יום שלישי, 18 באוגוסט 2015

מה אומרות שפתייך..

כל בחורה צריכה שלושה דברים:
שמלה שחורה קצרה,נעל עקב שחורה וקלאסית ואת השפתון המושלם.
ובנושא השפתון... זה מתחלק לשלושה גוונים :) שאת חייבת שיהיו לך.
ניודי,ורדרד או קורל,וצבע דרמטי.
להלן הצעותיי הניודיות,העדינות והדרמטיות למה שלדעתי צריכים למצוא את מקומם בתיק האיפור שלך.
אז דירגתי מהמקצועי לעממי בשביל שכל אחת תוכל למצוא משהו שיתאים לה.
כולם איכותיים,כולם טובים ואני משתמשת בהם בעצמי, זה רק עניין של תקציב,ורציתי להשאיר לכל אחת אפשרות למצוא משהו.

השפתונים הראשונים הם הסדרה החדשה של "איל מקיאג'" שמשהו טוב, אבל ממש טוב עובר עליהם השנה.
בין קודש הקודשים האישי שלי HALO, למסיר האיפור הדו פאזי שלהם שאני לא זזה בלעדיו.
הם עלו מדרגה עם הקולקציה החדשה שלהם של השפתונים שלהם ה- XO Lipstick. 
קשת הצבעים של הקולציה הזאת נעה מקצה לקצה.. זה מטורף!
האיכות,המריחה הקלה,התחושה על השפתיים בגלל המרקם החמאתי.
הם לא ייבשו לי את השפתיים, והמראה המבריק לא הפריע לי,למרות אהבתי למאט.

זאת הבחירה שלי מהקולציה הזאת:
לניוד Lady D :) לורדרד Ginger ולדרמטי Boo Boo והם עולים 119 ש"ח ליחידה לפני מבצעים.




המותג הבא שאני מאוד מאוד אוהבת, במסקרות בעיקר, אבל לא רק.
Loreal והם חוגגים 30 שנה לקולקציית ה- Color Rich שלהם.
קיבלתי מהחברה לסקירה שני גוונים מאוד צבעוניים.
בחרתי מהם אחד שלדעתי מאוד מתאים לדרמטי באדום לוהט 335, לורדרדות הנעימה שחיפשתי יש את 370.
וניוד לא היה לי אבל, בגלל שהתרשמתי מהפיגמנטיות המטורפת כשעשיתי את הסווצ'ים עליי, הלכתי לחפש לי אותו מאותה קולקצייה ומצאתי אותו במספר 233 במין גוון קקאו מושלם.
המחיר שלהם הוא 112 ש"ח לפני מבצעים.
רק שתדעו שכרגע בסופר פארם המבצע הוא מוצר שני ב 5 ש"ח מכל המוצרים שלהם אז גם התחדשתי לי בפודרה משזפת חדשה אבל זה לפוסט אחר :)






ואחרונים חביבים.. ביוטיקייר (מחיאות כפיים סוערות!!) אני אישית מתה, מתה על השפתונים הניודים שלהם. יש לי את כולם.. 12 במספר ויש לי את כולם.
אני הכי ממליצה לאוהבות הסגנון הנקי והטבעי את מס' 1.
את הגוון הסגול המושלם במס' 25 שאולי נראה מאיים אבל הוא יוצא מדהים על השפתיים, ואחד חום שעליי הוא יוצא קצת אדמדם והוא פיגמנטי בטירוף ללוק יום יומי.
הם הוסיפו עכשיו לקיץ גוונים מדהים במשפחת הכתומים והורודים  אז למי שאוהבת רוצי!
הם עולים 4.50 שקלים אז מה בכלל ההתלבטות?? הם טובים,הם נעימים,הם נמרחים טוב והמחיר NEED I SAY MORE?





אז אם אנחנו כבר פה אז הנה כמה טיפים לשמירה על עמידות ובריאות השפתיים:

1. הזנה,הזנה הזנה - סיימת למרוח קרם פנים בשביל להזין את עור הפנים?
    לא לשכוח שפתון לחות גם לשפתיים, בלי שום קשר ממליצה כל לילה כשאת מסיימת למרוח קרם
    פנים וקרם עיניים, גם להעביר שכבה על השפתיים.


