יום רביעי, 8 ביולי 2015

כשהבגדים מתחילים לדבר אליי...

הקיץ כבר כאן, יעיד חשבון החשמל שלי ועצם העובדה שאצלי בבית זה תמיד 19 מעלות!!
אז הוצאנו את המכנסים הקצרות מהארון, את כל הנעליים הפתוחות והקצרות. והכי חשוב איך אפשר להעביר קיץ בלי גופיות וטי שירטים.
ואני אומרת אם כבר..
איך להפוך את מה שאנחנו לובשים לאמירה אופנתית באמת.
הכי פשוט לא?  ללבוש משהו שיגיד בעצם משהו.. איך עושים את זה?
בזכות אחת הטרנדים הכי חמים השנה אתם יכולים להביע את עצמכם לא רק בצבע, בגזרה, בסגנון ובעצם לא במה שאתם אומרים על הבגד אלא מה הבגד אומר לכל מי שרואה אתכם!







הכיתובים על גבי חולצות על שמלות על טוניקות בשנה האחרונה הפכו להיות MUST בכל ארון. זה התחיל מזמן.
זוכרים את כל החנויות שהיו מדפיסות לכם על טי שירט לבנה כל מיני הדפסי שעווה שלא החזיקו מעמד חודש? אז כזה.
רק שהפעם המשפטים האלה הולכים על כל מסלולי האופנה,כל בלוגרית שמכבדת את עצמה  וכל כוכבת שאולי מפחדת להגיד מה היא חושבת בקול רם,אבל שזה יהיה כתוב על הגופיה שלה, על החולצה שלה, זה כבר מותר.
זה יכול להיות מצחיק, זה יכול להיות פילוסופי זאת יכולה להיות עמדה פוליטית או משפטי "אני מאמין" שלכם.







לא משנה בני כמה אתם, חפשו את המשפט שהוא הכי "אתם".
אני חיפשתי משפט שישקף את מה שאני מרגישה, שיהיה מדליק ולא משהו שכבר חרשו עליו.
אם אני רואה עוד חולצה או שמלה עם המילה Selfie או I'm No 1  אני אקיא!
ומצאתי את מה שחיפשתי באתר של Sneakpeek אני כבר תקופה ארוכה עוקבת אחרי האתר הזה שלדעתי אחד הטובים והאיכותיים (גם באיכות המוצר וגם בשירות המעולה שלהם) יש להם קולקציות שמתחלפות בתדירות גבוהה. הם עם אצבע על הדופק בכל מה שקשור לחידושים בעולם האופנה ויודעים לתת מענה בלי "לקרוע" במחיר. את הגופיה המדהימה הזה עם הפייאטים (אני פייאטים??) מצאתי אצלהם והרשיתי לעצמי לצרף לגופיה את הג'ינס קרעים הראשון שלי!!
שגם מצאתי אצלהם באתר.. אמרתי אם כבר קרעים אז קרעיייםםםםםם!!
אני מאוד מרוצה מהם ואני ממליצה בחום להקליק ולבדוק בעצמכם.
תרשו לעצמכם לחפש קצת יותר, אני בטוחה שתמצאו משפטים קצת יותר מקוריים.
גופיה או חולצה עם אימרה כזאת זה כמו קעקוע (רק שאת זה אפשר להסיר ולכבס..) להגיד משהו על עצמכם בעצם בלי להגיד מילה.
לתת לבד לעשות את העבודה בשבילכם.






ונכון תמונה שווה אלף מילים,אבל אם יש לך מה להגיד כשזה מגיע לאופנה בעיקר, כיתוב זאת תמיד הדרך הכי נכונה.
ואתם תראו את זה בכל מקום וזאת הדרך הנכונה להביע את עצמכם, בין אם זה משפט שטותי או רציני.
אין פריט שזה לא יעבוד לכם איתו.
ג'ינס,חצאית,שורטס,או אחד הפריטים האהובים עליי חצאיות המקסי עם כל אחד מהם זה יהיה מדויק.
נעל עקב או סניקרס (אנחנו נחזור לחשיבות הסניקרס באחד הפוסטים הקרובים) אין פה איך לטעות.



צילום:תמיר מוש

אז חפשו טוב, תשקיעו זמן.
מה שאתם לובשים מעיד עליכם כמו כל דבר אחר.
אז תעשו בחירות מדליקות,מצחיקות מקוריות שכל מי שיראה אתכם יגיד לכם "יו, זה כזה מתאים לך"
ברגע שתשמעו את המשפט הזה תדעו שעשיתם את הבחירה הנכונה.
ועד אז אני כמו תמיד כאן, שמה עין בשבילכם!



גופיית פייטים +ג'ינס קרעים:SneakPeek\נעלי עקב:אלון לבנה ל- Castro\תיק:Select
שרשרת:Ebay\צמידים:Bershka\טבעות:שוק בצלאל
משקפי שמש:Private Vintage Collection

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה