יום שבת, 27 ביוני 2015

שמה עין שמה פרצוף...

אז אני מקבלת הרבה הודעות מכן ששואלות מה היא שיגרת האיפור שלי.
תנו לי רק לציין דבר ראשון.
אני לא מאפרת אני לא מתיימרת לדעת להתאפר או לאפר. כל מה שאני יודעת זה אימונים שלי מול יוטיוביריות שדומות לי בסגנון ובטעם האישי.
כמובן שלכל אחת יש את הסגנון שלה,אבל אני מתחברת יותר לסגנון נקי,טבעי וניודי.
ואם בא לכן לראות מה הם המוצרים שלא זזים משידת האיפור שלי בחודשים האחרונים וגם כמה תוספות חדשות, תמשיכו לקרוא.

דבר ראשון אפילו שאני בלי איפור בבוקר (ואני הכי דואגת בעולם לא ללכת לישון לפני שהסרתי איפור לא משנה כמה אני עייפה,מתה,גמורה) אני מתחילה את הבוקר עם ניקוי במסיר איפור לפני שאני עושה בכלל משהו.
מעבירה 2 פדים הדו פאזי של אילמיקיאג' וזהו.
אני לא יודעת אם זה רק בראש שלי, אבל אחרי שאני מעבירה את החומר על הפנים במקלחת אני מרגישה שאני באמת ערה.
אני מעדיפה אותו על מסירי איפור אחרים,הוא כבר השני שלי.
בערב נוח לי להסיר איתו את כל האיפור כי הוא מתאים גם לפנים,לעיניים,ולשפתיים ויש לו ריח נעים :)
הוא משאיר את העור שלי לחותי אבל לא ספוג, והעור מקבל מין זוהר ראשוני.
אחרי שאני מסיימת ומוודא שהעור שלי נקי משאריות איפור אני מתחילה בניקוי יותר מדויק.




אחרי זה אני שוטפת פנים עם המוצר המהפכני הזה, למה מהפכני?
תראו,
אני אמא אין לי זמן להתעסק עם 200 מוצרים אני צריכה כמה שיותר פעולות באחד.. ואני משתמשת רק במוצרי טיפוח שנותנים לי מראה מאט ויבש.
והתרחיץ החדש של חברת Essence הוא נקרא Anti-spot 4in1 cream wash
אפשר להשתמש בו כסבון הפנים לניקוי יומיומי או כפילינג או כמסכה.
הוא מנקה את העור, מנקה נקודות שחורות (שמישהי כמוני שיש לה עור שמנוני זה חשוב) ונותן מראה מאט לעור.
אני מאוד אוהבת את המוצרים של החברה הזאת, ולא אכפת לי שקהל היעד של המוצרים האלה הוא נערות.. אם הוא עושה עבודה טובה עליי הוא יעשה עבודה טובה על כל אחת ובמחיר של 15 ש"ח היה שווה לי לנסות ואפילו לזרוק אם זה לא היה טוב.
להשלמה קניתי גם את הג'ל פנים שלהם 
Anti-shine mattifying gel cream שהבטיח לי מראה מט לאורך שעות.
גם במחיר של 15 ש"ח כל מוצר שמבטיח לי מראה יבש ולא מבריק אחרי ממוצע 4 שעות ישר הלך לסלסלה שלי.
אני פשוט לא יכולה לתאר לכם את האושר (גם בכיס) כשבאתי הכי סקפטית בעולם ואמרתי לעצמי "עצמי, זה סכום של מנת פלאפל לא נמות מזה"...
מדדתי אשכרה עם שעון בימים הראשונים שהשתמשתי בו לראות תוך כמה זמן התחלתי להבריק...
בנות בעלות עור שומני תקשיבו לזה.. עם פידור בפודרה מאט, באיפור ראשוני הברק התחיל להופיע 6 שעות אחרי.. בשבילי זה מטורף!
ואני ניסיתי מוצרים במאות שקלים של חברות יוקרה, ואני שמחה לבשר שוב שזה שמוצר עולה מאות שקלים לא אומר שהוא מצוין בעיניים עצומות.



ועכשיו נעבור אחרי שניקינו ומרחנו, לאיפור.
אני לא אוהבת ולא חובבת העישונים ושימוש בצלליות מרובות וריסים ושימרים בבוקר (בערב זה משהו אחרי לגמרי..) כי זה לוקח זמן וזה חייב להראות טוב ואין לי זמן.
המוטו הוא מוצר אחד  שיתן לי יותר מפיתרון אחד, וכמה שפחות מברשות.
נתחיל מקרם מכווץ נקבוביות ומייקאפ.
שניהם מוצרים של חברת Flormar.
את המותג הכרתי בזכות חברתי המאפרת המדליקה מורן טרסוב (אם אתם לא עוקבים אחריה זה הערוץ שלה) והיא המליצה לי על שני המוצרים האלה.
למישהי שיש לה עור שמן מאוד חשוב לי להחליק ולכווץ נקבוביות והחומר הוא אלוהי..
Invisible Pores אחרי שתמרחו פעם אחת תבינו על מה אני מדברת, אני לא זזה בלעדיו וגם האיפור לא זז איתו.
המוצר השני שלהם הוא המייקאפ שלהם Lifting Foundation.
מה לעשות פרגית בת 20 אני לא ואני אוהבת מוצרים שיש בהם את המילה Lifting אם מישהי מוצאת משהו כזה שלא כרוך בניתוח לציצי, ספרו לי!
יש בו מקדם הגנה של 20 ויש בו 30 מ"ל.
שיש לך חברה מאפרת היא נותנת לך טריקים, קבלו טריק.
איך לא להשתמש ביותר חומר ממה שאת צריכה? שתי לחיצות על שתי אצבעות זאת הכמות שאת צריכה לכל הפנים שלך. לי זה עבד וזה החוק שלי עכשיו.


