יום חמישי, 12 בפברואר 2015

מאוהבת לגמרי :)

אני יודעת שזה חג של נוצרים (תכלס הם מקבלים את החגים הכי שווים).
וכן יש שם משהו מאוד פמינסטי, למה הוא צריך לקנות לך? למה את לא קונה לו?.. 
אז כמו שאני אומרת לילדים שלי, "כי ככה".
יום אהבה או בשמו הגלובלי Valentine's Day יגרום לשיגשוג עסקי הפרחים/שוקולדים/הלבשה תחתונה/בשמים בעולם כולו.
וגם אצלנו.
לרגל אותו יום מאוד לבבי (ואתם יודעים שאני שונאת לבבות) החליטו חברת TOUS המותג והדובי.
להזמין אותי ואת חברותיי לבלוגספירה לחגיגה ורודה (כן, אני יודעת..ביקשתי בלונים שחורים אבל אמרו לי שזה הכי הלוויה) בסניף שלהם בקניון עזריאלי, בקומה השנייה הבית השני שלי או בשמו בישראל ZARA.





הם חכמים מאוד ה- TOUS האלה..
לפתות אותנו (ואני מתפתה ככ בקלות) ולהציג לנו את הקולקצייה שלהם שנושאת את השם "סיפור ליום האהבה" שלהם לאותו יום נאהב.
הציגו לנו שרשראות וצמידים עם המילה LOVE שזורים בתוכם, המון לבבות קטנים וחמודים.
כמובן שהמותג סופר מזוהה עם האייקון הדובני שלו, ואני אישית בעלים של כמה פריטים הנושאים את דמותו החמודה.
ורק במקרה אם בעלי שואל אותכם, אין לי בעיה עם שום פריט מהתמונות שמופיעות כאן, אני סבבה עם כולם.







בטוח ראיתם את הסרטון של מיס הובדיי ומיסטר 'ציטי?
מה, לא?
איך לא? אנשים מה אתם עושים בזמן הפנוי שלכם אם לא רואים סרטוני אהבה ביוטיוב?... טוב נו. אז זה הסרטון.
ואני עושה לכם ספויילר אבל איך שזה נגמר, איך אפשר לא לחכות לחלק 2.. שיושק ב 14 לחודש כמובן!
האם הם נפרדו? האם הם נפגשים אח"כ? מה יקרה שם... (תכלס אני דוחה סיפוקים עד ל- 50 גוונים של אפור שאני רואה מחר) וזה סרטון כ"כ חמוד.


אז בין אם רציתם לרמוז למישהו לקנות לכם משהו.
או פשוט בא לכם לפנק את עצמכם בלי שום קשר לאם מישהו יקנה לכם או לא... כי זה יום האהבה, אם לא נאהב קודם כל את עצמנו אז מה יעזור לנו מישהו אחר?
ולא שכחתי אני חייבת לכם זוכה מההגרלה של הלקים של איל מיקאג', אז.
Miri Weiss6 את הזוכה שלי :) נא השאירי כאן לי בעמוד הפייסבוק של העמוד את הכתובת שלך למשלוח! שיהיה לכם יום אהבה שמח, ואל תחכו ליום ספציפי בשנה בשביל לאהוב את מי שאיתכם.למרות שזה נורא כיף לקבל באותו היום הפתעות :) ומי שהולך לראות את הסרט הכי מדובר בעולם, ההוא עם האפור?
לא לספר לי איך היה עד שאני אראה בעצמי!!
ועד אז אל תשכחו שאני תמיד כאן, שמה עין בשבילכם!






























תגובה 1:

  1. איזה כיף לי ! שיגעון ! :-)
    תודה רבה, דיאנה יקרה ♥
    ממש שמחתי להכיר אותך ואת הבלוג ואני כאן כדי להישאר...
    איזה פוסט מלכותי ואת מדהימה. שיהיה לך ולנטיינס הכי שמח שיש !
    שבת שלום

    השבמחק