יום חמישי, 19 במרץ 2015

מריחים את החג..

לפני שכולנו יושבים סביב השולחן והאגדה מעייפת את כולנו.
יש משהו שכולנו עושים (ולא משנה אם אנחנו מתארחים או מארחים) אנחנו אוהבים לפנק את האהובים שלנו במתנות לחג.אני תמיד אחראית על משימת המתנות :) מעניין למה.ונראה שהכי קל לקנות לחברות שלי ולנשים במשפחה שלי בשמים.מודה וחייבת לציין מראש, שצריך להכיר את הטעם של מי שרוכשים עבורו משהו מאוד אישי כמו בושם. תכלס זה כמו לקנות למישהי חזיה, זה חייב להתאים בול!אני וכל הסובבות שלי והקרובות אליי מאוד אוהבות את הניחוחות המתוקים והחמצמצים אז המשימה שלי פשוטה.אני פשוט בוחרת את מה שהייתי בוחרת לעצמי, ותמיד מצליחה לקלוע!
את הבושם הבא קיבלתי לסקירה וכבר קניתי כבר כמתנה.

רוברטו קוואלי PARADISO בד"כ אני לא חובבת בשמים שהם מאוד דומיננטיים ומאוד בולטים, אבל אחרי כמה דקות הנינוח פשוט משגע ולא עוזב כל היום.אני מתיזה אותו בבוקר ואני יודעת שהוא יחזיק מעמד עד הערב כשאני צריכה ללכת לאירוע.כל פעם שאני איתו, כולם שאלו אותי איזה בושם זה. הבקבוק משגע, נראה כמו יהלום זהוב ואין מה להגיד על האיכות של הרכיבים הכימיקליים שהם הטובים ביותר. הוא עולה 300 ש"ח שזה מחיר מעולה ל 75 מ"ל פה.


את הבושם השני, לא צריך להציג והוא כבר השלישי שיש לי מהמותג (אם אי אפשר לקנות נעליים ותיקים שלו אז לפחות את הבושם) ג'ימי צ'ו Blossom
הריחות תמיד סקסיים, תמיד חושניים, תמיד מאוד מתוקים. אני יודעת שאי אפשר לטעות בו. ואפילו שהוא טובע בוורוד אני מתה על הבקבוק הזה. והוא עולה עכשיו 495 ש"ח במחיר של השקה לפני שהוא יעלה חזרה לסביבות ה 600 ש"ח ל- 100 מ"ל.


היה לי מאוד קל למצוא את הבושם השלישי והרביעי כי הם פשוט משלימים לי את הסטים הקיימים והבקבוקים..
אוי הבקבוקים.
מארק ג'ייקובס אם כבר אופנה, אז הכי הארד-קור. החלום על דייזי של מארק.
The Daisy Dream בקבוקים מתוקים מפוצצים תמיד בעיצובים של פרחי זכוכית ואמייל מדהימים. הפעם ההשראה היא של שמיים כחולים ושל חרציות לבנות. ניחוח קליל ואורירי. הוא עולה 450 ש"ח ל- 50 מ"ל.


האחרון ואולי הכי קרוב לליבי הוא הדובי :) הבושם המושלם של Tous חוץ מזה שהבקבוק הוא כמו צעצוע, או תכשיט תבחרו אתם והוא מכיל כמות מטורפת. הוא גם היחיד שעובר את כל הבקבוקים האחרים בגובה.
הריח שוב מאוד מתוק מאוד רך ונעים. המחיר שלו דרך האתר בלינק הוא 169 ש"ח. זה הכי זול שמצאתי. כי יש מלא מבצעים לחג.

יהיה עוד פוסט ממש בקרוב כמו שהבטחתי של אאוטפיט שאני חושבת שיראה לכן צד אחד בי :) צד אחד בארון שלי.
שבו אני אכריז על הזוכה בהגרלה שלי מהפוסט הקודם. כי קיבלתי הרבה הודעות שמבקשות רעיונות למתנות.
מקווה שעזרתי.
שיהיה לכם סוף שבוע מדהים ומלא מלא מלא (אמרתי מלא?) בקניות!
ועד הפוסט הבא תריחו טוב!
ואני אהיה כאן כמו תמיד שמה עין בשבילכם!



תגובה 1:

  1. יש לי את ה- FLASH המרטיט של ג'ימי ואני פשוט מכורה אליו !!! אותו בקבוק בדיוק רק בסגול.
    אבל אוי, כמה שהם יקרים, כרגיל...
    אני אבדוק את הריח הזה, תודה על ההמלצה מותק :-)

    השבמחק