יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

מקבלת מהיח"צ - אומרת את האמת!

אז הרבה זמן בנות שואלות אותי למה אני לא ממשיכה לעשות סקירות של מוצרים בבלוג.
האמת, שיש כ"כ הרבה בנות שמסקרות ומקבלות מוצרים אז היה נראה לי מיותר, עוד בלוג שמסקר עוד דעה על עוד קרם פנים? שפתון? איזה סרום עיניים?
הרי ביום הפצה 40 בנות מקבלות אותו מוצר והפיד מוצף.. וביננו מי יקרא את הפוסט ה 40?

ואז מנויה שלי כתבה לי הודעה פרטית שבה היא אומרת לי שאחת הסיבות שהיא אוהבת את הבלוג שלי היא שהיא אוהבת תמיד לקרוא את הדעה הפחות קונבנציונלית שלי.
והיא מעריכה את כל הדעות טובות ורעות ושונות על מוצר שהיא מחפשת ורק בסוף מחליטה אם לנסות.
אז הגעתי למסקנה שכן חשוב שיהיו הרבה סיקורים, והרבה דעות לכאן ולכאן.
כי אם אני אוהבת לא אומר שכולן יאהבו והפוך כמובן.
אז הנה דעתי על המוצרים הבאים, אני מציינת מראש בכוונה שאת כולם קיבלתי לסקירה, כולם התקבלו מהיח"צ.
וזוהי דעתי האישית בלבד.
אלה המוצרים שיעברו הפעם תחת ידיי ועיניי ורגליי ולחיי.. טוב הבנתם את הקטע.





אני אתחיל מהלקים של חברת בורזוו'אה. מכיון שאני חובבת לקים מושבעת, אבל די מקובעת בגוונים שלי, לא תמיד יוצא שאני מקבלת גוונים שאני אוהבת או מתחברת או יכולה לשים על עצמי...
אממההה...
יצא והפעם הם שלחו לי שני גוונים שהם פשוט בדיוק "אני". 
אחד אדום כהה על גבול הבורדו,  ואחד בצבע חלבי וניל כזה.
מכיון שאני לא יכולה לנסות אותם על אצבעות הידיים שלי כי את הלקים שלי רק לילך שמה לי.
החלטתי לנסות אותם על הרגליים (יש לי שתי ידיים שמאליות ושם זה יותר סלחני..)
להלן מסקנותיי.
על פניו כשמסתכלים על הגוון בתוך הבקבוק הצבעים מדהימים, על השטח הייתי צריכה 3 שכבות בשביל להגיע לגוון שמתקרב למה שאני רואה בעין.
המברשת מאוד נוחה, כי היא קצרה וישרה אז היה לי ממש קל לעבוד איתה, הלק התייבש יחסית לזה שהיו עליי 3 שכבות מאוד מהר, והתקבע טוב ונשמר משהו כמו שבוע בלי להראות סימנים של "מג'רורה".
הם עולים בין 29.90 ל- 49.90 תלוי באיזה מבצע תתפסו אותם.


אני חולת מסקרות, זה דבר ידוע יש לי קרוב ל 6 פתוחות כרגע שאני עושה בהם שימוש קבוע ואני פותחת חדשות איך שאני קונה, כן, כן זה לא טוב.
כרגע יש לי ברוטציה:
"בולד" של קרליין,"וואמפ"של פופה,"ביג לאשס" של אסנס,"טלסקופיק" של לוריאל,"לנקום גרנדיוז" המכופפת,"הוט אנד נוטי" של מאק.
שקיבלתי את המסקרה החדשה של לנקום, זה בעצם הגלגול החדש של סדרת ה- Hypnose.
 הפעם הם קראו לה בשם הכ"כ מפתה..Volume A Porter אני לא אלאה אתכן בכל מה שהבטיחו לי בקומוניקט שלה. 
החל מעטיפה של משי לריסים שלי, נפח, עוצמה, רכות, ריסים קלילים כנוצה, יציאה מדויקת של חומר... לפי הקומוניקט היא אמורה לעשות כמעט הכל חוץ מלהכין לי תה!
למבחן המעשי ניגשתי עם מעט מאוד ציפיות (אני אוהבת להנמיך, מקסימום מופתעת)
והייתי מופתעת!
אני שונאת להגיד את זה על מוצרים שהם תכלס כ"כ יקרים אבל היא פשוט עושה עבודה נפלאה!
דבר ראשון האריזה ממש יפה היא כמעט נראית כמו תכשיט.
דבר שני המברשת באמת קלילה וגמישה (היא מברשת סיליקון) וכמישהי שאין לה הרבה ריסים (מכאן אהבתי למסקרות) היא הפרידה וסירקה כל ריס בנפרד והמראה הסופי אחרי שתי מריחות מאוד נקיות היה מאוד טבעי, ומאוד בריא.
לא היה בום של ריסים, לא נפח משמעותי או מראה דרמטי מטורף, 
אבל אני את התוצאה מאוד למראה יום יומי, את המחיר פחות 195 ש"ח לפני מבצעים.




