יום ראשון, 15 במרץ 2015

צבעתי ריסים...והגרלתי מוצרים!

אני לא מהטיפוסים שיש להם המון איפור אני חושבת שדיברנו על זה כבר כמה פעמים.
אבל יש לי כמה סוגים של פריטי איפור שיש לי מהם לא מעט, באותו זמן, וכולן פתוחות וכולן בשימוש.
ואני מדברת על ההתמכרות שלי והאהבה הגדולה שלי למסקרות.
ההגדרה של מסקרה לפי ויקי:
מסקרה היא תכשיר איפור המשמש להבלטת,הארכת,עיבוי,עיגול,וטיפוח הריסים ועל ידי כך הבלטת העיניים.
המסקרה משמשת גם לשינוי גוון הריבים או על מנת להכהות אותם. משערים שמקור המילה הוא בשפה הספרדית או האיטלקית MASCARA שפירושה מסכה או הכתמה מהמילה לעשות כתם.
לרוב היא מורכבת מבקבוק (ארוך,צר וגלילי) עם מברשת. הגליל מלא בחומר טיפוח,המברשת מחליקה דרך הכניסה של הגליל לתוך הנוזל ואז המברשת שהיא עשויה משערות או מזיזי סיליקון המדמים ריסים משלה, נוגעות בריסי האדם ומורחות את החומר.

ישנן כמה סוגי מברשות:
עבות,דקות,צרות,ארוכות שבעצם עושות כל אחת אפקט אחר לריסים.
בד"כ המסקרה היא השלב האחרון של האיפור שלי.
אחרי הצלליות אחרי האיילנר אחרי המעגל.. לדעתי חשוב לפני שאת מורחת את הריסים להטפיח טיפה את המברשת במיוחד במסקרה חדשה על חתיכת נייר בשביל שהיא לא תעביר לך המון חומר לריסים במשיחה ראשונה.
אני בדכ מורחת שתי שכבות בשביל לקבל מראה טוב נקי ולא מרוח וגושתי מדי.
אישית אני מורחת רק את הריסים העליונים. יש אסכולה שלמה של אם צריך, או לא צריך למרוח את הריסים התחתוניים. אני פשוט לא אוהבת עליי את המראה הזה.

בכל זמן נתון יש לי לפחות 8 פתוחות (לא מסוגלת להשאיר חדשה סגורה אני חייבת לנסות ולהשתמש בה).
ואלה המועמדות החדשות שנכנסו אליי הביתה, חלקן נשארות חלקן כבר נזרקו לפח.
זוהי דעתי האישית על ריסיי הבלעדיים :) ומה שנכון בשבילי לווא דווקא נכון לאחרות.
הריסים שלי קצרים מאוד,מעטים מאוד,דקים מאוד וכמעט שקופים :) אז מסקרה שהיא טובה בשבילי יכולה לא לעשות שום דבר למישהי שיש לה ריסים ממוצעים.

המסקרה הראשונה היא של חברת FLORMAR הייתי בסדנאת איפור של חברה טובה שלי ומאפרת בחסד מורן טרסוב, באחד מימי השישי האחרונים..
היא הציגה שם את ה-MUST HAVE מבחינתה מהמותג, והראתה איך היא מאפרת באמצעותם איפור יום יומי וקל לישום.
רכשתי באותו היום כמה מוצרים בינהם המסקרה המסתובבת שלהם.
בד"כ אני לא אוהבת תיחכום וגימיקים באיפור שלי, תנו למוצר לעשות עבודה בלי כל הטאררם.
המברשת היא מברשת זיזים מסיליקון היא צרה וארוכה. הכפתור בבסיס שלה גורם למברשת להתחיל להסתובב, מה שחוסך מאיתנו לעשות את התנועה בעצמנו (אפשר ללא שימוש בכפתור למרוח רגיל לא חייב להשתמש בו).
חוץ מהכמה פעמים הראשונות שהמברשת פיסית הסתובבה לי בתוך העין (לא נעים) בגלל חישוב לא נכון של כיוון הסיבוב, היא עושה עבודה נהדרת. היא נמרחת בקלות היא יורדת בקלות (זה גם פרמטר חשוב מאוד שהרבה בנות שוכחות לפעמים) היא לא לכלכה את העפעף שלי ויש לי עיניים קטנות ומלוכסנות יחסית. היא האריכה ופתחה את הריסים בצורה יפה ומרשימה. היא לא עיבתה או הדגישה, המראה עליי היה מאוד טבעי ומאוד נקי. אני מאוד אהבתי.
המחיר של החמודה הזאת הוא 92 ש"ח, והיא נשארת בתיק האיפור שלי.




