יום שבת, 25 ביולי 2015

הרומן שלי עם ANNY!

כפי שיש לכם איזהשהוא מושג כבלוגרית אני מקבלת המון בקשות לשיתופי פעולה.
אני בוחרת אותם...מאוד בקפידה. לא מסכימה לכל דבר כי אני חושבת שזה מדרון מאוד חלק.
איך אמר לי פעם משרד יח"צ "אנחנו בוחרים עם מי לעבוד עם פינצטה".. כשביקשתי להיכנס לרשימת התפוצה שלהם..(מיותר לציין שמאז הם רודפים אחריי,וכששאלה אותי הבעלים של המשרד למה אני לא רוצה לעבוד איתם אמרתי לה ש"אני בוחרת עם מי לעבוד עם פינצטה...") קארמה.. לא מתעסקים איתה.

אז כשפנו אליי ממותג הלקים "ANNY" שאני אישית אף פעם לא ניסיתי אבל שמעתי שהוא מעולה מצוין,מין BMW של הלקים לעצב באמצעות הקולקציה החדשה שלהם מניקור מעניין שיכיל כמה שיותר צבעים אבל שעדיין יהיה "אני", הסכמתי.
בחרתי שלושה צבעים שהשמות שלהם..
טוב תקראו ותגידו לי אתם אם זה לא הכי "דיאנה" שיש :).
מי שעוקב אחרי באינסטגרם ראה שהעלתי את התמונה הזאת ביום שקיבלתי אותם הביתה.



הכי התחבר לי בשמות שלהם ל- "Fiffty Shades Of Grey" ולספר החדש שלי "Grey".
הצבעים הם:
חום שוקולד כמעט שחור ששמו Dark Romance.
גוון טאופי מעבר שנקרא Only You.
לבן ממש צחור עם השם המאוד מדליק Wipped Cream
איזה שמות סקסיים :)...
אז ישבתי וחשבתי מה לעשות איתם שיהיה גם קל לעשייה,גם מדליק וגם שונה ומצאתי.

בנות,הנקודה הכי חשובה לעיצוב הזה הוא סבלנות!
אחרי כמה נסיונות והרבה טעייה הגענו לתוצאה הטובה ביותר, והגענו למסקנה אני ולילך המדהימה שעזרה לי בשביל שאני אוכל לצלם את השלבים שצריך סבלנות.
אז מה שצריך הם הדברים הבאים:
גוון לבן או שמנת.
גוון מאוד כהה כמה שיותר קרוב לשחור (אני הולכת לעשות את זה בפעם הבאה בשחור).
מדבקות עגולות עם חור באמצע (מה שפעם היינו שמים על דפדפות בקלסרים בשביל שהדפים לא יקרעו.. אז כאלה ). מספריים.
פינצטה.
מברשת דקיקה לתיקונים.
מקלות אוזניים ואציטון.
לק שקוף.
ומייבשים... מייבש בלק,מייבש בספריי,מייבש בקסם.. לא משנה איזה מייבש אבל חייב.

1.מורחים לק לבן על כל הציפורן,בעיקר להתמקד בחלק התחתון של הציפורן שיהיה אטום וחלק. לחכות לייבוש מלא!!
2.לחתוך מהעיגולים שלנו חצאי עיגולים,להדביק אותם קודם על משטח אחר בשביל להחליש את הדבק (אני הדבקתי על
   נייר מגבת,ואח"כ להדביק כל חצי עיגול בחלק התחתון של הציפורן מצד אחד לשני עם פינצטה,להקפיד שיהיה ישר ויגע  
   מצד אחד של הציפורן לשני בצורה מדויקת,תחשבו פרנץ' אבל הפוך. (שמשם קיבלתי את הרעיון).
מחכים לייבוש מלא! אמרתי את זה ואני אומר את זה שוב... 




 

3.אחרי שחיכינו ובדקנו שהכל יבש, אנחנו מורחים את הגוון הכי כהה שלנו על החלק העליון של הציפורן,    מה שמעל החיוך ההפוך שלנו. מחכים שהשכבה הראשונה תתייבש ומורחים שכבה שנייה של גוון כהה.
   ומחכים שוב לייבוש מלא.
   זה החלק החשוב,אם אנחנו נרים את המדבקה לפני שהכל יתייבש,ותרימו את המדבקה הכל ימרח.
4.אחרי ייבוש מלא,להרים בזהירות את המדבקה ובמידת הצורך לתקן עם מברשת דקיקה בתוך החלק
   הלבן שהתגלה לנו מתחת למדבקה.




5.את הצבע השלישי הטאופי, בחרתי לקשט איתו כמה אצבעות עם מנקד.
6.אחרי שתיקנו, והכל נראה לנו נקי ובגימור יפה.
   מורחים שכבה אחרונה של לק שקוף בשביל הברק,ומנקים את הצדדים  במידה וליכלכנו עם הצבעים.
7.גם אפילו אחרי שנראה לנו שהכל יבש (מניסיון) לחכות עוד קצת כי השכבות עדיין יהיו רכות, ועלולות
   להישרט.

והשלב האחרון הוא להשוויץ!



מקווה שאהבתן את העיצוב המדליק הזה,ואני חייבת לציין שאם ידעתי שנשים ברחוב יתחילו לגעת בידיים שלי בלי שום הודעה מראש או סיבה, הייתי חושבת מחדש :).
מאוד אהבתי את המרקם של החומר,הוא נמרח בקלות והמברשת מאוד מדוייקת.
מכל צבע אם לא הייתי צריכה לחכות לייבוש מלא,היו מספיקות לי שתי שכבות למרקם אטום ויפה.
והוא נשמר לי בלי להיסדק כמעט 4 ימים.
אפשר למצוא אותם במשבר לצרכן וברשת עדי ביוטי, והמחירים שלהם 45 ש"ח.

ולא שכחתי אני צריכה להכריז על שתי הזוכות שלי לערכות של Essence:
בערכה הניודית: R.G22
בערכה האדומה:Noa.Gadol22
בנות צרו קשר כאן בתגובות בשביל שאני אוכל לקבל את הכתובת למשלוח שלכן, ותהנו!!
ועד אז אל תשכחו שאני כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!




2 תגובות:

  1. תודה רבה דיאנה!!! שלחתי לך הודעה בפייסבוק עם כל הפרטים

    השבמחק
  2. וואו תודה תודה תודה ועוד אלף תודות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 <3 <3 <3

    השבמחק