יום שני, 15 ביוני 2015

כבר לא מידה 46...

בתקופה האחרונה כל הרשת רועשת על כל פיפס שנאמר בהקשר של מה שאוהבים לקרוא לו
"נשים אמיתיות".

משום מה אני שמה לב שנשים אמיתיות צריכות להיות מידה 42 ומעלה, לפי אותן כתבות ותגובות.
ממקומי הדל והמידה 40 שאני, אני כבר לא נחשבת אישה אמיתית?? האם התואר הזה נלקח ממני יחד עם 18 הקילו שהורדתי בדם יזע ועבודה קשה???
לפני 5 שנים הייתי במשקל של 89 קילו, יש כמה וכמה בלוגריות וחברות טובות שידעו וראו שגם במשקל ובמידה 46 עדיין הייתי כוסית על חלל!
כי ידעתי מה אני ומי אני ומה אני אוהבת ללבוש, ומה אני אוהבת לשדר ולתקשר בבגדים שלי.
את יכולה להיות סקסית במידה 48 ואת יכולה להיות סקסית במידה 36, את יכולה להראות נורא במידה 50 ואת יכולה להראות נורא במידה 38 אם את לא יודעת להתלבש... אז אין תירוצים.
שורה תחתונה כולנו נשים אמיתיות, ואני לא אוהבת את ההרגשה שנותנים לי להרגיש בזמן האחרון.







וזה מה ששמתי לב שקורה בזמן האחרון...
נשים מלאות/שמנות שמחליטות שלא בא להן להיות יותר מלאות/שמנות ומתחילת משטר של תזונה נכונה,ספורט,דיקור סיני,כוסות רוח וכד' כל אחת שתעשה מה שבכיף שלה ועובד לה.
אז אני שמה לב שנשים שפעם היו איתה באותה "הסירה" פתאום מפנות לה עורף כי היא "העיזה" לרצות להיות רזה יותר... שומו שמיים, איזה חצופה!!
זה לא משנה מה הסיבה שהיא החליטה שהיא רוצה לרדת במשקל.
בין אם זה רפואי,קוסמטי או סתם בזין שלה!!זאת החלטה שלה בלבד,אז מספיק.
נשים יקרות,
כולנו אמיתיות, בואו אני אגלה לכן סוד... יש לך ואגינה? את אישה אמיתית זה הקריטריון הביולוגי!!

כולנו יפות, כולנו קיימות, ולכולן יש מקום.
לא משנה איזה מידה את לובשת. אז מה זאת החלוקה הזאת?

אם את אוהבת את איך שאת נראית עופי על עצמך.
אם את לא אוהבת ואת רוצה לעשות שינוי, עופי גם בטירוף....






אצלי ההחלטה התחילה מזה שיום אחד (וסיפרתי את זה כמה פעמים) הגעתי לשים את הבת שלי באיזה מסגרת חינוכית כל שהיא...המוח שלי עדיין בהכחשה על הסיטואציה.
ואחת מנשות הצוות פגשה אותנו בשער ואמרה לתובל "איזה יופי שסבתא שלך באה לשים אותך"... הילדה לא הבינה על מה היא מדברת.
אני רציתי לקבור את עצמי.
ויום למחרת הייתי בחדר כושר במשקל שיא של 89 קילו.
אחרי חצי שנה של עבודה מטורפת מבחינת תזונה ומבחינת ספורט (שעתיים כל יום בחדר כושר, שעה אירובי שעה משקולות) המשקל התחיל לרדת.

ההחלטה הייתה שלי,ושלי בלבד!היום אני בת 37 אני מידה 40 אני שוקלת 70 קילו ואני עדיין מתעמלת ואני ברוב נהנית מזה.
גם לי יש ימים של בא לי ללכת אז אני לא הולכת, ויש ימים שאני קמה ב 6 בבוקר במיוחד לספיניג מזרחית ביום שבת.
אבל אני מרוצה מאוד מאיך שאני נראית.







כולנו  חופשיות להיות מה שאנחנו רוצות להיות, ולהראות איך שאנחנו רוצות, להתלבש וללבוש מה שבא לנו.
אין אסור ומותר!
גם במידה 48 הייתי דופקת מיני ונעלי עקב סטילטו, וחולצות בטן וגופיות... הכל עניין של שילוב נכון.
לא גיל ולא מידה תשנה את מי שאני, ובטח לא תגובות וטוקבקים טרוליים שאומרים לי ש:
"זה לא לעניין שאני אוטוטו 40 ואמא לשני ילדים ואני לובשת כזה מיני קצר"..
"איזה מסר את מעבירה לבת שלך,שמותר ללכת בצורה כזאת חשופה...."
"לא נראה לך פתאט ללבוש חולצת בטן בגיל כזה..."
אז לכל הנשמות הטובות אני מלמדת את הבת שלי להיות מה שהיא רוצה בתקווה שהיא תהיה כמו אמא שלה!!
עצמאית,חזקה,דעתנית,ולא מפחדת מאף אחד ושום דבר!




