יום רביעי, 22 ביולי 2015

!ESSENCE All You Need

למי שהיה תחת סלע גדול וחשוך בשנה האחרונה המותג Essence עשה עלייה מוצלחת ומטורפת לארץ.
המותג שמגיע אלינו מגרמניה ולמי שלא ידע הוא חלק מענק קוסמטיקה וקיים משנת 2002 ומחיר ממוצע לפריט הוא 12.5 ש"ח בתמחור מדויק מול אירופה..
נתקלתי במותג לא פעם ולא פעמיים שהייתי בחו"ל, ואף פעם לא יצא לי לנסות.
לא הכרתי ולא שמעתי המלצות אז למה שאני אנסה? ועוד על הפנים שלי?

מוצרים שאני לא יודעת אם הם טובים, והמחיר הזול מאוד הרתיע אותי...

מאז עבר המון מייקאפ בנהר (במראה מט) והמון יוטיובריות כבר ביצעו סקירות וביקורות לכאן ולכאן כל אחת לפי טעמה ודעתה, אז הרגשתי בטוחה מספיק לנסות על עצמי ברגע שהם עשו "עלייה".
ואני גאה להגיד שמגירת האיפור שלי מלאה במוצרים שלהם, וחלק מהם אני לא מוציאה מתיק האיפור שלי (כמו פודרת האבן למראה מט שלהם,ומסקרת BIG LASHES, ועיפרון הגבות שלהם)
אז המחיר הוא לא תמיד אלמנט מחייב לאיכות המוצר.




כרגע המותג משיק את הקולקציה הקיצית שלו, אבל אל תתרגלו יותר מדי למוצרים...
המותג מחליף את המוצרים ואת הקולקציות מהר יותר מצבע השיער של קיילי ג'נר.
בשל הפנייה הממוקדת לגילאים הצעירים יותר, הם תמיד מחפשים לחדש,להמציא מחדש, ולהיות עם האצבע על הדופק, כך סיפרה לנו סמנכ"לית יחסי הציבור שלהם שהגיעה לאירוע ההשקה שהייתי מוזמנת אליו במלון רויאל ביץ' בת"א.
היא והסמנכ"ל האיזורי עפו על הנוף של הים שאפשר היה לראות מכל חלון במלון, מה יש לגרמנים ולים?
אז חוץ מהשמלה המדהימה שהיא לבשה (אני ולובה ושקר היינו המומות ממנה, והיא היתה בצבע לבן עם אבנים!! ואני התלהבתי?! מה קורה איתי??).
הם העבירו לנו כמה נקודות לעונה החמה והלוהטת שכבר מרגישים אותה עכשיו!






במצגת שהציגו הראו לנו את כל הטרנדים שהמותג יגע בהם.
מגוון מאוד רחב של מוצרים. מהבסיס שהפך להיות מאוד טבעי וניטרלי בגוונים שלו, כי כל העולם הולך על ניודים חמים ומחמיאים.
שפתיים בכל מראה שתרצי, רק תבחרי. מהטרנד הכי חם, המאט שמגיע עכשיו גם בשפתון בנוסף לגלוס, עד לגלוסים מבריקים ושקופים ואפילו רק שפתוני לחות בטעמים וריחות של פירות.
עוד יהיו לנו צלליות עם גימור הולוגרפי,גוונים טבעים בגימור מאט,אפקטים של תלת מימד ומלא פיגמנט ונוכחות.
ואיך אפשר בלי גוונים משוגעים לציפורניים שלנו :).
פה השמיים הם הגבול:נצנצים, מאט, מבריק, משי כל סוגי הגימורים.
ולך נשאר רק לבחור איזה "אסנסית" את..???






חובבת מונו שאני, לי לא היה ספק באיזה צד השימר שלי מרוח, ואותי רק עניין סטנד הניודים וכל הקולקציה סביבו.
אותו אני אנסה ואסקור בשבועות הקרובים, כמו שאפשר לראות הוא בנוי מ-3 צלליות,4 שפתונים
3 גלוסים,מסקרה מאריכה בשחור דרמטי ו- 4 לקים הכל על טהרת הניודים המושלמים שאני הכי אוהבת בעולם.
והכל בגימור מאט!!



