יום שבת, 21 בנובמבר 2015

חוגגת שינויים, ונותנת לכם את הלב!

כבר הרבה זמן שאני רוצה לכתוב על כל מה שעבר עליי בשנה האחרונה וכל פעם אני אומרת לעצמי "עצמי, את בטוחה שאת רוצה לחשוף את עצמך בצורה כזאת?"..
והרבה פעמים "עצמי" לא כ"כ יודעת מה לענות, וידעתי שברגע שזה ישב לי טוב בבטן זה יקרה.
אז הנה זה קורה.
אני לא טיפוס של שינויים אני די מרובעת, ואני כלב שלא מלמדים טריקים חדשים (או יותר נכון "כלבה" אם תשאלו אנשים מסוימים) אבל בשנה האחרונה מצאתי את עצמי פשוט זזה ממקום למקום, עושה שינויים קטנים אפילו בלי לשים לב ואוהבת אותם בדיעבד.
תקראו לזה בגרות או בשלות, אחרי הכל אני כמו שאני אוהבת להגיד אוטוטו 40.







זה התחיל מזה שאני 4 שנים החזקתי בתפקיד של עוזרת אישית במקום העבודה שלי.
אחרי תקופה הרגשתי שעם כל אהבתי לתפקיד וכל מה שהוא מכיל בתוכו, הרגשתי שאני יכולה ורוצה משהו אחר.
מה התמזל מזלי שמקום העבודה שלי מלא באנשים שהם פשוט "משפחה" וידעו לקרוא אותי, וידעו שהסוס הזה, במקרה של התפקיד הזה מיצה את עצמו.
פה, התאבון שלי לרשת ולמדיה החברתית השתלם, ונתנו לי את האפשרות המבורכת לנהל את כל מה שקשור למדיה חברתית ויח"צ של מה שאני הכי אוהבת בעולם וזה המותג "שלנו".
חששתי, פחדתי התלבטתי עם עצמי.. מה אני בעצם יודעת? מה יש לי להביא? בשביל מה לי לזעזע את הסירה אני אחפש תפקיד מזכירותי אחר וזהו..
ימים חשבתי והחלטתי שאולי השינוי לא ככ מפחיד ואולי זה יהיה טוב ויתן לי הזדמנות להמציא את עצמי מחדש?!
למדתי, חקרתי,תפרתי לי תוכנית עשייה וכיוון, בניתי אסטרטגיית תוכן ועכשיו..
התוצאות לא איחרו לבוא והתפקיד שלי עכשיו שוקק חיים,עניין ותוכן ואני גאה בעצמי ובמקום שאני נמצאת בו עכשיו מבחינה מקצועית.
ויש לי עוד המון תוכניות קדימה ועוד מלא שינויים שאני עוד אעשה.




וכל זה מבחורה שפחדה להפסיק לרגע לנעול את נעלי העקב שלה, אז לנעול רחמנא ליצלן סניקרס???
או להוסיף לשחור משהו כמו כחול, או חאקי וניודים.
אמרתי ננסה.. לא נאהב? שחור תמיד יש..
משם לפה עלעולים (כן, יש מילה כזאת) באתרי אופנה, ומלא מלא בלוגים בחו"ל גרמו לי למלא בנוסף לחצאיות המיני שלי בשמלות מידי צמודות וחלקות, סריגי אוברסייז ענקיים,המון חולצות גולף,ומלא מלא קרדיגנים ועליוניות.
תצחקו אבל אפילו הציפורניים שלי עברו שינוי, מויכוחים בלתי פוסקים עם לילך תקצרי, נו עוד.. זה לא קצר מספיק!" 
עוד יותר מרובע ועוד יותר קצר.
אני עכשיו בעלים של ציפורניים אובליות ומעודנות יש עדיין ריב עם לילך אבל הפעם הוא "אל תקצרי, את לוקחת לי את כל האורך!!
אפילו התוספות הארוכות האהובות שלי ירדו לעת עתה כי התחלתי טיפול מסוים בשיער שלי שאמור לשקם אותו שאני חושבת שאני אפרט בפוסט נפרד במידה ואני אהיה מרוצה מהתוצאות :)





