יום שני, 23 במרץ 2015

מסווה את עצמי...

זה לא סוד שכל מה שקשור למוטיב הצבאי בשנים האחרונות בעולם שלנו תופס מקום נכבד בכל בתי המעצבים הכי גדולים בעולם.
בעונות האחרונות אי אפשר לא לראות פרשנות של מעצב כזה או אחר לנושא.
החל מכמובן ג'קטים עד למגפיים סטייל צבאיות שאנחנו חורשות עליהם כבר חורף רביעי.

כל עוד את שומרת על ההדפס בחלק אחד של הלוק הסופי שלך, ונזהרת שלא להתאים לפריטים גסים עוד פריטים גסים...לדעתי זה יוצר לוק משגע.
ולא לשכוח לשלב גס עם עדין, גברי עם נשי את יכולה להרכיב אאוטפיטים מושלמים בצורה הזאת.
אני מאוד אוהבת את ההדפס הצבאי, הירוק הזה מתמודד בשלמות עם השחור שבשליטה אצלי בארון. אבל הוא נראה גם מעולה עם לבן וכל הצבעים הנטרליים, והוא נראה מעולה מצוין פנטסטי עם ניאונים! ולא לפחד להראות טיפה עור חשוף עם ההדפס הזה, המטרה היא לרכך אותו בכל דרך וזה מוסיף אלמנט סקסי!
אז התחלתי עם הז'קט הזה שקניתי באתר רוקגלאם במבצע האחרון שלהם של 1+1.







האמת שלדעתי זה נראה הרבה יותר טוב על נשים מאשר על גברים :) זה הכל ענין של מה את בוחרת ללבוש יחד איתו.
בהנחה שאת לא רוצה להראות כאילו השנייה ירדת ממסוק מאפגניסטן או אודישנים לעונה הבאה של BOOT CAMP, אז כמה טיפים ממני שתדעי שאת עושה את זה נכון, וגם במחשבה הזאת הרכבתי את הלוק שלי שאני פשוט מאוהבת בו, וכבר הספקתי לשחזר אותו פעמיים מאז הצילומים.
אז...







אני בעד לאבזר כמה שיותר בפריטים נשיים, פה הוספתי המון המון טבעות ושרשראות.
לכי על שרשרות דווקא מתכתיות, זהב או כסף שניהם יעבדו לך פה.
כל הגוונים המתכתיים לדעתי מאוד מחמיאים למראה הזה.
בגלל זה פעם ראשונה אני עושה שימוש בקעקועים זמניים.
רכשתי סט אחד באתר שקיבלתי המון המלצות עליו (האמת אני יותר טיפוס של דיו אמיתי כזה שנכנס מתחת לעור ) כי ניסיתי כמה מותגים אחרים והם היו גרועים.
ושלהם היחיד שהחזיק עליי מעמד שבוע לפני שהתחיל להראות סימני קילוף.









עקבים כמה שיותר גבוהים ודקים.
אני מתה על הזוג הזה שקניתי בסוף עונה האחרון בזארה. תראו את הלולאות הכסופות האלה!
הם עדיין מאוד נשיים אבל עם קטע אדג'י.
לאלה שלא אוהבות או לא יכולות עקב גם נעלי בובה בלט יהיו פה מושלמות.
רק לא מגפיים שטוחות או מגפי ברך...את תראי כאילו שלחו לך צו 8!

לא ללבוש את ההדפס מכף רגל ועד ראש. אני לא יכולה לסבול את ההתאמה המטורפת הזאת.
לא צריך להיות פנינה רוזנבלום (האישה יש לה נטייה להתאים את אותו צבע,הדפס,בד בטואטל לוק!). 






לא לשלב עם הדפסים אחרים, בגלל שהוא מאוד מזכיר הדפסים אחרים (כמו מנומר או מנוחש) הלוק יצא מאוד עמוס.
אני בחרתי לשלב עם ג'ינס קרעים שיש לי אותו 12 שנה של GAP.
וחולצה לבנה שהיא טיפה שקופה מהקולקציה החדשה של תמנון (כן, יש לי אותה גם בשחור) ויש להם פריסייל של 30 אחוז על המחירים הכ"כ מעולים שלהם אז שווה..

אני גם ממליצה לחפש את ההדפס דווקא בפריטים שהם לא גבריים (כמו מכנסיים או ז'קט).
ללכת על שמלה או חצאית אפילו סט של תחתון וחזייה (אולי בבגד ים, וואו רשמתי לעצמי לחפש!).
זה הדפס שלא יצא מהאופנה, כבר מ- 1940, הוא פה להישאר נראה לי לעד.


אני חייבת לכן זוכה של הערכה הסופר שווה של בורז'וואה מהפוסט הקודם.
הזוכה היא: זהר 16
אנא צרי איתי קשר פה בתגובה ואני אשלח לך את הערכה :) תודה לצלם שלי שחירף נפשו בצילומי על אלעד גרובנר מ- ZOOM18.
שיהיה לכם המשך שבוע שקט ומדהים ואל תשכחו שאני תמיד כאן, שמה עין בשבילכם.


ז'קט:RockGlam/חולצה:תמנון/ג'ינס:GAP/נעלי עקב:ZARA/תיק:SELECT/כובע:HAED/טבעות:TOPTEN

קעקועים זמניים:DIXIT


3 תגובות: