יום חמישי, 5 בפברואר 2015

איפור טיפוח והגרלה, לא תכנסו??

אז השנה החדשה התחילה כבר ואני חייבת לסקר לכם כמה מוצרים שהתחילו איתי את השנה.
כאלה שהם אהבה ממבט ראשון, והכי חשוב מקצרים לי את זמן האיפור שלי בבוקר בחצי (אם לא יותר ואני אפרט בהמשך..)
אני רוצה להתחיל מהבאזזזז של החודש והוא כמובן הקורקטור של לנקום שהושק תחת השם המפוצץ "Visionnaire".
קיבלתי אותו לסקירה יחד עם עוד מבחר מובילות דעה, בהסתייגות קלה.
תכלס אני לא אקנה לעצמי מוצר כ"כ יקר. אני תמיד אומרת שלא חסר מוצרים שיעשו לך את אותה עבודה בחצי מהכסף. 
ואני מדברת על עצמי בלבד.



אני עושה בו שימוש כמעט שלושה שבועות ולמרות שהייתי צריכה לדווח אחרי 4 ימים של שימוש בחרתי שלא, כי אי אפשר לראות שום שינוי אחרי 4 ימים, אומנם זה מותג מצוין אבל זה לא קסם.

ואחרי שלושה שבועות אני יכולה לדווח שהוא מעולה.
למרות ששוב ההערה היחידה שלי למוצר שהוא יקר, אבל אי אפשר להתווכח עם תוצאות כאלה.
ואני אחד האנשים היותר חשדניים בעולם אבל אני בהחלט מתכוונת לרכוש אותו כשהמיכל הנוכחי שלי יגמר, אני פשוט אחכה למבצע טוב.
הוא איחד את גוון העור שלי, בצורה מסוימת גם איזן את השומניות ואני מוצאת את עצמי הולכת בלי מייקאפ ובלי BB או CC לאירועים וליציאות כי אני לא צריכה.
צריך כמות מאוד קטנה בשביל כיסוי מלא ואני שמה אותו גם בבוקר וגם בערב. כשאני בכל זאת צריכה להתאפר ליציאה או לאירוע אני מוצאת שהוא עושה עבודה מעולה כפריימר ושומר על האיפור במקום לכמה שעות טובות בלי צורך לפדר.




עוד מוצר טיפוח שרכשתי היה בעקבות המלצה של כמה חברות בלוגריות (זה כ"כ יעיל לעבוד ככה, הן בודקות ומנסות ורק מה שמעולה ומצוין, אני הולכת וקונה. אני בעד מבצע "אמץ לך בלוגרית איפור").
ממשיכה
אז אין מה לעשות ובחורה בת 20 אני כבר לא (גם לא 30 אבל זה ביננו) והגיל עושה את שלו.
אבל אי אפשר לברוח מגנטיקה ואצלי עקב האכילס הן העיניים והקימטוטים מסביב ומתחת.
אז הפיתרון שהן מצאו ואני אימצתי הוא שפורפרת חמודה,של REVLON.
קרם קליל ונעים וקריר שמ
מלא באופן מיידי קמטוטים וקמטים מסביב לעיניים.הוא מועשר בחומצה הילארונית שמספקת לעור לחות ונותנת מראה עור אחיד.
הוא בעצם נותן אפקט של מתיחת העור בכל שימוש. אני תופחת את הקרם לתוך הקמט, ומחכה כמה דקות לפני שאני מתאפרת ועד אז הוא מתקבע ומיישר.
יחד איתו הגיע לשכונה כמה חברים חדשים לתיק האיפור.
הראשו, ואני עושה בו שימוש כבר חודש, הוא השימר האבקתי של חברת "Mineraz"

אני מודה שלא הכרתי את החברה לפני שהם יצרו איתי קשר וביקשו שאני אנסה את השימר החדש שלהם, אבל ראיתי מספיק סיקורים חיוביים בשביל לנסות בעצמי.
השימר מעולה, הוא מאוד מאוד פיגמנטי,הוא מבריק אבל בצורה מאוד עדינה וטבעית.
את לא נראית כאילו טבעת בחומר, מעט חומר על מברשת מספיקה לי לשתי עצם גבה,לקשת הקופידון ומעל עצמות הלחיים. והוא מחזיק מעמד מעולה.