בשביל לחגוג את הקבלה שלי מאותו לכל אותם שינויים.
בחרתי ליצור קשר עם מעצבת התכשיטים שירלי הוליץ-ביטון המדהימה שמעצבת תחת המותג שלה
D25 Jewelry&Creation כשראיתי את השרשרת הזאת בעמוד הפייסבוק שלה, פניתי אליה ושאלתי אם תרצה לעזור לי לחגוג את השינויים והחילופים בחיי ותרצה להעניק את השרשרת הזאת לאחת מהקוראות שלי.
הייחוד בשרשרת הזאת שהיא בעצם בסיס אחד של מתכת בצורת לב בגוון זהב מושחר.
תחשבו על זה כעל גוף אחד שנשאר אותו דבר,  עם חמש אפשרויות שונות של "אאוטיפיטים" עליו!
את יכולה להחליף את הצבע של הלב הפנימי, בהתאם למה שאת לובשת או מרגישה באותו היום מין הסתם עליי בחרתי בשחור :) זה הצבע השמח שלי.
הלבבות החילופיים מגיעים עשויים מפלסטיק קשיח שניתן להחליף ולשנות בעזרת הברגה ממרכז הבסיס.
כל מה שצריך לעשות בשביל להכנס להגרלה:
1. להיות מנויה לבלוג שלי
2. לעשות לייק לעמוד של D25  
3. לכתוב פה בתגובה מה השינוי שעשית בחיים שלך בשנה האחרונה, שינוי קטן כגדול.
ואני ושירלי נבחר ביחד את הזוכה, ונכריז עליה בפוסט הבא שלי.



מפוביה מטורפת של שינויים..
אני מאלה שמסדרים את המעדנים 15 שנה באותו מקום במקרר, באותה צורה ולפי תאריכים עולים מקדימה,
אני מברכת על אותם שינויים.
כל יום אני שואלת את עצמי, איזה עוד שינוי קטן אני יכולה לעשות בחיים שלי שאולי יעשה אותי יותר מאושרת,יקל עליי בצורה כל שהיא, או יתן לי איזה שהוא ערך שלא היה לפניו.
אם חשבתי שעד עכשיו הייתי אמיצה, עכשיו אני חושבת שאני יותר!
תנסו תראו בעצמכם, ועד אז אני אהיה כאן כמו תמיד שמה עין בשבילכם!




שמלה:Pull&Bear/ווסט פרווה:Urbanica/נעליים:קליגולה/קלאץ':TopTen

טבעות:Bershka/שרשרת:D25

24 תגובות:

  1. לא משתתף בהגרלה :-)..רק רציתי להגיד שבלי שינוי עם שינוי את הבלוגרית מספר 1!! אהבתי מאד תפוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הכי אוהבת שאחים שלי מגיבים לי :) לא קריפי בכלל. חחחחחח מואה!!

      מחק
  2. מקסימות שתיכן שחשבתן על רעיון כל כך נפלא, להעניק מתנה לנשים שהפסיקו לפחד.
    השינוי שאני עשיתי בשנה האחרונה היה כרוך בהתחלה בנסיבות שלא בשליטתי: מקום עבודתי האהוב החליף מנהלת, שעושה רושם שבחרה להתנכל לצעירות יותר מצוות העובדות, וכך יצא שבמשך שנה ניסו לגרום לי לעזוב ע"י הרעת תנאי עבודה ביניהם ניוד למקומות אקראיים במסגרת העבודה. אחד המקומות שכולל עבודה עם ילדים, גרם לי להתאהב בעולם הזה: מימיי לא ידעתי שאני אוהבת ילדים, ובטח שלא ידעתי שהם אוהבים אותי בחזרה ביג טיים ושיש לי חיבור נדיר איתם. ה"עונש" הזה של תיזוז למקום אחר - הוביל אותי לשינוי נפלא: אני אמנם אחרי תואר ראשון, אבל החודש החלטתי ששנה הבאה אני נרשמת להסבת אקדמאים להוראת מדעים - כי אין דבר שאהוב עליי יותר ממדע, וילדים סקרנים. אני אמנם חוששת לעזוב מקום בטוח ומוכר שעבדתי בו שנים למרות ההתנכלויות, ולמרות החשש משחיקה במקצוע ההוראה - החלטתי שאני מפסיקה לחשוב על "מה יהיה", ומתמקדת במה עכשיו.
    לחיי השינויים!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו.. אני יושבת וקוראת את הסיפור שלך.. וואו. איזה אומץ מצד אחד והמון המון חוכמה מצד שני. אני חושבת שזה עניין של בשלות של לדעת בשנייה מה הדבר הנכון בשבילך. לקום בבוקר ולא להיות מבואסת תחת ממה שהולך להיות לך באותו היום.. (נכון שיש ימים כאלה,לכולנו יש) אבל אני אומרת שאם את יותר שמחה ומחייכת מאשר עצבנית וכעוסה. את במקום הנכון!
      בהצלחה ולא לפחד.. תמיד אפשר לחזור אחורה למוכר ולקל. אבל מה כיף בזה?