מעיניים נעבור לפנים..
נתחיל עם ה- CC של סבוקאלם. אני לא מבינה למה עצרו באות C.. אני רוצה שיהיה גם DD.
הסקרנות שלי גברה עליי שהם חילקו דוגמיות חינם בסופר פארם, ואני עשיתי מה שכל אישה נורמלית תעשה: תלך ותקח בשלושה סניפים שונים 3 דוגמיות שונות בשביל לבחון כמו שצריך, תכלס בשביל לדעת האם זה שווה ת'הייפ!
הם חילקו רק צבע אחד ויצא המזל שהוא התאים לי בול זה ה- Golden Sand.
העלתי כמה תמונות שלי אחרי שימוש יום יומי בו, ואני מאוד מאוד ממליצה.
כמובטח הוא באמת מאחד את הגוון (ואצלי יש איזורים אדמומיים במיוחד בלחיים,ומסביב לאף)
חוץ מזה שאני אישית הייתי צריכה לפדר את הפנים כרגיל כי העור שלי שומני באיזור ה- T כי המוצר הרי בעצם צריך גם להחליף שימוש בקרם לחות אז מכאן יוצא שהוא מאוד לחותי, הוא עשה עבודה ממש טובה.
כיסוי בנוני... (אל תצפו שהוא יהיה מייקאפ כי הוא לא) מי שאין לה בעית פצעונים או פיגמנטציה יכולה בכיף לעשות בו שימוש למראה טבעי ולא עשוי מדי.
ריח נעים, משאבה שלדעתי אחד הדברים המעולים שיש והסרה קלילה, 
הוא עולה כרגע 89 ש"ח במחיר השקה.



מכמעט מייקאפ למייקאפ אמיתי.
קיבלתי את המייקאפ הזה של PUPA עם השם הככ משגע Like A Doll ובגלל שיש לי כמה מוצרים מהסדרה הזאת בסמקים שאני סופר מרוצה מהם, לא היה לי ספק שאני אתלהב..
אבל... 
דבר ראשון לא אוהבת אפליקטורים כאלה, טפטפות? באמת? אולי זה יותר מדי מתוחכם בשבילי.
דבר שני צריך לנער אותו המון בשביל שהוא יגיע לפורמולה הנכונה שלו.. התעמלות זה בחדר כושר.
הגוון לא התאים לי,שזה אחד המינוסים בקבלת מוצרים לסקירה אבל ניסיתי אותו בכל זאת. 
הוא יהיה מעולה למי שאוהבות את המראה הרטוב והלחותי.
הוא מאוד מאוד מאוד נוזלי, והיה לי קשה לעבוד איתו על הפנים (אני משתמשת במברשת עדיין לא התקדמתי לביוטי-בלנדר). והוא פשוט התפזר ונזל ולא התקבע בצורה אחידה.
לי אישית זה לא התאים בשום צורה, אני בטוחה שלמישהי עם עור יבש שאוהבת מראה מאוד מבריק וגלואי, זה יהיה בול!
הוא עולה 89 ש"ח כרגע כי הוא גם בהשקה.
מי שרוצה לקבל אותו ממני (עשיתי בו רק שימוש אחד לסקירה בלבד ומתאים לה הגוון 030.) מוזמנת לכתוב לי פה בתגובה והראשונה שתרצה זה שלה.



איל מיקיאג' שיש לי רק דברים טובים להגיד עליהם שלחו לי לסקירה את המוצרים הבאים:
סמקים המינרליים שיצא לי לראות כבר בכמה בלוגים בצבעים Poker Face שהוא גוון חום מדהים ואני משתמשת בו גם כצללית.
ואת Lady Marmalade שהוא מין קורל מאוד מרענן ונותן מראה מאוד בריא שאני משתמשת ליום יום.
הם מגיעים באריזות העגולות האלה עם הפתיחה המסתובבת שאני פחות אוהבת, והם ממש פיגמנטיים ואיכותיים ומתקבעים ומטשטשים בצורה מושלמת.
הפצה קודמת קיבלתי את הברונזר הזה שנקרא Waka Waka, על פניו צבע חום,צבע שמאוד נפוץ אצלי בשידת האיפור.
כל מי שקיבלה אותה פשוט הרעיפה עליו מחמאות וכ"כ שמחתי שקיבלתי אותו אבל..
לא מצליחה להגיע איתו לאפקט מחמיא.
הוא נראה עליי רע, ניסיתי מעט מאוד חומר ניסיתי עם כמה מברשות שונות ואני נראית כאילו הרביצו לי.
לא משנה כמה אני מטשטשת פשוט נראה רע עליי.
רק מראה לכם שמה שטוב לאחת לא בדיוק מתאים לשנייה.
אז גם אם יש מישהי שרוצה אותו, היא מוזמנת בכיף.
הוא חום מאט מאוד כהה, מאוד עמוק ופיגמנטי בטירוף.
הברונזרים עולים 209 ש"ח שזה מחיר טיפה יקר אבל הכמות היא מטורפת.
והסמקים 169 ש"ח לפני מבצעים.