עוברים הלאה לגבות.
אני תמיד מתחילה את האיפור שלי מהגבות. אין לי הרבה עבודה כי הגבות שלי תכינו את עצמכן... מקועקעות.
אבל אני עדיין אוהבת למלא אותן, להדגיש את הצורה ולנקות אותן.
אני ממלא בעזרת מברשת של "מיקאלה" מס' 04 שקניתי בכלל לשימוש עם איילנר ג'ל (שאני אישית לא סובלת) בצללית שאני לא מחליפה בשום מוצר אחר לא משנה מה הוא... הדואו של ביוטיקיר.
היא רשומה כמס' 20 אבל כל מוכרת שתבקשי ממנה את הצללית הכפולה של הגבות תדע על מה את מדברת.. היא עולה 6 שקלים.
בנות לקנות סטוק כי זה נגמר תמיד, אם מצאתן סניף שיש לו לקנות!
וטיפ ממני שלמדתי שוב מחברה מאפרת (תודה יאנה פרוביז) הצללית הבהירה בתחילת הגבה והכהה בסופה שיראה כמה שיותר טבעי ולא מצויר מדי.. אנחנו לא דראג!
וטיפ מכמה מאות סרטונים שראיתי בשביל הדגשה נוספת וסתם מראה נקי של גבה אני מורחת פס של הקונסילר הזה של Essence מעל ומתחת לגבה ומטשטשת וזה פשוט נראה יותר מדויק.
את הקונסילר הזה אני מאוד אוהבת ועצם העובדה שהוא כפול היא מצוינת כי אני מערבבת את שני הגוונים והוא מתאים לי בדיוק לכהויות שלי, הוא גוון 20 Soft Beige אני גם מורחת מתחת לעיניים (רואים? מוצר פרקטי גם וגם..) ומפדרת בפודרה שתראו בהמשך.
הוא מעולה, הרבה יותר טוב בשבילי מפרולונגר של מאק או הקונסילר של בובי בראון שיש לי את שניהם והכי חשוב הוא עולה 12 ש"ח!



אחרי שסיימנו עם הגבות עוברים לעיניים.
פה אני אוהבת ואני די מקובעת עם הלוק עיניים שלי כבר כמה שנים.
עם אותה מברשת של "מיקאלה" אני קודם מעבירה מה שנשאר לי מהצללית של הגבות בפס התחתון של העיניים ומורחת את הקונסילר על כל העפעף שלי ומפדרת את החומר במקום. בעצם מה שפעם היה במקום שימוש בפריימר.
אני לוקחת צללית שחורה במראה מאט, הכי אהובה עליי היא השחורה של חברת Careline מס' 01 Midnight.
עם המברשת אני מורחת את הצללית כמה שיותר צמוד לקו הריסים, ומטשטשת תמיד כלפי חוץ בשביל שיצא לי איילנר מטושטש או מעושן.
בגלל שאין לי זמן להתעסק עם קוים ישרים, מדוייקים, נקיים בבוקר מצאתי שזאת השיטה בשבילי. והמראה גם יותר לטעמי יותר סקסי..
ומסיימת במסקרה שלא זזה לי מכל תיקי האיפור שלי מהרגע שהיא יצאה.
ה- Bold של Careline כל מילה מיותרת.  היא המסקרה הכי טובה שיש כרגע בשוק למי שיש לה ריסים קטנים וקצרים.
היא כמו קסם. ולא יעזור שתגידו לי שיש יותר טובות. היא בשבילי הכי טובה בעולם!