      מחק
  3. אהובה שלי. כל כך כיף לשמוע שאת פורחת והאמת שזה ניכר בכל תמונה. בדומה לך גם אני עברתי שינוי דומה בשנים האחרונות לכיוון השיווק והיח"צ ובשנה האחרונה לקחתי פרוייקט מאתגר במיוחד. אין יום שלא רועדות לי הברכיים אבל נדמה שזה עובד. הפסקתי לפחד מצבעים, התחלתי להעז ולמלא את המלתחה בשמלות מלאות פרינטים שלפני שנה אין מצב שהייתי נוגעת בהן. השיער קוצר (אני שתמיד הלכתי עם ארוך ומאד ארוך) . אתגרים הם דבר נפלא מסתבר, מי היה מאמין :) גאה בך עולמות.

    השבמחק
    תשובות
    1. גאה בך יקומים.. ונראה לי ששתינו עברנו המון השנה.. זה לא קל והמון המון מפחיד ומלחיץ.. ראבק אני בת 40 יש לי שני ילדים בית אחריות. הקפיצה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי. ומשם התאבון רק גדל :)
      אוהבת מלא מלא מלא!!

      מחק
  4. בשם המשפחה אני מוכן לקבל את השינוי :)
    את לא חייבת לחזור לשחור תמידי - רק מדי פעם כדי שניזכר.
    אהבתי את הנעליים עם הרוכסן עד לקצה העקב.
    הלב עם הרקע השחור פצצה. אני לא חושב שרקע אחר יתאים.
    השמלה עושה לך גוף פצצה, והעליונית רק אומרת "תנחש מה יש מתחת" - סוף!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שהחלטתם לא לנדות אותי :) אל תדאג השחור זה בנשמה זה לא בבגד :) ידעתי שתאהב את הנעליים.. אנחנו ורוכסנים.
      תתפלא אבל הרקע עם האדום מהמם... פשוט לא התאים לי לאאוטפיט.
      השמלה מעולה, זה עניין של גזרה אמרתי ואומרת את זה תמיד, במכנסיים אני נראית פח בשמלה מיליון דולר!
      אוהבת המון המון..
      D.

      מחק
  5. שינויים זה דבר מפחיד ומרגש בו זמנית... ודורשים הרבה אומץ.
    אבל אני תמיד אומרת שלצאת מאיזור הנוחות זה הדבר היחיד שיביא אותנו למקומות חדשים ומרגשים :)
    אישית אני מרגישה שעברתי המון שינויים מאוד דרסטיים השנה -
    הגדולים שבהם הוא מקום עבודה חדש - פעמיים! בפעם השניה הצליח לי יותר ;)
    ומעבר דירה, סוף סוף יצאתי מהחממה של אמא ואבא...
    מפחיד לאללה. לא קל בכלל. אבל שווה כל רגע.
    מעריצה אותך על האומץ לקפוץ לתחום חדש בתפקיד כזה - את עושה עבודה נהדרת!

    השבמחק
    תשובות
    1. פעמיים.. וואו. איך אני שמחה שזה עבד לך בפעם השנייה. והכי כיף דירה משלך...תודה רבה רבה ובהצלחה!

      מחק
  6. את מקרו להשראה מדהימה. חוץ מזה שאת מהממת רואים שהשינויים האלו עושים לך טוב את נראית פורחת.
    חוץ מזה 40 זה ה20 החדש :) העיקר שהרוח צעירה .
    תודה על הפוסט. נהנתי לקרוא . עלי והצליחי

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת את המשפט... 40 זה ה 20 החדש.. הייתי כזאת משעממת בגיל 20 שאת לא מבינה!
      תודה על התגובה!

      מחק
  7. ואו!!! את מהממת!!! מתה על האאוטפיטים ועוד יותר התאהבתי בשרשרת המדהימה.
    כול השנה הזאת היתה אצלי בסימן של שינויים. עברתי כול כך הרבה מהם, אבל השלושה המשמעותיים ביותר בחיי היו:
    1. החלפתי עבודה, תפקיד ואפילו משרד ממשלתי.
    2. עברתי ניתוח שממנו פחדתי כול כך הרבה זמן ובכל נפרדתי לשלום משגרת הטיפולים הכימו עברתי בשנים האחרונות.
    3. האחרון (נכון לרגע כתיבת שורות אלו)- צבעתי לבלונד!!!
    אבל אם אני אזכה, אני אתן את השרשרת הזאת לאמא המדהימה שלי כי זו מעט התודה והערכה שאני יכולה להעניק לה על כול השנים שהיא היתה לצידי, תמכה וחיזקה אותי, הרימה ותמיד הזכירה לי שבמלחמה הקטנה שלי אני אנצח.

