יום שלישי, 17 בפברואר 2015

מרוסיה באהבה..

מי שלא יודע עדיין, אחרי כל הזמן הזה.
אני רוסיה :)
עליתי לארץ בגיל שנה וחצי מלטביה (אבא שלי מתעצבן שאני אומרת שאני רוסיה, כי אני צריכה להגיד שאני ליטאית, אבל תכלס זה אותו דבר, כן אבא זה אותו דבר!).
אין לי מבטא בגלל שהשפה הראשונה שלי בכלל הייתה אנגלית (במעון של ויצו היו מושיבים אותנו מול ערוץ לבנון לראות סרטים מצוירים) ואחרי אנגלית הגיעה העברית.
המצחיק הוא שרוסית היא השפה השלישית שלי בעצם.

אני יודעת בדיוק 20 מילים ברוסית, ולא מסוגלת להרכיב משפט אחד בלי כמה מילים בעברית.
אני כהה, ואין לי לא שיער בלונדיני ולא עיניים כחולות, כי אבא שלי גם מאוד כהה.






יש לי קטע עם קור, שאני מאוד אוהבת, אני משגשגת כשקפוא!
אני מאלה שתמיד יאהבו את החורף ולא את הקיץ. תנו לי להתעטף במעיל עם צעיף ומגפיים, ואני הכי מרוצה בעולם.
שבחוץ אפילו באמצע היום חשוך, והכל גשום וסוער מבחינתי זה יום מושלם!

האוכל שאני הכי אוהבת הוא מרק :) כן, מרק זה אוכל.
ונשארו בי כמה מוטיבים רוסיים הארד קור כמו:
אני אעדיף ספר טוב על יציאה.
מוסיקה קלאסית או אופרות מסוימות עושות לי לבכות.

אני מאוד אוהבת בלט, ולא דווקא את אגם הברבורים אני פחות אוהבת. את מפצח האגוזים אני יכולה לראות מיליון פעם בכל הגירסאות שלו.
יש לי שרירים בידיים בגלל שאמא שלי עד היום מוזגת לנו שתיה בכוסות קריסטל (כל כוס שוקלת קילו!).
ואני מעריצה בסתר את פיליפ קירקורוב כי האיש הוא פשוט כ"כ מוחצן וכ"כ מוגזם שזה מטריף בעיני.








ברוח הבית החלטתי לאמץ בכמה ימים המאוד חורפיים שהיו לנו פה השבוע  לוק מאוד "רוסי", שהתחיל מהכובע.
קנייה של האבא המדהים שלי שכל הזמן מחפש לי דברים מדליקים (הפרויקט הבא הוא מעיל רוסי מקורי ירוק ארוך עם כל הכפתורים המוזהבים...)

את ההשראה שלי ללוק הזה, ברשותכם אני לוקחת אתכם לקליפ הכי רוסי והכי רומנטי בעולם, Nikita של סר אלטון ג'ון.
שבכלל כתב את זה ושר את זה לגבר בשם ניקיטה אבל בזמנו לא היה כ"כ באופנה שגבר ישיר לגבר אחר בקליפ, אז שינו את זה לאישה. תראו כמה יפה היא לבושה!




לכובע הזה קוראים פיז'יק והוא מחמם אש, יש לו גם אוזני כלב שאפשר כמובן לפתוח ולהוריד לחימום יתר.
הפרווה והעור הם דמוי (שלמרבה הפלא היה יותר קשה למצוא, מאשר אחד עם פרווה ועור אמיתים).
יצא לי מאוד צארינה קתרינה, מאוד אהבתי את הלוק הזה.
הלכתי איתו יום שלם ואני יודעת שלאנשים במיוחד לישראלים קשה לתפוס מישהי שהולכת עם כובע ברחוב, אז על אחת כמה וכמה כובע כזה. הוא עלה לאבא שלי משהו כמו 25 שקלים באיזה חנות בדרום ת"א.
עכשיו אני צריכה לחפש את החבק הפרוותי לידיים (מכירים את זה?) מי שרואה ויודע איפה אפשר למצוא, אנא יידעו אותי.



  


הצמיד על היד שלי הוא האהבה העדכנית שלי, אתם יודעים שיש לי חולשה לפריטים עם השם שלי.
את המעצבת נאדין אמויאל הכרתי דרך הפייסבוק (כמו את כל הדברים הטובים שאני מוצאת) ראיתי צמיד כמעט זהה לשלי שהיא הכינה לבחורה אחרת עם השם שלה מתנדנד באלגנטיות מדהימה, והייתי חייבת אחד לעצמי.
היא כמובן אמרה לי שהיא מייצרת כל צמיד בעבודת יד, וכל אחד נראה משהו אחר לגמרי אין זהים.
אז בחרנו ביחד את האלמנטים עליו (החמסה כי צריך,הברבור שמסמל בשבילי אלגנטיות,והמון ליפופים).









המון תודה לאלעד מ- Zoom18  על התמונות המדהימות שלי. אני כ"כ שמחה להיות שפן הניסיונות שלו.
ואהבתי לכל אותן בנות שחושבות ואומרות עליי שאני אייקון אופנה של רוסיות, אני לוקחת את זה כמחמאה מטורפת!
וטיזר אחרון.
בפוסט הבא הולכת להיות הגרלה של תכשיטים מדהימים מבית נאדין אמויאל, היא הולכת להתבצע באינסטגרם שלי 
@streeteye
אז תחזרו לראות ולהשתתף!

ועד אז אני כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם.




חולצה:Pull&Bear /מגפונים:Zara/מעיל:ZIP/קלאץ':TwentyFourSeven/צמיד:נאדין אמויאל
מכנסיים דמוי עור:Pull&Bear


4 תגובות:

  1. התמונות מדהימות ועוצרות נשימה! כהרגלך, בנוסף לזה שאנחנו מתחזקות אהבה משותפת לשחור עכשיו אני מגלה שגם חורף :P
    אני חולה על חורף, אני חולה על ימים אפרורים כאלה שעל גבול הגשם(קצת שונאת שיורד עליי גשם כשאני בסידורים, אבל עדיין זה טוב) - אני ממש פורחת בימים כאלה ובחורף בפרט,
    זה כייף לגלות שגם את כזו :)

    השבמחק
  2. מאוקראינית לרוסיה, סליחה לטבית אני רוצה להגיד לך שהמולדת גאה בך!

    השבמחק
  3. החבק הפרוותי לידיים נקרא בעיברית ידונית (Yedonit) לא נראה לי שתמצאי אחד כזה אבל לא ממש בעיה שיתפרו לך זה בסה"כ גליל עם שני מנג'טים בקצוות (כמו הפטנט בקצה השרוול של הסוודר).

    השבמחק
  4. אחד הפוסטים היפים שלך! משגע

    השבמחק