2.לעמידות מירבית - תמרחי שכבה עדינה של קונסילר, אבל תדאגי קודם עם מגבון נקי את השפתיים
   משאריות הלחות
 מהשפתון ותופפי בקלות על השפתיים עם אצבע נקייה, זה ישמור לך על עמידות
   השפתון.


3.עיפרון שפתיים -  אם בחרת לתחום את השפתיים לפני, תבחרי בגוון התואם לשפתיים!
   בואו נימנע ממראה קים קרדשיאן של שנות ה 90, או פנינה 
רוזנבלום  של תמיד!!
   
4. מאט או מבריק? - הטריק של לנשק טישו הוא עדיין הדבר שתמיד עובד, ועם אותה אצבע של
    הקונסילר ממקודם, 
להעביר סווצ' על פודרה שקופה ולפדר את השפתיים, ולהעביר שכבה שנייה של
    השפתון ואת מסודרת, למראה רטוב
 ונוזלי כמובן גלוס שקוף לשפתיים מוארות ומוגדלות.

5. תני טיפה אור -  נקודה של היילייטר (HELLO HALO) במרכז השפה התחתונה ואחת בקשת
    הקופידון תיתן לך שפתיים של אנג'לינה גו'לי בלי הכאבים של הבוטוקס!


והפתעה הפתעה..והזוכה מהפוסט הקודם בצמיד המהמם של JANSAN היא Yeal HarTov 17!! אנא צרי קשר בפרטי בעמוד הבלוג בפייס.. תודה על ההשתתפות לכולן!
והנה יש לכם עוד הזדמנות לזכות במשהו הורס!
Loreal ישראל, המקסימים נתנו לי 4 גוונים קייציים צבעוניים מטריפים לתת לאחת מכן במתנה.
אז מי שרוצה להשתתף בהגרלה.


צריכה להיות מנויה לבלוג.
לעשות לייק לעמוד שלי בפייסבוק,לייק לעמוד של Loreal ישראל ולעקוב אחריי באינסטגרם.
לחזור לכתוב כאן שעשיתן הכל.. ואולי ארבעת הגוונים המדהימים האלה יהיו שלך!
אני אכריז על הזוכה בפוסט הבא!

בהצלחה, ואל תתגעגעו יותר מדי (כי אני אהיה במדריד שבוע וחצי!!)
ועד אז אני אהיה כאן (שם) שמה עין בשבילכם!




13 תגובות:

  1. דיאנה יקירתי, אני אוהבת את הכתיבה שלך.
    ברור שעשיתי הכל ואני אשמח להשתתף! תהני במדריד :)

    השבמחק
  2. אודמים מושלמים, עשיתי הכל :)))

    השבמחק
  3. האודם האדום של לוריאל הוא הקבוע שלי ואני מכורה אליו

    השבמחק
  4. איזה מפנקת את עם כל ההגרלות, תודה רבה!
    שפתונים זה האהבה החדשה שלי
    בצעתי את כל השלבים
    תעשי חיים ותהני במדריד

    השבמחק
  5. עשיתי הכל. אפילו לייק לביוטיקייר. אוהבת איך שאת כותבת

    השבמחק
  6. עשיתי הכל. אפילו לייק לביוטי קייר . אוהבת איך שאת כותבת.

    השבמחק
  7. הי דיאנה, אני מאוד אוהבת שפתונים של לוריאל(ושפתונים בכלל), ואשמח להתנסות בעוד גוונים יפים. ביצעתי את כל המשימות, תודה והמשך חופשה נעימה!

    השבמחק
  8. ביצעתי את כל השלבים. השפתונים של לוריאל מעולים. מקווה לזכות.

    השבמחק
  9. פוסט מדהים!! ובואו נדבר רגע על היד ההורסת שלך???!!!! הציפורניים והתכשיטים למות 💐

    השבמחק
  10. עשיתי הכל!
    שמי בפייסבוק עדן נחמני
    מייל eden.nahm@gmail.com
    אינסטגרם edenahmani

    השבמחק
  11. עשיתי את כל השלבים ואני אשמח להשתתף בהגרלה! :)

    השבמחק
  12. ביצעתי את כל השלבים.

    השבמחק
  13. כבר מזמן עשיתי לייק לך, ואפילו ללוריאל...
    אז מחכה לשמוע מי זוכה :)

    השבמחק