יום שבת, 5 בספטמבר 2015

הכוכב של הסניקרס..

אני נועלת אולסטאר או בשמן היותר אוניברסלי Converse אני חושבת מגיל 14.
אלה נעליים שכמו מרצדס אין להן שום ירידה בערך,בסטייל ובעיצוב.
תמיד ילכו איתן,תמיד זה יהיה או הדבר הכי חם או הדבר הכי מוזר.
בתקופה שלי אלה היו הפריקים (כן, אני הייתי פריקית) עם השחור בעיניים,עם קולר רשת,עם האביב גפן באוזניים והסיכות ביטחון שמחזיקות את הקרעים בג'ינס,וכמובן איך אפשר בלי השרוכים הלא קשורים באולסטאר השחורות שלנו.
אז בין מיליון נעלי העקב שלי תמיד תמצאו זוג אחד או שניים של אולסטאר, הן תמיד יהיו שחורות באורך מלא ולבנות באורך הקצר שלהם, למה? אין לי מושג ככה התרגלתי מגיל 14.

אז פעם בשרוכים (אני הולכת להזכיר משהו שמי שנולד אחרי שנת 2000 לא יגיד לו כלום) היינו משחילים עליהם אסימונים.
אח"כ היינו צובעים אותם במרקר צהוב שיהיו זוהרים.
אח"כ עם סכין יפני עושים חתכים ומרטשים אותם שיראו הכי משומשים בעולם
תמיד, תמיד מצאנו איך לקשט אותם.
השנה הגיע הזמן לחדש את הזוג שלי, הקודמים היו ממש בלויים משימוש.
והן עדיין עולות 180 שקל כמו לפני 20 שנה.
והפעם שחיפשתי איך לקשט אותן בצורה כזאת שתהיה גם אופנתית וגם מדליקה קיבלתי מחברה את הקישור הבא.
Cippcap הסתכלתי על הסרטון שלהם, וניסיתי להבין מה זה בכלל.
וזה פשוט מאוד.
זאת מדבקה שמדביקים על הלשונית הפנימית של הנעל,
כמה פשוט ככה יפה.

יש להם סרטון שמסביר איך עושים את זה בצורה מאוד ברורה, ואמרתי שאם אני עם הידיים השמאליות שלי אוכל לעשות את זה, אז כולם יוכלו.
עקבתי אחרי כל הצעדים שלהם,וזה פשוט קל ומאוד מהיר וגם כיפי (עשינו את זה ביחד אני והבת שלי).
ואם זה ימאס עליי תמיד אפשר להוריד את זה, אני אוהבת את זה.
אז הזמנתי את הזוג הזה  שמאוד קלאסי ומאוד רגוע, ומאוד אהבתי. ואת הזוג הזה שהוא יותר "נועז".
הם עולים 10$ ונמכרים באתר אטסי.
אז הכנתי את החומרים:
זוג אולסטאר
דבק מגע פשוט
2 מקלוני אוזניים
מצית
מספריים טובות וחדות
עיתון (לקחתי את ממון של יום שישי גם ככה אף אחד לא קורא אותו)
ואת המדבקות Cippcap 
אז קודם אתם צריכים לפרק את השריכה, להוציא את השרוכים שלכם ולשים בצד.
לפתוח את המדבקות מהאריזות שלה. 
ולהכין את הנעליים לתהליך. קחו לכם איזה שלושה ארבעה דפים של עיתון כווצ'צו אותם לעיגולים ותדחפו אותם פנימה בשביל שהלשונית שלכם תהיה מוגבהת וכמה שיותר ישרה וחלקה,כאילו יש לכם במה ישרה.




קחו את המדבקות שלכם.
תתחילו להתאים אותן ללשונית כשהפס הישר נוגע בתחילת האף הלבן הקדמי. הלשונית שכתוב עליה Cippcap צריכה לפנות למעלה.
גדולה מדי? תהפכו את המדבקה רואים את הסימונים תתחילו עם מספריים בזהירות לחתוך.
קודם צד אחד,להתאים לראות אם זה מתאים ויושב מושלם מצד לצד..
לא מתאים עדיין? נסו עוד פס פנימה. אני חתכתי שלושה עד שזה התאים מכל צד.
ולא לשכוח לשרוף את כל החוטים מהצדדים בשביל שזה יהיה חלק ונעים.
אחרי שחתכנו,ושרפנו וזה מתאים.
עכשיו הזמן להוציא את המדבקה ולהדביק אותה במקומה, תתחילו מצד אחד תמתחו קצת עד שזה יגיע לצד שני בצורה שווה, תכניסו את הלשונית כמה שיותר פנימה (עם ציפורן אצלי עבד הכי טוב) ותיישרו את כל המדבקה שלא יהיה בועות או גלים.

בגלל שיש לנו נייר בפנים אז אפשר להפעיל קצת כוח. אחרי שהכל מודבק ישר ויפה נשארנו עם שני קצוות בצדדים קטנים. עם המספריים תחתכו אותם כמה שיותר צמוד לסימון השחור הטבעי של הנעל, וקחו נקודה קטנה של דבק מגע מתחת בשביל שזה לא יתרומם.







אם להיות הכי כנה.
אני בשילוב של דבק מגע ומצית, היה סיכוי שאני מדביקה שתי אצבעות יחד או אשרוף לעצמי גבה..
בכל מקרה רוב הסיכויים היו שאני אסיים במוקד, אבל זה היה מאוד פשוט וקל ומהיר.
תשרכו את השרוכים שוב, אל תוציאו את העיתונים עדיין אנחנו רוצים שזה ידבק טוב טוב ויתפוס צורה.
וכל מה שנשאר זה לצאת ולהשוויץ בנעליים המיוחדות שלכם!
אם כבר בפינוקים עסקינן....
קחו מדבקת Cippcap ממני מתנה! 
אם מישהי רוצה לארגן לעצמה עיצוב מדליק לאולסטאר שלה עם עיני הנמר האלה, כל מה שהיא צריכה לעשות זה:
1. לעשות לייק לעמוד שלי בפייסבוק "Got An Eye"
2.לעקוב אחריי באינסטגרם 
3.ולייק לעמוד של Cippcap 


ולכתוב לי בתגובה איזה אולסטאר לדעתכן הוא הזוג שכל בחורה חייבת שיהיה לה בארון:
קצר או ארוך? שחור או לבן.. או בכלל אדום?
ואחת מכן תוכל לזכות באמת במשהו לא רגיל ומאוד מדליק ומיוחד לדעתי.
אני אכריז על הזוכה בפוסט הבא.
אני יודעת שאני חייבת לכם זוכה מהפוסט הקודם של השפתונים :) אז...
עדן פ. את הזוכה שלי בשפתוני Color Rich  של לוריאל.אנא פני אליי בפרטי על מנת שאני אוכל לקבל ממך כתובת למשלוח המדהימים האלה.
ועד אז לא לשכוח שאני תמיד כאן שמה עין בשבילכם!



3 תגובות:

  1. חייבת להודות, אני אומנם לא ממש מבוגרת מבחינת הגיל אבל תמיד הייתה לי משיכה לאולסטאר, גם אם לא חטאתי ותמיד החזקתי אותן באוסף - כן היו לי מספר זוגות בחיי.
    הן נוחות, יפות ומתאימות כמעט לכל לוק(בייחוד לאחת כמוני שחוטאת בלבוש שקי ושחור רוב הזמן) ופשוט עושות חיים קלים.
    מודה שלאחרונה החשק מכרסם בי לרכוש לעצמי זוג וזה בהחלט יעשה בקרוב, אפילו כבר מצאתי מאיפה לקנות ;)
    וזהו, אפסיק לחפור לך ורק להגיד שהרעיון של המדבקות האלה גאוני וסופר משדרג! שאפו למי שחשב על זה ☺

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אלה,
      נעים מאוד אני ארי.
      במהלך השנתיים וחצי האחרונות עבדתי על הרעיון של מדבקות הקיפקאפ ( וזה התחיל ממש מרעיון מקרי לחלוטין...) עד שזה הפך לדבר מאוד מוחשי ומהנה עבורי.
      אין לך מושג כמה כיף לקרוא את המחמאות שלך !
      תודה :)
      מבטיח להמשיך ולהפתיע עם עיצובים מקוריים...

      מחק