הבאה אחריה התקבלה לסקירה, אם אני פותחת את המגירה שלי של המסקרות אתם תראו שם לפחות 6 של .LOREAL
אני חושבת שלוריאל ומייבלין הן המפלצות של המסקרות.
ולוריאל השיקו עכשיו את מסקרת המגנה שלהם - MEGA VOLUME MISS MAGNA השוס אמור היה להיות המברשת, שזזה וגמישה 360 מעלות של חומר.. עד כאן מה שהיה כתוב בקומוניקט.
בפועל:המברשת? הגימיק? הוא לא עבד בשבילי. ההרגשה שכל שנייה המברשת נשברת לחצי. ובגלל שהיא ככ רכה אי אפשר לשים חומר כמו שצריך. אז חשבתי שאולי היחידה שקיבלתי היתה פגומה, קורה. הלכתי וקניתי עוד אחת...
גם השנייה היתה בדיוק אותו דבר... מעט חומר,אי אפשר לייצב את היד עליה ובגלל שהיד לא יציבה כל פעם שניסיתי היא ליכלכה לי את העףעף.
אולי למישהי אחרת שלא צריכה ככ הרבה חומר היא תהיה טובה, אבל אני אוהבת את המסקרות שלי כמו את הקפה.
שחור יציב וחזק!
המחיר שלה כרגע הוא 49.90 במחיר השקה. ושתיהן הלכו אצלי לפח.




את המסקרה של בורז'וואה קיבלתי באירוע השקה של כמה מוצרים חדשים שהם השיקו. עוד לא הספקתי לשחק איתם. אבל את המסקרה פתחתי ישר :) היא נקראית TWIST UP THE VOLUME יש לה שני מצבים (יש כבר כמה מסקרות שהיו עם הקטע הזה) מצב ראשון מפריד ומאריך,ומצב 2 מסובבים את הצ'ופצ'יק למעלה (אני עוד מעט בת 40 אני יכולה להגיד צ'ופצ'יק) והמברשת אמורה להעניק נפח עצום אפילו לריסים הכי קטנים.
היא אמורה לתת צבע שחור מאוד דומיננטי.
או קיי מבחן האמת. מצב אחד עשה הפרדה מושלמת וסיפק מספיק חומר במריחה אחת שלא הייתי צריכה למרוח שוב. מצב 2 אכן נתן נפח אבל לא יוצא דופן. מה שכן השחור מדהים. בסירוק שני במצב הזה הגעתי גם לתוצאה מעולה של צבע ושל הפרדה ועיבוי סביר בהחלט. מאוד אהבתי את הצבע השחור המאוד יוצא דופן שהיא עושה והיא אכן נשארת במגירה שלי.
המחיר שלה לפני מבצעים 59.90 ש"ח.