וברוב נדיבותם Essence פינקו אותי בהמון מוצרים שאני רוצה להגריל, אז הרכבתי מהן שתי ערכות לשני לוקים שונים ואני רוצה לתת אותן מתנה לשתי קוראות שלי!



ערכה ראשונה על טהרת האדום הסקסי והחושני:
לק אדום,לק נצנצנים גם כן באדום,פודרה למראה מאט (מוצר חובה!),פריימר ללפנים לאותו מראה מאט,צללית קורל וסומק תואם,מסקרה שקופה לגבות ולריסים,עיפרון לשפתיים אדום ואיך לא שפתון אדום אש!
ערכה שנייה למראה יותר נקי וטבעי:
לק בגימור ג'ל ולק נצנצנים חלבי,בסיס לצלליות (מוצר חובה!),מייקאפ מוס בגוון פורצלן,צללית שמנת מאט וצללית שימר מוזהבת להנחה עליה למראה תלת מימד,ברונזר להצללות,עיפרון עיניים חום מטאלי,וגלוס שקוף בריח וטעם מנטה.

כל מה שצריך לעשות בשביל להשתתף בהגרלה:
1.להיות רשומה לבלוג (רק מנויות יוכלות להשתתף)
2.לייק לעמוד בפייסבוק של: שמה עין  ולעמוד של Essence ישראל
3.לעקוב אחריי באינסטגרם: StreetEye
4.לכתוב לי פה בתגובה איזה ערכה את רוצה ולמה?
ואני אכריז על 2 זוכות ביום ראשון הקרוב..
את כל המוצרים יהיה אפשר למצוא בסניפי הסופרפארם האהובים שלנו ובבית מרקחת.
אז אני הולכת לנסות את כל הצבעים וכל המוצרים על עצמי,מישהו צריך להיות השפן נסיונות שלכם ואני מתנדבת לעשות את העבודה הקשה של לשחק עם כל המוצרים האלה.
ועד אז אני אהיה כאן (מאופרת למשעי בניודים שלי) שמה עין (אולי עם צללית הולגרפית??) בשבילכם!



23 תגובות:

  1. יאיי! אסנס זה החיים.
    הייתי שמחה לערכה הראשונה על טהרת האדום והסקסי והחושני מהסיבה הפשוטה שסגנון הלבוש שלי הוא לרוב מאוד בייסיקי ושחור ולכן, האיפור הסקסי והאדום מרים את הלוק ויוצר מראה יותר נשי ומגניב.
    חוץ מזה שיש לי קצת פטיש לרומנטיקה של פעם, וינטאג' ומרילין מונרו כך שאודם אדום ובכלל אדום זה לגמרי הוליווד אולד גלם :).

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח.. אני מסכימה!
      והבייסיק שלך יהיה מדהים עם האדומים האלה! אני עדיין מחפשת את האדום המושלם שלי.. לא מצאתי!

      מחק
  2. וואו איזה הגרלה כיפית! עדין לא יצא לי להתנסות באסנס ורק שומעת כל היום המלצות וביקורות מהללות על פודרת המאט והמסקרה השקופה אז היתי רוצה את הערכה הראשונה על טהרת האדום.
    עוקבת בפייסבוק ובאיסטגרם noa.gadol
    מנויה לבלוג עם המייל noa_gadol@hotmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. ככה אני :) בן אדם כיפי..
      נכנסת להגרלה.. ואני עפה לעקוב אחרייך באינסטגרם!!

      מחק
    2. נמחק לי המשפט הכי חשוב :) היות ואני סובלת מעור שומני ומבריק ומגבות סוררות וכל שעתיים בערך צריכה לרוץ לשירותים לספוח קצת מהברק ולהחזיר את הגבות למקומן, נשמע שמצאתי את הפתרון המושלם.

      מחק
  3. יווו אני חייבת את הערכה למראה טבעי בגלל שאני ג'ינג'ית ואני אף פעם אבל אף פעם לא מוצאת גוון מייק אפ בהיר מספיק לעור שלי! הלוואי והיו מקימים חברת איפור עם מוצרים לג'ינג'יות כי זה פשוט בלתי אפשרי להתאים צבעים!
    עשיתי את כל השלבים, בהצלחה לכולן! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתה על ג'ינג'ים.. בעלי הוא ג'ינגי ואף אחד מהילדים שלי לא יצא ג'ינגי!! שוקלת לתבוע!
      תקשיבי זה סטארטאפ.... ובהצלחה!

