחור,דמוי עור,ניטים,לולאות,הגזרה המחיר גם 99 ש"ח.
את נעלי העקב השחורות הקלאסיות עם הסגירה בקרסול שלדעתי כל אישה חייבת בארון, אהבתי אותן כי העקב נוח לעבודה והן מעור הפוך, אז המראה החורפי התאים לי גם. אני חייבת להודות שגם המחיר היה פקטור סה"כ 89 ש"ח.
את התיק ראיתם כבר,מודה ומתוודה שאני חורשת עליו. הוא התיק שלי ליום יום שלי עד שאני אעבור למשהו אחר. 79 ש"ח לתיק כזה, זה בדיחה, והזמנתי גם את הלבן.


אני לא מאלה שממליצים על עיוור, בטח לא עושה פוסט מיוחד אם זה לא ממש ממש שווה.
אתם כולם יודעים שרק אחרי שאני בודקת בציציות, ומוודא שזה שווה את הכסף וזה לא משנה כמה כסף, אני שמה את החותמת שלי על זה.
אז אני ממליצה בכיף ומכל הלב על SneakPeek וכדאי לכם להזדרז לפני שהכל יגמר.
ולכל אלה ששואלים אותי כל הזמן, איך את תמיד מוצאת את הדברים האלה במחירים האלה??
אז הנה, ככה.. וכאן :)
תודה לרויטל כהני המדהימה על התמונות, אני כ"כ אוהבת להיות שפן הניסיונות של האישה המוכשרת הזאת שהפתיעה אותי הפעם עם מטה של בועות סבון, היו המון תמונות של חיוכים מטופשים כמו ילדה בת 2 אבל אני אחסוך לכם.
הבטיחו לנו השבוע מזג אוויר חמים ונעים אז אני מתכוונת לחרוש את הבלייזר הזה ואת החצאית למוות.
ואל תשכחו שאני כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!













5 תגובות:

  1. את פשוט לא חוקית! לא חוקי שאת נראית כ"כ מדהים, לא חוקי שיש לך את הלוק הכי שווה בסביבה(ואני טיפוס מאוד ביקורתי ומאוד כזה שקשה לכבוש אותו) ולא חוקי שאת מצליחה לתחזק את כל זה - במחירים כ"כ עממים ונגישים!
    Love You ♥♥

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, תודה תודה.. איזה כיף לשמוע מילים כאלה מחממות ומדהימות.
      בגלל נשים כמוך אני אפילו בימים הכי קשים שלי קמה ומצטלמת וכותבת ומחפשת.. אוהבת אותך בלב!!!

      מחק
  2. מהמם! הכל בטוב טעם! ויפה לך השיער ככה!!!

    השבמחק
  3. את כלכך מהממת! יש לך את הכישרון להתאים בין בגדים וליצור אאוטפיטים מטורפים. כיף לי לקרוא את הבלוג שלך ואני מקווה מאוד שאת טועה והאתר לא משהו ;) (זה ממש לא טוב בשבילי עוד התמכרות...ועוד שתעלה לי מלא כסף )

    השבמחק