המסקרה האחרונה והפתעת החודש, הגיעה אליי בכלל בטענת שווא!
בפורים תובל רצתה איפור לתחפושת (היא התחפשה למכשפה גותית) ולא הסכמתי שהיא תשים מוצרים של שקל וחצי בדוכנים על הפנים שלה. אז חשבתי ש- ESSENCE  יכולים להיות פיתרון מעולה. המוצרים טובים וגם זולים. אפשר לזרוק הכל לפח יום למחרת (כי אני לא מרשה לה להתאפר) בלי שיכאב הכיס.
אז שמתי פעמיי לדוכן בקניון הזהב שהיא יחסית מלא לדוכנים אחרים שאני יודעת שאנסו אותם למוות!
ולקחתי כמה צלליות,סומק,עיפרון גבות והמסקרה שלהם GET BIG LASHES VOLUME CURL לא ציפיתי לתוצאות ממסקרה שעולה פחות מ- 20 שקלים, באמת שלא. ואני פשוט לא יודעת איך לשים במילים את ההפתעה!
היא מושלמת! היא מעבה בצורה מדהימה, הצבע מעולה,למרות שהמברשת גדולה יחסית היא לא מלכלכת (אחרי שימוש במעגל ריסים) מפרידה ומסרקת מעולה (היא לא מאריכה) . המינוס היחיד שהוא גם לא ככ משמעותי יחסית שוב לתוצאות ולמחיר.
הוא שבין שכבה לשכבה החומר מתייבש צריך להיות זריזה מאוד, אחרת יהיו לך גושים במקום ריסים, שתי שכבות והריסים נראים כמו ריסים מלאכותיים.
מחיר המהממת הזה הוא 15 ש"ח והיא הקבועה שלי לאיפור ערב ולצילומים.




ובגלל שאביב וכל היופי מסביב, אני רוצה להגריל לכן את מוצרי הדגל החדשים של בורז'וואה.
יש כאן את המסקרה המדהימה, איילינר טוש שחור כמו החיים של אילן,רביעיית צלליות בגוונים אפורים,ופודרה משי.
כל מה שצריך לעשות זה לייק לעמוד של הבלוג שלי,להרשם לעידכונים,ולעקוב באינסטוש.
לכתוב לי פה בתגובה "בוצע" ונכנסתן להגרלה!!
אני אכריז על הזוכה בפוסט הבא ביום ראשון, שיהיה פוסט אופנה :).


מה אתכם?
יש לכם המלצות?
דיס המלצות?
יש לכן מסקרות חדשות שראיתם ניסיתם?
אני אשמח לשמוע, ועד אז אני אהיה כאן כמו תמיד שמה עין בשבילכם.







16 תגובות:

  1. בוצע...ואני בדיוק מחפשת מסקרה אז באת בול

    השבמחק
  2. בוצע (:
    אני אוהבת את הטלסקופיק של לוריאל (:

    השבמחק
  3. ברור שבוצע! מדהים מה שאת מספרת פה על אסנס, אלך לבדוק מיד!

    השבמחק
  4. בוצע

    השבמחק
  5. כרגיל מקבלת את הניוזלטר שלך בשש וחצי בבוקר ופותחת איתו את היום עם הקפה הראשון של הבוקר ו... פתאום רואה את השם שלי :) ❤️
    פוסט מקסים אהובה. גם אני כמוך מכורה כרגע למסקרה בפחות מ-20 ש"ח, המסקרה המפתיעה של essence. שיהיה יום מקסים ונשיקות

    השבמחק
  6. בוצע!
    ואני תמיד שמחה לקרוא את הביקורות שלך על מוצרים
    אפשר תמיד לסמוך עלייך שתגידי מה שאת חושבת:)

    השבמחק
  7. אסנס נשמע מפתה. כשאמרו זול לא האמנתי שזה המחירים :)
    בוצע כמובן .
    תודה על הסקירה :)

    השבמחק
  8. בוצע, וכרגע נהנית מהמסקרה של physician's formula

    השבמחק
  9. לא יודעת אם תגובתי נקלטה .. כי לא ראיתי אישור או משהו בסגנון :)
    אז כותבת שוב...
    בוצעו כל השלבים .. אם יש 2 תגובות היי חופשית למחוק אחת מהן :) תנקסססס...

    (Michal Englander )

    השבמחק