יום שבת, 9 במאי 2015

אני ויוליה בשוק הפשפשים..

מאז שהילדים חזרו לבית ספר אחרי חופשת הפסח, או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לזה "הסיוט שלפני החופש הגדול".
אני מתכננת להכין גופי,שערי,ופרצופי לקיץ.
אז ימי שישי האחרונים הוקדשו בדיוק לזה.
יום שישי הקודם דאגתי לעשות טיפול פנים מדהים ומפנק ע"י הקוסמטיקאית חלי פריזנט  את חלי הכרתי במקרה (כמו כל הדברים הטובים) כשהגעתי לאירוע בלוגריות שנערך בבוטיק מרתה שממוקם מעל לקליניקה שלה.
העלתי תמונה שלי כמה דקות לאחר טיפול עמוק וייסודי ופשוט נדהמתי שאני יכולה לראות ככ טוב אחרי טיפול.
מה הדבר השני הכי חשוב אחרי פנים?
ידיים ורגליים.
סנדלים,כפכפים,ים. את חייבת להראות כפות ידיים ורגליים מטופחות יפות ומוכנות לקיץ.
מכיון שאת ידיי אני מפקידה אצל לילך ולא מחליפה אותה בשום דבר אחר, את הרגליים מפאת זה שלא זכרתי לקבוע אצלה תור בזמן, הייתי צריכה להפקיד אצל מישהו אחר.
אצל Yullia..
"יוליה, היא רוסיה????".


על  Yullia אני שומעת מחברות שלי כבר שנה, אבל הוא ממוקם בדיזינגוף ולהגיע ביום שישי למרכז, מרכז ת"א זה לא משהו שאני יכולה לעשות. 
בכל זאת התקשרתי לראות אולי התפנה תור באחד מימי השישי הקרובים דבר ראשון על הבוקר.
כשענתה לי המזכירה והבעתי את יגוני היא אמרה לי "אז מה הבעיה, לכי לסניף של יפו?" גימגמתי... "יש לכם סניף ביפו?".
אמרה "כן, כבר 3 חודשים". הלו"ז עדיין יחסית פנוי,כי לא כולם יודעים  ולהגיע לשם זה רבע שעה ממני, חניה בשפע יש בסמטאות של יפו בשעה המוקדמת שאני רוצה... אז?
קבעתי!
הסניף ממוקם בתוך שוק הפשפשים עצמו, איזה כיף!
חמושה בטוסט עם ביצה מאבולעפיה ולימונדה סחוטה טרי טרי טיילתי לי בין כל הרוכלים ודוכני הנרגליות וועתיקות שפזורים על הריצפה,וממש באמצע הכל מצאתי את Yullia כל המקום מלא בכורסאות טלוויזיה רכות ונעימות כל אחת מצויידת באמבט משלה,קוליסה משלה (על זה את שמה רגליים והמטפלת לא צריכה לשבור את הגב שלה) ערכת טיפול חד פעמית שמכילה גם מין נעלי נייר אצבע הכי חמודות בעולם סכין ופצירה חדשה, כל הכלים עוברים חיטוי וסטריליזציה ונפתחים ישר מולך משקיות (מאוד חשוב,את לא רוצה לקבל ציוד שהשתמשו איתו על מישהי אחרת,שהג'יפה של מישהי אחרת תשאר אצלה!)
כל המטפלות מגיעות לטפל בך עם תיק הכלים שלהן, ויש להן את כל מה שהן צריכות ושאת תצטרכי בהישג יד.





יום שישי המקום היה מלא בתיירות שבאו לקבל את מנת הפינוק שלהן לפני שהן יורדות לים או הולכות לטייל, מצאתי את עצמי ממליצה בלי סוף על ד"ר שקשוקה בפינה ליד השעון בשביל ארוחת בוקר ועל שוק בצלאל בשביל לקנות בגדי ים בזול :) ושהם חייבים אבל חייבים לעשות קפיצה לעזריאלי ולו רק בשביל לקנות בגדים ב- יפו ת"א שממוקמת מתחת לקניון.
בין לבין הודיה המשגעת והסופר עדינה עבדה על הרגליים שלי.
מרחה קרם לחות,ביצעה פילינג גרגרים מפנק,הסירה עם משייף חשמלי את מה שהם מכנים "תסמונת נעלי העקב" שזה אומר עור יחסית קשה בכרית הבוהן, בכרית הזרת ובעקב.
וכל זה עם מגע ככ נעים שלא רציתי ללכת משם, והכל עבר כ"כ מהר, כנראה ככה זה שנהנים...

  





המקום הוא גן עדן של פינוקים, אבל כולנו סוג של סינדרלה בימי שישי וברבע ל 12 אנחנו הופכים לליכלוכית.
הצבע שבחרתי תואם לצבע שיש לי על הידיים.
אני יודעת אתם משפשפים עיניים ומנסים להבין אם המסך שלכם לא תקין.
אבל עם השיזוף שאני לאט לאט תופסת, אני מאוד אוהבת את הגוון המסטיקי הזה על הידיים וכמובן שאני חייבת שיהיה תואם כמו תחתון עם חזיה באותו הצבע.
אז.. מי שרוצה לדעת מה עוד המקום מציע מבחינת שירותים אתן יכולות לראות באתר:
www.yullia.com המקום עובד משעה 8 בבוקר עד 22:00 בלילה!
אם בא לכן מניקור ג'ל לפני יציאה בערב חמישי זה הפיתרון!




המחיר שתשלמו עבור הפינוק הזה יהיה 70 ש"ח שזה מחיר סביר בהחלט ותואם פדיקורים במקומות דומים אחרים.
ואני אישית חוזרת לשם שוב ולו רק בשביל העיסוי המטריף שהודיה עשתה לי ברגליים!
בנות, לא לשכוח יופי מתחיל ממה שיש מתחת לבגדים ולנעליים, אז לדאוג לכל מה שצריך לדאוג.
אני לא צריכה לראות את ציפורני הנשר שלכן,או את העקבים הסדוקים והשחורים שלכן...
ואל תשכחו שאני תמיד פה, שמה עין בשבילכם.


2 תגובות:

  1. וואו מקום מהממם!!! ונראה פינוק מדהים!!
    אוהבת

    השבמחק
  2. ניראה מהמם! חשק יש לי...

    השבמחק