יום חמישי, 14 במאי 2015

באה בסיבוב לקיץ...

אני לא יודעת מה עובר עליי, אבל אני חושבת שאני מתחילה להיפתח ולאהוב דברים חדשים ושונים.
אפשר להאשים את הגיל, את הסביבה, את הנפשות הפועלות בחיי, אבל פתאום דברים שבחיים לא הייתי חושבת עליהם… אני חושבת עליהם!
כמו קניות באתרי און ליין (אמרתי שבחיים אני לא אקנה בגדים און ליין, כי אני חייבת למדוד ולהרגיש...) אז אמרתי.
אבל אני נרשמת לניוזים מכל אתר אפשרי :) להירשם לא עולה כסף..
זונת מבצעים שאני, כשהניוז מודיע לי על הנחה משמעותית או מבצע שווה אני תמיד נכנסת לבדוק.
כמו אצל פורסט גאמפ וקופסת השוקולד.. את אף פעם לא יודעת מה תמצאי.
תמיד שווה אפילו לקנות לשנה הבאה (פריטים קלאסיים כמו שמלה שחורה,ג'ינס,ז'קטים ומעילים).
ומבמה וירטואלית זאת החלטתי לשתף, לשתף לשתף בשלל מהחודש האחרון. טוטאל לוק שמורכב מאתרי און ליין, מה שנקרא מכף רגל ועד ראש.
הוא כ"כ מתאים למזג האוויר שקורה פה בימים האחרונים ויקרה עוד מעט כמעט כל יום.. שזה חם!!!





ב-  LOL Fashion  רציתי לרכוש את זוג נעליי העקב שראיתי אצל חברה בלוגרית אחרת (תודה גב' קאופמן) אבל הם כבר אזלו מהמלאי, אבל אני כבר שם.. לא נעשה סיבוב?
אתן חייבות שמלה אחת קצרה שחורה אוורירית שאפשר פשוט לזרוק על עצמך ולצאת, או כמו שאני אוהבת לקרוא לה "שמלת לא יהיה לי חם, והיא מתאימה לי לסידורים ביום שישי בבוקר".. שם ארוך אני יודעת.
בשל היותי חולת שמלות במיוחד שחורות, התאהבתי בשמלה הזאת מקליק ראשון, ואני חורשת עליה בכל הזדמנות (בעלי התחיל לשאול אותי מה קרה לשאר הבגדים שיש בארון, אני ברוגז איתם?) היא כ"כ נעימה ולא חם איתה כי היא פתוחה לגמרי בגב.. והיא מסתובבבתתתתת (יצאתי הכי ילדה בת 5).
על הוסט היו לי מיליון ואחת התלבטויות...
מצד אחד וסט צריך, ותמיד הולך בקיץ מעל כל דבר אפשרי, והוא בהדפס צבאי אז מה ההתלבטות אתם אומרים?
כשהפריטים הגיעו אליי תוך 3 ימים (אומנם אני חיה בזמן הודו אך חייבת לציין שזה היה מהיר!)
מדדתי בפחד אבל הכל ישב פשוט בול כמו שרציתי!
השמלה מאוד משוחררת ואוורירית והוסט מספיק גדול בשביל ללבוש אפילו בחורף מעל משהו טיפה יותר עבה.
האיכות מעולה, גימורים טובים, והוסט לפחות אני, לא ראיתי כמוהו באף אתר אחר.
המחיר של השמלה הוא 168 ש"ח והוסט עלה 119 ש"ח שזה סבבה לגמרי ועוד היה מבצע של 25% הנחה בזמנו אז יצא לי ממש מעולה. מאוד ממליצה על האתר!






אחד הפלוסים שיש בלהיות חברה של מאות חברות אחרות שאוהבות להמליץ ולקנות און ליין, שאת נחשפת להמון אתרים שאולי בצורה אחרת בחיים לא היית מגיעה אליהם (כן, זה משפט הגיוני).
כשראיתי המלצות חמות על אתר TADI SHOP באחת הקבוצות, ובהמשך ראיתי את התכשיטים שלהם לוקחים חלק בכל מיני הפקות אמרתי נבדוק.
נרשמתי,הסתכלתי. באותו רגע לא תפס לי כלום את העין.
נרשמתי לקבלת עידכונים ומבצעים. ושבוע שעבר הגיע מייל שבישר על 50% הנחה על מגוון פריטים שיש להם גם עכשיו.
בחרתי לעצמי שרשרת עדינה מגולדפיד, עם אבנים מנצנצות קטנות (כן, אני, עדינה ומוזהבת עם אבנים!!)
ושתי טבעות.
הראשונה דקה עם שתי אבנים שחורות שאני יכולה לשחק בה על כל מיקום אפשרי בידיים אפילו על האגודל.
והשנייה כוכבית,  שפשוט התאהבתי בה (ראיתי משהו דומה מאוד באתר אחר, כמעט כפול וחצי במחיר..) גם פה החבילה הגיעה אחרי כמה ימים כל פריט נשלח בשקית אורגנזה קטנה ויפה.







הקעקועים המטאליים הכי איכותיים והכי טובים בארץ (הזמנתי מלא באיביי ולא מתקרב לאיכות ולאיך שזה נשמר) שווה להשקיע עוד כמה שקלים ולקבל משהו שלא נמרח ולא נעלם אחרי שעתיים.. דרך אתר Dix.It תמיד יש להם מבצעים תמיד יש להם דגמים חדשים, אני מחכה שתתחיל עונתה קיץ להרביץ אותם על שיזוף.




מתחיל הקיץ אנשים יקרים, אני בעד לעשות רשימה של כל הפריטים שאתם צריכים למלתחת קיץ טובה ונכונה, ופשוט לחפש און ליין (מי מפגר לצאת מהבית בחום הזה..) עולם שלם!
המון תודה לצלם המוכשר והמדליק תמיר מוש  המוש :) על הלוקיישן המטורף, שאפילו אני נהניתי בו,לכל הצלעות שלי שלום..
אתם תראו עוד הרבה ממנו בעתיד.
אם יש לכם אתרים מומלצים אשמח אם תשאירו לי בתגובות.. ועד אז אני כאן כמו תמיד שמה עין בשבילכם!



שמלה+וסט קמופלאז': LOL Fashion/סניקרס:KEDS/תכשיטים:TADI SHOP/תיק:SELECT
משקפי שמש:RAY BAN/קעקועים מטאליים:DIX IT

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה