יום שישי, 11 בספטמבר 2015

כובשים את קיסריה!

אז לפני כמה ימים הוזמנתי אחר כבוד.. ויש כבוד לתצוגה ולהשקה של "GOLBARY" שמתקיימת כבר כמה שנים במתחם המהמם של האמפי בקיסריה.
כבר באותו היום בבוקר אמרתי לחברה שלי בצהריים "תקשיבי אין להם תכלס מה לחדש... זה מותג שמדבר לגילאים הרבה יותר בוגרים, אבל הם תמיד יכולים להפתיע.. ויש משינה!!!".
ועם הקביעה הזאת הלכתי.. יותר נכון נסעתי עם בעלי להינות מערב של אופנה ומוסיקה טובה.. ראבק זה משינה!
הגענו לקופה, יחסית לשנים קודמות קיבלתי את הכרטיסים בצורה מאוד מסודרת בתוך מעטפה עם השם שלי. והמקומות שקיבלתי היו ממש טובים. (לא גולדן רינג אבל יכולתי לראות שיובל בנאי לא התגלח כמה ימים..).

לאחר שרוית אסף המהממת נתנה דבריה וחידשה לפחות לי שיש למותג אתר מסחרי חדש GOLBARY  שמתמלא כל יום בעוד פריטים מהקולקציה החדשה.
אחריה עלתה איילת זורר המהממת לא פחות (כמה פעמים מהממת.. צריכה לשקול גמילה). עלתה וביקשה עוד מחיאות כפיים לסרט סופרמן..קרעה אותי מצחוק.
ואחרי שכל היפות האלה סיימו באה הקולקציה שלהם לסתיו חורף 2016...בצירוף סטיילינג מושלם ומוסיקה לפנים (ישבנו אני והבעל עם השאזם פתוח...למצוא את כל הטרקים שהם ניגנו שם!!)
פייר...עפתי!
מצאתי את עצמי אומרת כמה וכמה פעמים "וואו.." בקול רם.
הסיפור הראשון היה שחור לבן, שאתם יודעים שאני הכי משוחדת בעולם... אבל וואו!
שמלות וחצאיות ומעילים וז'קטים וסריגים... הכל על טהרת השילוב הכי מושלם לדעתי אחרי אדום ושחור..

לא הספקתי להגיד "אני רוצה את הרוב".." עלה הסיפור השני על טהרת האדום והשחור!
טוב, אני צריכה לפנות מקום בארון שלי..(יש שיר כזה לא??) לכל מה שאני רוצה.












בד"כ הקולקציות שלהם דיברו וקהל יותר בוגר יותר רשמי. פה ראיתי קולקציה מאוד  מגוונת, עשירה ורחבה, המון דגש על ראייה מאוד עדכנית ועם אצבע על מה שקורה בעולם ללא קשר לגיל.
פריטים קלאסיים,סקסיים, מאוד מחמיאים.
גזרות מעולות שמאוד מדגישות את האלמנטיים הנשיים, (יענו ציצי ותחת... עם המון מותניים) כיפק היי על הגזרות הגבוהות.
כל הפריטים מורכבים מהדפסים,עירבובי בדים, אבל עדיין הכל יוצר לוקים מאוד אלגנטיים ומוקפדים.

המון סריגים בכל מיני דוגמאות סריגה טקסטורות מעניינות: טוניקות  סריג בשילובי צבעים, פרנזים, רוכסנים, תחרות,פרוות סינטטיות, חצאיות סריג, שמלות סריג, וכמובן הג'קארד שולט, כטרנד חם אש ברמה של ל"ג בעומר לעונה. 
פלטת הצבעים בדיוק לארון שלי.

שמנת, לבן, אפור, ניוד וגוונים ניטרליים, אבל היו גם נגיעות של ורוד בהיר, אדום שנטה יותר לבורדו, חאקי, חרדל, חום  - צבעים קלאסיים חמים לעונה שצועקים בלחישה שהנה הולכת אישה אלגנטית שמבינה ענין באיכות ואופנה. 
אז אני מצוידת בתלושי חג שלי ושל בעלי :) והולכת ביחד עם כל עם ישראל ואחותו ואישתו והבת שלו והשכנה להיות ביום ראשון בקניון,לעשות השלמות של קניות אחרונות של מתנות לחג, או כמו שאני אוהבת לקרוא לזה "למה, אבל למה לא עשיתי את זה לפני שבועיים".. ובדרך אם אני כבר בקניון, מה לא נכנס לראות אם הגיעו כבר הדגמים שנדלקתי עליהם ולבדוק אותם עליי במציאות.
כי מה לעשות דוגמנית אני לא.
נראה אם זה יעבור את מבחן הגוף של האישה הרגילה (בכוונה לא אומרת "אמיתית" שונאת את המונח הזה).

מבטיחה לדווח ולצלם מהשטח :).

ומפה אני רוצה לאחל לכולכם שנה טובה ומתוקה, שנה של אופנה של צבעים של יופי של אסתטיקה.
שנה של עוד פוסטים מעניינים והמון השראה וקצת בריחה של כמה דקות מכל מה שקורה מסביב.
אוהבת אותכם המון ותודה על כל התמיכה והפידבקים המדהימים שלהם.

תחגגו תבלו תהנו עם המשפחה שלכם ועד אז לא תשכחו שאני תמיד כאן שמה עין בשבילכם.



תגובה 1:

  1. וואווו נראה שהיה מהממם!! שמחה שנהנת!
    קולקציה בהחלט מהממת
    איזה באסה שהייתי בחול חחחחח

    השבמחק