      מחק
    2. יוווו אז אולי תעשי מדריך איפור לג'ינג'יות?! בנוסף לכל הדברים שאנחנו לא מתאימים לעולם הזה, גם איפור אני לא מצליחה להתאים ואחרי זה מתפלאים למה אנחנו עצבניים רצח!! (אם בעלך יסרב להיות אובייקט האיפור המג'ונג'ן אני אשמח להתנדב!! :) )

      מחק
  4. ברורררר שאת הניודית! מהמם אותי המחשבה על ניוד עם שיזוף בקיץ :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחחחחחחח אני מתה על זה גם, זה הלוק הכי סקסי בעיני..

      מחק
  5. הי דיאנה, התצוגה של המוצרים נראית כל כך צבעונית, טעימה ושמחה! אשמח להשתתף ואני מתחברת יותר לערכה האדומה. בתור חיוורת ובעלת עור שומני תמיד אעדיף הרבה צבע והרבה מאט... תודה רבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת אני עצרתי את עצמי מלצלם מיליון תמונות..... וגם אני הרבה הרבה מאט!!!

      מחק
  6. את הערכה השניה! כי היא שימושית בהרבה :)

    השבמחק
  7. וואוו כל כך הרבה באזז סביב המותג הזה ואצלי הסקרנות רק הולכת וגוברת . הייתי שמחה לערכה הראשונה על טהרת האדום הסקסי והחושני...
    אני ביסודי בטבעיותי בנאדם חיוור ולכן המראה הטיבעי פחות מחמיא לי . בעזרת הפריטים בערכה הראשונה , אני אוכל להחיות ולו במעט את הלוק שלי
    אני אוהבת צבעים שיש להם נוכחות . צבעים בולטים, שלא נחבאים אל הכלים
    בתור בנאדם חיוור אני די נעלמת עם כל הצבעים הבהירים ואז אני כמעט בלתי נראית ... נותר לי רק להישען על גבי הקיר ואז ההסוואה מושלמת
    הצבע שלי גם מאפיין אותי והוא -אדום עז .אני באופיי בנאדם מאוד אנרגטי , ופלפלית ...תנו לי להתרוצץ כל היום ולהיות פעילה ... אני חריפה ועוקצנית בלשוני ... לטוב ולרע .
    השעות הכי טובות שלי ביום הן הבוקר , ושעות הלילה המאוחרות ... תנו לי להיות עסוקה כל הזמן ..כי אם אני לא עסוקה אז מתחילים הקוצים בטוסיק
    גם שמתי לב , ביום שאני מאופרת בליפסטיק אדום אוטומטית מצב הרוח שלי משתפר ..
    ידעת גם שבטיפוגרפיה, כבר מאות שנים שהצבע האדום הוא הצבע המועדף על פני כל הצבעים... זאת במידה ולא מחשיבים את השחור כצבע ;)

    תודה על ההזדמנות להשתתף בהגרלה !!
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com
    **ביצעתי את כל השלבים להשתתפות **

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו.. תקשיבי את רצינית את!
      עשית לי חשק לאדום!!
      בהצלחה!!

      מחק
  8. אדום סקסי (+: קצת לצאת מה גבולות ולהתנסות. תמיד עם האיפור הכי בסיסי ולא מעזה.... נראה לי שהגיע הזמן לשבור גבולות ולעבור לאדום !!! גיליתי את המוצרים שלהם בחודשיים האחרונים ולגמרי פיתחתי אובססיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מי כמוני מבינה..אני שותפה לאובססייה.... בהצלחה!!

      מחק
  9. הייתי שמחה לזכות בערכה השניה מכיוון שאת רוב המוצרים שם אין לי והייתי שמחה להתנסות בברונזר ובצלליות במיוחד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הברוזנר סוף... ואני שמחה שבחרת להשתתף...
      בהצלחה!!

      מחק
  10. פוסט מהמם כרגיל! והתמונות שלך!!!
    איזה כיף שיש גם חברות איפור כאלה...
    אשמח לזכות בערכה ה"ניודית".
    וחוצמזה אני מתגעגעת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק על התגובה ועל ההשתתפות :).
      שיהיה שבוע מדהים!

      מחק