ואם כבר במוצרים מחממים עסקיננו, קיבלתי לסקירה את המוצר הזה שהוא משזף בתרסיס של חברת Flormar, מין מייקאפ לרגליים.
אקדים ואומר, שאני לא "בתולת" משזפים אבל אני משתמשת במשזפים על בסיס קרם ולא תרסיס.
דבר ראשון שיש לי להגיד שהוא לא מרסס באחידות, הוא פשוט קילח אותי.בשעות הראשונות הייתי כתומה, וגם אחרי לילה הוא לא התקבל חום או שזוף התקבל כתום.
הייתי צריכה לעבוד עם הידיים מאוד קשה בשביל לאחד אותו ולטשטש אותו.
בכפות הרגליים הוא בכלל עשה לי כתמים לא אחידים בכלל.
אולי בגלל שאני יותר רגילה למשזפים בצורת קרם שלדעתי יותר קל לעבוד למרוח ולאחד גוון איתם,
אז החוויה עם המרסס לא עבדה בשבילי.
מי שרוצה אותו הוא שלה.. עשיתי בו שימוש אחד בלבד לצורך הסקירה. הוא עולה למי שיותר מומחית ממני עם שיזוף בתרסיסים 85 ש"ח.


אלה סקירותיי לפעם זאת, אני מקווה שאהבתן, אני אשמח לקבל תגובות ופידבקים אם היו לכם תובנות אחרות מהמוצרים האלה.
מכל מלמדיי וכל זה...
ועד לפוסט הבא אני תמיד אהיה כאן כמו תמיד שמה עין בשבילכם!


17 תגובות:

  1. זה על גבול הלא מציאותי שלא אהבת את המייקאפ.
    קניתי אותו מכספי והוא מושלם!
    הוא יושב עליי מאט ויש לו עמידות מטורפת.
    מסכימה עם האפליקטור וזה שלא נוח להניח אבל עם אצבעות לפזר היטב והוא מושלם.
    יוצאים לי פני פורצלן :)
    אם לא מתאים לך אקח את שלך כי הוא בול בגוון שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תקשיבי ניסיתי להשתלט עליו והרגשתי כמו נלחמת בשלולית... את מוזמנת לקבל אותו.. תשאירי לי כתובת ואני שולחת לך אותו.

      מחק
    2. יש הרבה מייקאפים נוזליים זה עיניים של הרגל בשימוש.
      גם הדאבל וור נוזל והוא מושלם לאירועים.
      קיצור שמחה בשימחתי שהנחתי את ידיי עליו😊

      מחק
  2. אני קוראת מעט מאוד סקירות מוצרים כי אני לא פריקית של איפור וטיפוח ברמה הזו,
    אבל לקרוא את הסקירות שלך זה תמיד כיף - גם כי אפשר לסמוך על האותנטיות שלך וגם כי את פשוט קורעת מצחוק!
    ("נראית כאילו הרביצו לי" - פיפי).
    אני רוצה את הברונזר!

    השבמחק
    תשובות
    1. שלך!! תשאירי כתובת והוא יוצא אלייך ביום ראשון בדואר.. הוא ממש ממש היה מרשם למשהו שיהיה מושלם עליי.. אבל מסתבר שלא.

      מחק
  3. לקחו לי את המייקאפ, באסה! יופי של סקירה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מבטיחה שיהיו עוד מוצרים בפעם הבאה :) יש כבר כמה מייקאפים שאני יודעת שלא ישארו במגירה שלי לשימוש...

      מחק
  4. גם אני לא קוראת את פיגוז הפוסטים של הבלוגריות ביום שהן מקבלות מוצר בהשקה, סיוט! מרגישה כאילו עושים לי שטיפת מח.
    העור שלי כל כך יבש וסיקרנת אותי עם המייק אפ של פופה, הוא עדיין אקטואלי למשלוח?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי , לצערי לא... אבל אם יש לך עור יבש הוא יהיה מושששש בשבילך....

      מחק
  5. אל תפסיקי לכתוב סקירות. את משב הרוח הכי מרענן בגזרה הזו. וחוץ מזה עשית לי חשק על המסקרה של לנקום.

    השבמחק
    תשובות
    1. טנקס בייב.. אני לא, מבטיחה. ככה גם אני מנקה מגירות בצורה מושלמת. מוצרים שלא התאימו לי אני פשוט מוצאת להם בית חדש ומשתמש יותר :)

      מחק
  6. סקירה מעולה! אוהבת לקרוא אותך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה.. איזה כיף :) שיהיה סופש מהמם!!

      מחק
  7. מאוד אוהבת לקרוא פוסטים שלך ועל אחת כמה וכמה סקירות אז כשאת מוציאה פוסט סקירות=בינגו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה!! חחח.. אני מקווה שאני אצליח להתמיד!

      מחק
  8. תודה על הכנות!! סוף סוף אפשר לסמוך על מישהי שתתן חוות דעת אמיתית... חסכת לי עגמת נפש וקניות מיותרות!

    השבמחק
    תשובות
    1. מבטיחה להיות תמיד כנה... לטוב ולרע :)

      מחק