ומוצר איפור נוסף שפשוט לא יכולתי שלא לקנות הוא הפלטה של הקונסילרים של MAC.
כל פעם שאני מצטלמת להפקה או מגיעה לסקר מאחורי הקלעים של הפקה, המאפרים תמיד מחזיקים בתיק האיפור שלהם את הפלטה הזאת.
וכמובן שהיא האהובה ביותר על כמה וכמה יוטיוביריות בעולם.

אז ברגע שהייתי צריכה לחדש מלאי של מוצרי MAC ידעתי שגם היא תכנס לרשימה.
אני סופר מרוצה ממנה, היא נותנת לי פתרון להכל (כהויות מתחת לעיניים, פצעונים, הארות, תיחום עצמות לחיים) אני לא זזה בלעדיה ב- 3 שבועות האחרונים.
ובגלל שאני פחות משתמשת במייקאפ אז הדבר היחיד שיש לי על העיניים זה באמת הקונסילרים, מעליהם אני תופחת פודרה וזה נראה מושלם!




וזה המוצר הכי נרעש ברשת!
אין מישהי שגולשת בקבוצות איפור ולא שמעה על המייקאפ מוס של ביוטיקייר.
אני חצי שנה מתלבטת עם עצמי אם לקנות או לא לקנות (תכלס הוא עולה  14.90 אז למה לא?, אבל מצד שני למה הוא עולה כ"כ זול?).

ההתלבטות אם זה יעשה לי טוב לעור, אולי זה יעשה נזק? הדעות הן כ"כ חלוקות לגבי המוצר שלא יכולתי סופית להגיד לעצמי "עצמי קונים אותו!".
עד שהגעתי לפני שבועיים שלושה לסניף הקבוע שלי בזהב ופשוט אמרתי על החיים ועל המוות.
קניתי שני צבעים את ה- 03 ואת ה- 02.
והשתמשתי בהם יום למחרת לפוסט שצילמתי במתחם התחנה.

אתם יכולים לראות מקרוב כמה הוא מושללללללםםםם! המריחה קלה ונוחה עם מברשת מייקאפ.
אין ריח לא נעים (כמו שקראתי שיש) הוא אוורירי ופשוט נעים על הפנים.
מראה מט מטורף!


אפילו התלבטתי אם לפדר או לא, החלטתי שלא ואמרתי שאני אפדר אם צריך. ולא הייתי צריכה לפחות חצי יום.
הורדתי אותו עם מסיר איפור טוב ובדקתי לראות אולי תהיה איזה תגובה בעור, וכלום!
והוא המייקאפ החדש והקבוע שלי בתיק האיפור ואני בהלם שלא עשיתי את זה עד עכשיו.


המוצר האחרון שאני רוצה להמליץ הם בעצם מוצרים, זה הלקים החדשים של חברת איל מקיאג'.
אני האמת אתם יודעים שלקים אצלי זה רק לילך, אני לא יודעת לשים לעצמי (אני מגיעה עד המרפק עם המריחה, שתי ידיים שמאליות מה לעשות) אבל כשהיא קיבלה אותם ממני וניסתה אותם על כמה וכמה לקוחות שלה, היא עפה!
המריחה קלה, הצבע אחיד ואטום אחרי מריחה אחת. הגוונים מדהימים מדהימים (יש להם עכשיו 34 גוונים חדשים!) והשוס שלהם המייבש לק.
שפשוט עושה עבודה מושלמת.
אז בגלל שאני כזאת נשמה (סתמו, נחה עליי הרוח הטובה תזרמו!).
אני רוצה לתת מתנה לאחת הקוראות והמנויות שלי 4 לקים מהקולקציה החדשה שלהם, שתתפנק גם!
כל מה שצריך לעשות זה לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג ממש כאן:
https://www.facebook.com/gotaneye

לעקוב אחרי העמוד שלי באינסטוש, חפשו אותי STREETEYE זאת אני עם הכובע השחור :)
ולכתוב לי בתגובה מה המילה הראשונה שעולה לכן לראש שאתם חושבות על לק!
אני אכריז על הזוכה בפוסט הבא, אז לעקוב אחרי הבלוג גם כדאי.
המרסלה מדהים, והסגול נצנצים והחום הזה וכמובן המייבש המפורסם שלהם שפשוט מעולה.
אז תלייקקו תגיבו ותכנסו להגרלה. 
קליל, פשוט, וארבעת הלקים האלה יכולים להיות שלכן.