 עוברים הלאה לתיחום חימום והארות של הפנים.
גילוי נאות קיבלתי את המוצרים מהחברה לסקירה, אני לא הייתי קונה את המוצרים האלה במחירים האלה.
ואם כבר אני אמליץ עליהם, זה אומר שהם שווים כל שקל ואתן תוציאו את המקסימום מהם.
הסדרה  החדשה של חברת איל מיקיאג' של ברונזרים והיילטרים. חומרים אפויים מלאי פיגמנט ומצויינים לשימוש.
מצאתי שהם קלים לטישטוש,הם נותנים לי מראה טבעי (עם כמה שאפשר כי תכלס אנחנו מזייפים את תווי הפנים שלנו עם תיחום והארות) אבל עדיין החומר לא נותן מראה קייקי ועשוי מדי.
עם מברשת 16F של ביוטיקייר אני לוקחת את הברוזנר ששמו הוא Waka Waka 
(פונזי הדב היה אומר את זה בסוף כל בדיחה כן, אני עד כדי כך זקנה...).הגוון שלנו אפשר להגיד שילוב של חום עם כתום. אני תוחמת איתו את הפנים מתחת לעצם הלחי, בקו השיער,ובקו הלסת.
אין צורך בכמות גדולה.
מספיק העברה של המברשת פעם אחת על החומר והטפחה על נייר טישו שלא יצא "פנס", לטשטש עם המברשת זה קל כי היא זוויתית ורכה ומתאימה בדיוק לשימוש הזה.
את ההיילייטר ששמו הוא Halo שהוא מאוד פנינתי, שאני תמיד מעדיפה על לבן או שמנת כי זה נראה יותר טבעי ולא פרוג'קטור!
אני מורחת באמצעות מברשת מניפה מטריפה ונוחה ואחת המציאות שלי ב- Sacara.
תודות ליוטיוברית והחברה אשלי וקסמן בקשי, שאמרה לי תכנסי לשם יש להם יופי של מוצרים ומברשות. אז נכנסתי.
היא עלתה לי משהו כמו 14 שקלים אולי פחות אל תתפסו אותי במילה זה היה מזמן.
ובגלל הצורה שלה היא מושלמת להנחת החומר (גם פה בנות, ממש מעט חומר) על עצם הלחי,על גשר האף וקצהו, ועל קשת הקופידון שזה החיבור של השפתיים שלנו בפה :).




ואת כל זה חייב לקבע אחרת אחרי כמה שעות נראה כמו שלולית.. בימים הטובים ולא חמים.
בחמים, תראו כמו משהו שהוציאו מתוך שלולית.
אני מקבעת עם הפודרה הנהדרת הזאת של Essence שקניתי בכלל במקרה, חשבתי שהמוצר הוא בעצם היילייטר ובבית גיליתי שזאת בכלל פודרה לבנה שקופה ומאטית שנקראית
All About The Matt, Fixing Compact Powder אני לא זוכרת כמה היא עלתה אבל לא יותר מ-10 שקלים.
כמו שציינתי, תוך כדי האיפור אני דואגת לפדר את העיניים אחרי הקונסילרים. בכלל באופן כללי כל חומר קרמי כדאי לקבע עם אבקה ככה זה מתיישב ונשמר לאורך זמן.
בסוף אני מקבעת איתה את הפנים בעיקר באיזור ה- T אבל לא על האף, כי אני אוהבת שאיפה שיש את ההארות שישאר טיפה מבריק עם מברשת ביוטיקייר מס'  13B. ועל כל זה אני מרססת את ה- Fixer של ביוטיקייר.
הוא עולה 10 שקלים.
כמה מילים עליו.
צריך לדעת איך להשתמש במקבעים כאלה.
לא מרססים ישירות על הפנים, כי אז הכל נוזל ונוטף.
מרססים ואז נותנים לענן של החומר ליפול על הפנים, לוקח כמה ניסיונות עד שקולטים את התנועה.
כמו בושם צריך להיכנס לתוך הענן עצמו. ולי זה עושה עבודה טובה ואני מאוד מרוצה יחסית לזה שאני יושבת במשרד רוב היום במזגן.




ונסיים איך אפשר שלא עם שפתיים.
פה שוב אני אוהבת ניודים אבל טיפה ברק.
שפתון של Careline מסדרת Color Code המעולה שלהם בגוון N43 Vanity Nude ומעליו גלוס שדומה מאוד לגוון של ביוטיקייר מס' 11 שתמיד יש לי עוד זוג ספייר למקרה שהם יפסיקו לייצר אותו.


מקווה שעזרתי, ואני אשמח לדעת אם תרצו מדריך דומה לאיפור ערב.
זה פוסט ראשון כזה שאני עושה ומאוד נהניתי ממנו...
שוקלת לחזור לעשות סרטונים של סקירות איפור וטיפוח, נראה לכן שזה יותר טוב או קל מאשר פוסטים כתובים?
אשמח אם תגיבו לי שאדע אם כן או לא..
בכל מקרה מי שלא הכירה זה הערוץ הרדום שלי שאני שוקלת לבצע לו החייאה:
https://www.youtube.com/user/SosnerDiana/videos
ועד שאני אחליט ואתן תעזרו לי נכון?
אני אהיה כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!

4 תגובות:

  1. תודה,אני אקנה ואנסה ליישם

    השבמחק
  2. רשומה מעולה ומדוייקת. :)
    שילוב של מוצרים ברמות מחירים שונים כשמכל חברה לוקחים את הטוב ביותר...;-)


    http://85fashionkitty.blogspot.co.il/

    השבמחק
  3. פוסט מקסים! ראיתי בו הרבה אהובים...
    כמו המסקרה של קרליין, הקונסילר של אסנס וכמובן ההיילייטר המושי של איל מקיאג'.

    השבמחק
  4. רציתי לדעת האם המקבע איפור של ביוטיקר טוב ולכמה זמן הוא באמת מחזיק את האיפור?

    השבמחק