ואם בא לי ללבוש ג'ינס סקיני עם קרעים ומלא שיפשופים שעושה לי את התחת הכי יפה בעולם!!
עם חולצת שסעים שמתנפנפת לכל מקום והיא שקופה לגמרי והיא גורמת לי להרגיש סקסית ומדליקה! אני מתה על זה,ולא מפסיקים לעצור אותי לשאול אותי מאיפה היא.. ואני חושבת שאני נראית מדויקת ובול כמו שרציתי, אז כולם יכולים ל%^#^ לי בלחיים של הישבן!!
תעזבו שטויות בנות, הכי חשוב תאהבו את עצמכן, תאהבו אחת את השנייה.
שימו את כל התוויות בצד.
ואל תשכחו שאני תמיד כאן, אוהבת כל אחת ואחת מכן ושמה עין בשבילכם!







צילום:תמיר מוש

חולצה וג'ינס:Fashion24\נעליים:Zara\תיק:Urbanica\שרשרת+עגילים:Tous

צמידים:Pandora\טבעות:Ebay\קעקועים זמניים:Dix.it


13 תגובות:

  1. תשובות
    1. תודה רבה, אני מנסה :) הייתי בטוחה שהוא יגרור יותר תגובות שליליות מאשר חיוביות אז אני ממש מרוצה!!

      מחק
  2. וואו, פוסט נהדר! קודם כל לא ידעתי שעשית כזה מהלך, ואת נראית נהדר! חוץ מזה אני מהצד שלי מאד מזדהה עם מה שאמרת ועם הנמאס מהנשים האמיתיות, שנהיה פה ככ ויראלי. ומה איתי? לא אכתוב את המשקל שלי, אבל אני רזה. נכון. אז אני לא אמיתית? וכן אני שומרת על המשקל שלי, וכל החיים שמרתי, ואני לא רזה כי ככה נולדתי, אלא כי ככה אני רוצה. אז באמת, תעזבו את זה בשקט ובצד, את המשקל, וכמו שאמרת, שכל אחת תאהב אתמה שהיא, כי זה לא סתם ביטוי- את יפב כשטוב לך!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת שאת רזה :) אבל זה באמת התחיל ממקום שמצאתי את עצמי מרגישה מבוטלת מכל מיני נשים.. כי אני לא נחשבת כבר?? זה הדבר הכי מטומטם בעולם הרי.
      מי קובע מי אמיתית ומי לא... מה כל הנשים שיש להן גנטיקה מאוד רזה וקטנה הן לא אמיתיות בגלל שהן לא מידה 48??...
      תודה רבה על התגובה :) שיהיה המשך שבוע מקסים!

      מחק
  3. בועטת :-) תמונות נהדרות כרגיל.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) חחחחח.. אהבתי את הבועטת..שיהיה המשך שבוע מקסים!

      מחק
  4. אני גם מרוצה מאיך שאת נראית.
    ואני פה להעיד שתמיד נראית טוב! לא משנה כמה שקלת ולא משנה מה היה הסגנון שלך באותה התקופה- תמיד היית "וואו"!

    השבמחק
    תשובות
    1. מואה!! מואה!! מואה!!...את הכרת אותי לאורך ככ הרבה שינויים... אדושם!

      מחק
  5. א. את כוסית על חלל, אני תמיד אומרת
    ב. אני כל כך אוהבת את מה שכתבת על נשים אמיתיות. רק צרפי לטבלת המידות את 34, גם אנחנו אמיתיות!

    השבמחק
    תשובות
    1. בייבי קטנה וחמודה שלי.. את הכי אמיתית בעולם!!
      הכי מדהימה והכי מתוקה.. מי שיגיד לך משהו אחר אני אישית אבוא לתת לו נוקרה בעין!!...

      מחק
  6. תמיד הפוסטים שלך נותנים בוסט של אנרגיה ומוטיבציה, את משהו נדיר דיאנה ;) אני מאוד מסכימה איתך,
    אין דבר כזה "רק נשים מלאות/שמנות הן נשים אמיתיות". מבחינתי אין מושג כזה. כל אשה שמרגישה שהיא נשית וטוב לה - היא אשה אמיתית.
    כל אשה שאוהבת את עצמה היא אמיתית, וגם כל אשה בכללי היא אשה אמיתית. אני אמיתית. ככל הידוע לי. וגם אמא וגם חברות ומשפחה.
    המושגים האלה שמנסים להחדיר לנו ולגרום לנו להרגיש רע עם עצמנו בגלל שאנחנו לא עונות בדיוק על ההגדרה - הוא טפשי ולא נכון.
    גאה בך יקירה! את נראית מדהים כהרגלך ומראה לכולנו שיש יופי ונחשקות בכל גיל. ואת עושה את זה בצורה הכי טובה ומדהימה שיש! ♥♥

    השבמחק
    תשובות
    1. את תמיד משאירה אותי בלי מילים :) תודה רבה רבה... ואני מסכימה עם כל מילה!!

      מחק