יום חמישי, 2 באפריל 2015

"מדגמנת" לכם את החג!

אני מאלה שלא מחכים לרגע האחרון בשביל לנקות,לסדר,לקנות מתנות חג ובגדים בשביל כולם.
לא מסוגלת להיות עם עוד מיליון איש בחנות, ואח"כ מיליון איש בתאי הלבשה..
והמשוחה האחרונה מיליון איש בקופה!
אז חודש לפני (הפעם יצא לי שבועיים לפני..היה לי לחץ מטורף בעבודה) חיפשתי, קניתי, והכנתי מראש מראש את המתנות לחג.

ובגדים...
טוב, בגלל שאני מסוג האנשים שלא קונים במיוחד לחג (שששש.. לא לספר לפנינה מהבנק) אני קונה :) הילדים היו מסודרים לחג כבר מזמן.
תובל היו לה באופן רציף אולי איזה 10 בת מצוושיות אז פשוט קנינו "סטוק" ורון אותו דבר עם ימי הולדת מהכיתה אז הם היו מסודרים.
אילן אוהב לקנות את הבגדים שלו בעצמו,לבד בשקט (אני מקבלת תמונה לאישור סופי) אבל בעיקרון הוא בוחר לבד.

אז נשאר אותי.
הפעם לא הייתי צריכה לשבור את הראש יותר מדי, כי חברת "תמנון" החליטה שהם רוצים לאתגר אותי ולראות כמה לוקים אני יכולה להרכיב מסכום שהם הקציבו לי:500 ש"ח להרכיב כמה שיותר אאוטיפיטים...




חחח... זה כמו לתת לחתול לשמור על השמנת שיש עליה כבר סירופ שוקולד ותותים!!
בנוסף לזה יש כרגע מבצע לחברי מועדון 30 אחוז הנחה על כל הקולקציה של הקיץ כבר מעכשיו אז שאני אגיד לא?!!
קודם נכנסתי לאתר שלהם, בחרתי מה שהיה נראה לי מתאים ופרקטי לסגנון שלי.
אבל אני חייבת לגעת למשש לראות אם אני צריכה לגהץ (ואז זה פשוט לא נקנה, שונאת לגהץ!) וכמובן לראות איך זה יושב עליי, דוגמנית אני לא!
ויום שישי האחרון התייצבתי בשעת הפתיחה של הסניף שלהם במתחם פרופיט בחולון.
תענוג לעבור על כל המדפים כשהם עדיין מסודרים ומדוגמים וההרגשה שכל החנות בשבילי!!

בגלל שאני יודעת מה הפלטה של הצבעים שעובדת לי בטח ובטח לערב חג, כמובן יותר קל לי.




בחרתי לי גופית מחוך שחורה  49.90 ש"ח (אני ככ אוהבת את הגזרה הזאת, היא מחמיאה מאוד) וחצאית שחורה בגזרת עיפרון שיש בה שילוב של בד ודמוי עור 69.90 ש"ח  (איך אפשר בלי?).
זה לוק שאני חושבת שיכול להתאים לכל אירוע.
אם את צריכה להיות מאוד חגיגית, וסקסית (חייבת תמיד להיות סקסית).
יחד עם המגפון המושלם הזה שקניתי עכשיו בסוף עונה בקליגולה והתיק הזה שירשתי מסבתא שלי של "דיור" וינטיז' זה באמת וינטיז' אצל סבתא שלי :).
תכשיטים של הילה בינימין המושלמת כי עדיין רציתי משהו אדגי' ומיוחד.
אז צירפתי את  השרשרת הזאת.
וצמידים ישנים שלי מפוראבר21, שכמעט נתלשו ממני ע"י הספר המדהים אלירן בוקר!





מה צריך יותר מזה לערב חג?
בדים נוחים, עם גומי :) משהו שאפשר יהיה אחרי שעתיים להיזרק על הספה, או על הנדנדה בגינה..
ולעשות גרפעסים של קניידלך.
תודה רבה לתמנון שבחרו בי לתת להם במה לבגדים המשגעים שלהם, ולאלמוג גבאי על הצילום ועל האפשרות להרגיש כמו דוגמנית לערב אחד.
יש לי עוד 4 לוקים שונים להראות לכם, אז אם חסר לכן רעיונות תחזרו.
את כל האאוטפיטים הרכבתי ברוח החג וחול המועד, אפשרויות לבוש אופנתיות, מעודכנות ולא יקרות לכל מצב:
1. טיול עם הילדים - קליל,נוח,פרקטי ונעים (כי מה שמתחיל בבוקר נגמר בערב)
2.,אקסטרים בפארק - מעכשיו כבר שומעת את המשפט "מה עושים היום?".. אז אני תכננתי מראש!
3.וערב חג שני שגם יהיה על בסיס החגיגי יותר.

שיהיה לכם חג שמח כשר ומהנה!
תמצאו את האפיקומן תשאלו את הקושיות ותיצרו בחיק המשפחה עוד המון זכרונות מדהימים שיחזיקו לכם מעמד לכל החיים!
ואל תשכחו שאני כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!

6 תגובות:

  1. מהממת מהממת מהממת!
    ואיך את תמיד מוצאת את הבגדים היפים בכל מקום?
    מחכה לראות מה עשית עם ה- 400 ש"ח הנותרים.
    חג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, תודה תודה :)
      אני פשוט יודעת מה לחפש.. ולא מבזבזת זמן על מה שאני יודעת שלא יעבוד בשבילי.. זה עושה לי את העבודה הרבה יותר קלה.
      אווווו את תאהבי מאוד את הלוק השני. יש לי הרגשה שתתחברי יותר.
      מואה!
      וחג שמח!

      מחק
  2. תשובות
    1. חג שמח יפה.. המון המון מנוחה ואוכל ועוד מנוחה :) לכל בני ביתך!

      מחק
  3. הבאת לוק מנצח <3 מאמצת גם !

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה?? נו אני יכולה למות בשקט :)
      תודה אהובתי.. וחג שמח!!

      מחק