יום רביעי, 15 ביולי 2015

איפור איכותי וידידותי לכולם!

אתם יודעים שלמי שגר בראשון לציון כבר אין סיבה לצאת מגבולות העיר.
זה כמו הסדרה "בתוך הבועה" רק שפה אנחנו לא רוצים לצאת בכלל, יש לנו סינימה סיטי יש לנו יס פלנט יש לנו פאקינג "אורבניקה" ו"קינג ג'ורג" בכל פינה.
מה אין לנו?..
את הקומה השנייה בקניון איילון...
אדושם, איזה קומה מדהימה!! למי שלא היה עדיין אתם פשוט חייבים. מהפעם הראשונה שנכנסתי אליה היא ישר שלחה אותי ללונדון לקניון שיש ב- WestField תקרות גבוהות,חלל צר וארוך.
וכל צעד יכולת להרגיש שאתה בחו"ל. פתאום החלק התחתון של הקניון נראה לך "ישן"....

ובאחד מהביקורים שלי בבית מס' 2 שלי.
ראיתי שבסוף הקומה ליד זארה מול פוראבר מקימים דוכן עם כיסאות שחורים מרופדים,קירות שחורים מבריקים, והרבה מראות ואור, תיארתי לעצמי שזה הולך להיות משהו עם איפור.
מה שמחתי לגלות שזה דוכן קבוע של מותג איפור B COSMIC ששמעתי עליו וראיתי אצל יוטיובריות מובילות.




הסתכלתי בדוכן,בחנתי את המוצרים ובמבט ראשון זה לא נראה שונה ממותגים אחרים אז חפרתי קצת הרי לא חסר מותגי איפור וחקרתי קצת את המאפרות בדוכן.
כולן נתנו לי את אותה תשובה. הפיגמנט.
מה זה בעצם אומר?
בכל מוצר איפור יש אחוז של פודרה ואחוז של פיגמנט (צלליות,פודרה,סמקים, ברונזרים,וכד,).
יותר פודרה פחות פיגמנט מקבלים פיגמנט חלש,פחות פודרה יותר פיגמנט מקבלים בום של צבע.

את לא צריכה לחפור במוצר עם המברשת, בשביל שיצא לך חומר.
אז לא ננסה? זה בעצם יחסוך לי לקנות צלליות כי אם אני צריכה פחות חומר,והפחות חומר יתן לי תוצאה של מה שעכשיו היה הרבה חומר.. אז אני לא אצטרך לקנות בתדירות גבוהה כ"כ מוצרים, לא??
בראש שלי זה נשמע הגיוני, נשבעת לכם!






אז ניסיתי יחד עם הדרכתה של מור המאפרת המקסימה והיפה מאוד, כמה מוצרים מעניינים שאין לי עדיין במגירות האיפור שלי (כן אמרתי מגירות..,צרות של עשירים).
דבר ראשון מברשת מייקאפכי אני חורנית ואני מורחת עד עכשיו מייקאפ עם האצבעות.
המברשת שהיא הציגה לי עשויה משיער אמיתי (זה אומר חפיפות ועמידות לזמן ארוך) היא אלכסונית ובגלל זה היא מגיעה לכל פינה, ומור הבטיחה לי מריחה אחידה וחלקה של החומר על הפנים שלי.
ניסיתי עם המייקאפ הנוזלי שם במקום ופייר, אהבתי אז לקחתי.

אמרתי למור שאני טסה עוד שבועיים לשבוע במדריד ואני לא רוצה להיסחב עם מלא מוצרים אז היא הציגה לי את פלטת הצלליות הכי נמכרת שלהם של מס' 14.
צבעים חמים נטרליים ולפי מה שהיא אמרה ואני הסכמתי מתאימים לכל אחת.
איך לא חשבו על זה קודם??! פלטות כמה פשוט! לכל מי שאין זמן להתעסק עם חיפוש צלליות או לשבור תראש איזה צבע מתאים לאיזה צבע.
כל הצלליות בכל פלטה שלהם מתאימות אחת לשנייה בצורה הרמונית,והיא גם נכנסת לכל תיק איפור מעולה בשבילי לנסיעה!!



על כל גלגל העין היא הציעה לי לטפוח את הגוון הבהיר ביותר, בזוית העין החיצונית את הכהה ביותר.
ועם הצללית הטיפה מוזהבת ומבריקה בפלטה להדגיש את עצם הגבה, וגם אפשר להשתמש בו להארה מעל עצמות הלחיים.
שוב חיסכון של פחות עוד מוצר איפור שאני אסחב איתו לחו"ל.

שאלתי אותה איך אני מגיעה למראה כזה רטוב ונקי על השפתיים?
היא הראתה לי.. ואני חולקת אתכם את הטיפ:
לתחום את כל השפתיים בעיפרון בגוון שמנת, מעליו שפתון ניודי ועליו גלוס מבריק עם נגיעה של זהב או ורוד בשביל המראה העמוק.
היא הראתה לי את הגלוס שבו משתמשים למראה הזה וכמובן שלקחתי גם ואני אנסה בבית.
ואתם יכולים לראות את הלוק שיצרתי עם המוצרים האלה בתוכם... 








 עוד שוס שאני אישית אפילו לא חשבתי שקיים... 98% אחוז מהמוצרים שלהם הם טבעוניים!!!
אני יודעת אני הייתי בשוק...
שני המוצרים היחידים שהם לא, זה המייקאפ המישחתי והקונסילר שמכילים חלב אורז.

למי שזה חשוב לה, זה יתרון מטורף שיש למותג אני חושבת שזה מדהים!
אין פה ניסויים על בעלי חיים שנראה לי שבאים יד ביד עם התכונה שציינתי קודם. וכל המוצרים מיוצרים בגרמניה ואיטליה.
אני מאוד ממליצה על לגשת לדוכן לקבל הסברים מהמאפרות במקום, לנסות להתנסות.
אני יצאתי עם השלל הנ"ל בהמלצה של מור על מה אני חייבת, חייבת שיהיה לי (להבדיל ממה שאני רוצה, שזה הכל!).
ועד אז אל תשכחו שאני פה כמו תמיד שמה עין בשבילכם!


4 תגובות:

  1. נשמע טוב. מה הבעיה עם חלב אורז לטבעונים? הוא לא מהחי.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יודעת ציינו לי את זה, אז אני ציינתי גם :) אולי בגלל שזה עדיין סוג של חלב.. אין לי שמץ אני רחוקה מהעולם הזה.
      אבל אני מכירה המון בנות שמחפשות...

      מחק
  2. נשמע מעולה!!!! טבעוני זה מצויין השאלה למה 98%? חלב אורז זה גם טבעוני לא?
    יכול להיות שלא הבנתי :)
    בכל מקרה נראה מהמם.
    איך המחירים?
    ולגבי הקומה החדשה של איילון אכן את צודקת זה כאילו קניון אחר!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. כנראה שזה לא... היה חשוב להם לציין אז היה חשוב לי גם.. לא מבינה בזה. אני אוהבת את הבשר גבינה וביצים שלי :)
      סבירים, כמו מאק כמו סמשבוקס..
      אני מאוהבת בקומה הזאת..

      מחק