    השבמחק
    תשובות
    1. ריטה אהובתי הענקית!! איזה כיף שיש לנו את המדיה הזאת כי גיליתי אישה מדהימה! ויפה וכוסית על חלל!!
      צבעת לבלונד?!??!?!!?
      חייבת להעלות תמונה של זה בשביל לראות!!
      מהממת וחזקה וגיבורה אחת!

      מחק
    2. ברכות נשמה זכית!! צרי איתי קשר על מנת שאוכל לשלוח לך את השרשרת..
      לא ראית שהכרזתי עלייך בפוסט האחרון יא מצחיקולה!

      מחק
  8. השינוי הכי טוב שעשיתי .. היה לזהות את הנקודה שבה כבר מיציתי את עצמי כמעצבת גרפית , לקחת נשימה עמוקה וללכת ללמוד עיצוב פנים! לר קל אחרי שנים של לקוחות קבועים ועבודה בשפע להגיע למקום של התחלה חדשה, שוב לבנות את העסק ואת השם שלי.. אבל השינוי הוכיח את עצמו, אנרגיה חדשה לחיים, גוונים חדשים, מלתחה חדווה והרבה פגישות חדשות עם לקוחות! שתהיה פרנסה בשפע לכולן, תלכו עם החלומות, ותמשיכי לכתוב דברים כל כך מעניינים בדיוק בצורה הזאת!! תענוג לקרוא.
    חיבוק גדול
    נורית

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ככ אוהבת אנשים שפשוט יש להם את האומץ לעשות 360... אבל תקשיבי אומנות זה אומנות. הכי מבינה את ההקשר.
      המון פרנסה ושגשוג... שתצטרכי לגרש לקוחות עם מטאטא!!

      מלכה!!

      מחק
  9. אחות קטנה ....לקרוא ולומר וואו ..סחטין עליך ...מרשים מאד ויותר חשוב, שלם מאד מאד שלם ...אהבתי מאד
    שיחקת אותה ...תמשיכי כך אני מחוייך לאללה .

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אחי הגדול :) שלמה, מסתכלת במראה אומרת יפה לי.. והולכת עם זה.
      עד שיבוא השיגעון הבא.

      מחק
  10. אין ספק שהתפקיד החדש הולם אותך הרבה יותר מאשר מזכירה של… חשוב ככל שיהיה..
    לגבי, חוץ משינוי סטטוס מפלוס 2 לפלוס 3, לקחתי אצ עצמי בידיים והפכתי למינוס 25קג (בינתיים) בחזרה למידות של לפני 4 שנים :D

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה :) מינוס 25 וואו!! מקנאה!!
      כל הכבוד!

      מחק
  11. מאחלת לך בהצלחה בשינויי החדש בחיים.. לא מכירה אותך באפון אישי , אבל מהיכרותי מהבלוגים עשית עליי רושם שאת פנתרה של ממש .. ועכשיו לשינוי שלי :
    מכירים את הביטוי ״לנוח על השמרים ״ ... אני לפעמים חושבת שהוא נכתב עליי...
    אני לא מסתגלת לשינויים בקלות , באמת ששינוי וספונטניות רחוקים אלפי שנות אור ממני ...
    עד החודשיים האחרונים גרתי בדירה שכורה..דירה מקסימה ,נפלאה קטנטנה ..."זה היה ביתי ..עם גינה ,בלי לול היה ביתי ....." גרתי בה ב-6 השנים האחרונות . עברתי בה המון חוויות לטוב ולרע.. דירה אינטימית ובאמת שהיא ענתה לכל צרכיי... חיסרון אחד היה לדירה שלי ..היא הייתה דירת בייסמנט ... הרבה אור יום לא היה בה ובתקופה האחרונה זה כבר ממש התחיל להעיק עליי.. אז החלטתי לאזור אומץ ולעשות שינוי ..ובכל המולת החיים והלחץ לחפש דירה אחרת...
    אחרי מסע מפרך שהסוף שלא לא נראה , ראיתי הרבה דירות עד שנמצאה ה"כלה " .. ואפילו זכיתי במרפסת שמש קטנטנה ומיוחדת ...
    וזה גרם לי להגיע למסקנה : לעשות שינוי אמנם דורש אומץ ..אבל בסופו של יום זה דבר מאוד משתלם !!
    ובנוסף גיליתי על עצמי שאני אגרנית בלתי נלאית .. השינוי הבא המתוכנן : ללמוד לוותר על חפצים , לשחרר ....
    מיכל אנגלנדר

    השבמחק
    תשובות
    1. אוווו אני דווקא טובה בלשחרר, מעולה!
      ואני ככ אוהבת לעבור דירות... אני מוזרה כן. אני מתה על זה!!

      מחק