הגוונים הם הכי יפים בעולם לדעתי. חגמישי שמח לכולם!
ואני אהיה כאן כמו תמיד שמה עין בשבילכם!

18 תגובות:

  1. גלידה!!!!!!!! (היי, זה בלי ניקוד P:)

    השבמחק
  2. קודם כל פוסט מרענן וכיפי לקרוא על איפור.
    וז'יונר הוא חלום גם לפני איפור פשוט עושה את העור וואו!

    ולק, טוב נו- שלומיאלית!
    מטופח ויפה אבל 2 ידיים שמאליות (ואני שמאלית!) זה אני אין מצב שאמרח לבד :(

    השבמחק
  3. המילה שעולה לי לראש היא ״ צבא״ . כל שבוע אני מחכה ליום חמישי כדי לנוח וגםםם לשים לק ;)))

    השבמחק
  4. לק=תיסכול! לא מצליח לי..

    השבמחק
  5. לק= משדרג! (ועכשיו יותר ממילה אחת- אני חושבת שלק יכול לשדרג כל לוק ברגע!)

    השבמחק
  6. לקה.כי פעם קראו לזה ככה

    השבמחק
  7. המילה הראשונה שעולה לי לראש : קילופים ...
    (בגלל שאני עובדת עם כפפות ומים כל היום - סייעת רופ״ש ... לרוב הלק שלי מתקלף במהירות האור ).

    השבמחק
  8. לק=פוזת הפאק יו.
    אסביר את עצמי.
    לפני שאת יוצא מהבית יש את הרגע הזה שאת מסתכלת במראה,על יד ימין תלוי לך התיק ואת מחזיקה את הטלפון והיד נמצאת בדיוק בפוזת הפאק יו רק עם כל הציפורניים המעוצבות כלפי חוץ. יותר קל להעלות תמונה מאשר לתאר חחחח
    מקווה שהבנת אותי :)

    השבמחק
  9. אדום!
    וחוץ מזה, פוסט מעולה בייב. רצה לקנות את המייקאפ!

    השבמחק
  10. פוסט מעולה!
    איך לא קנית עד עכשיו את המוס?? הוא מעולה!!!

    לגבי השאלה- כשאומרים לי לק- אני ישר חושבת מכורה או שיק.

    מחכה בקוצר רוח לפוסט הבא :)

    השבמחק
  11. היי דיאנה יקרה !
    אחלה של פוסט, הכל נשמע כל כך טוב ... עכשיו באמת הרבה מסקרות את הלקים שלהם, שעושים רושם לא רע בכלל, רק חבל שהם לא הכי זולים שיש...
    המילה הראשונה והמיידית שעולה לי לראש היא : מטאלי ! אני פשוט חולה על לקים מטאליים, בייחוד כחולים ואדומים :-)
    אני בפייסבוק כבר עם לייק : https://www.facebook.com/miri.weiss
    וגם באינסטגרם : mirush777
    מרסלה הוא, ללא ספק, ה-צבע החם של השנה הקרובה אם לא גם מעבר לזה...
    תודה רבה על ההגרלה !

    השבמחק
  12. לק=ביג לייק 👍💅
    את פאשניסטה אמיתית אני עוקבת אחרייך בקפידה
    ועוד הצבעים של הלק מהממים יתאימו כמו כפפה ל ✋. תמשיכי להיות כזאת מהממת עם הבלוג ההורס שלך 😍

    השבמחק
  13. לק=נשיות. עשית לי חשק למייק אפ מוס! למרות שאף לא קניתי מייק אפ של ביוטיקר

    השבמחק