יום שבת, 2 בינואר 2016

מוצרי האיפור והטיפוח שעשו לי את 2015!

זהו נגמרה 2015, היא היתה מאתגרת מעניינת ומלאת חידושים והארות בשבילי בכל המובנים.
הייתי רוצה לשתף אתכם במוצרי היופי (כי יש פה גם מוצרי איפור טיפוח) שליוו אותי ב 2015, וימשיכו ללוות אותי גם בשנת 2016, כי נוסחא מנצחת לא מחליפים!

הראשון הוא אל סבון לפנים של ד"ר עור, אני לא מחזיקה מוצרים של ד"ר עור זה הראשון והיחיד שיש לי.
אבל חיפשתי לפני חצי שנה משהו שיאזן את עור הפנים שלי שהתחלף פתאום משומני מאוד למעורב אפילו באיזורים מסויימים גם יבש.
ראיתי בכמה סקירות של בלוגריות אחרות את המוצר הזה ורובן ציינו שהוא בהחלט עזר להן לאזן את עור הפנים.
אז רכשתי אותו בסופר פארם והתחלתי שימוש יום יומי (בוקר ערב) איתו.
התמדתי יחד עם המוצרים האחרים שצרפתי לשיגרת הטיפוח היום יומית שלי (פוסט בקרוב).
אני חייבת לציין שהוא עשה ועושה עבודה נפלאה, העור פנים שלי נקי,חלק,לא יבש ולא רטוב אחרי כמה שעות אחרי שאני שוטפת פנים. הוא סופג אחריו את החומצה ואת הקרם פנים שלו בצורה מושלמת.
הוא כבר לקראת סיום אבל אני בהחלט ממשיכה איתו.


בשנה האחרונה אני מוצאת את עצמי זונחת את כל המייקאפים שלי, לא יודעת אם זה בגלל שאני לא צריכה כיסוי גבוה ביום יום, או בגלל שאני פחות מחפשת את המראה העשוי מדי שמייקאפ נותן לי.
אתם מכירים את זה שאו שאתם מתים על קפה או שאתם לא סובלים קפה??  אז ככה זה מתחלק גם פה, או שאתם אוהבים את כל מוצרי Life או שאתם לא.
אני מאלה שאוהבים ומנסים כמעט את הכל, אם זה לא מתחבר ולא עושה את העבודה אז NEXT אבל באיפור בעיקר אני מוצאת שיש להם יציאות מעולות.
את ה- BB הזה של חברת Life קניתי אחרי שראיתי את Miss Tommy ממליצה עליו באחד הסרטונים שלה.
ובדיוק נגמר לי ה- BB התורן אז אמרתי ננסה.. והוא מעולה.
הוא לח מספיק למריחה עם האצבעות, ואני מרגישה אותו מלחח (זאת המילה הנכונה?) את העור.
הוא נותו כיסוי בינוני,והמעט צבע שיש בתוכו מספיק בשביל לאחד את הגוון שלי.
הוא מגיע בשפורפרת הכסופה המדליקה הזאת... )אני כזאת זונה של אריזות יפות)  וממש מעט חומר מספיק לכיסוי טוב.


מה לא אמרו על ההיילייטר של חברת איל-מיקיאג' HALO שהוא מדהים שהוא מושלם שהוא המוצר הכי טוב שיש בשוק אם את רוצה מראה מבריק קורן ובריא.
כל מה שאמרו נכון!
אני לא זזה בלעדיו, אני לא יודעת מה אני אעשה שלא יהיה אותו יותר (בגלל זה יש לי כבר שלושה חדשים שקניתי) ויש לי את כל ההיילייטרים הכי טובים בעולם שעלו לי הון, אבל אני לא מצליחה לקבל תוצאה מושלמת כמו עם ה- HALO.
אחד המוצרים שעשה לי את שנת 2015!


כמה רציתי וקיוויתי שכל הרעש סביב הדבר ההזוי הזה לא יהיה נכון.
אמרתי אין מצב שהדבר הזה שעולה ככ הרבה כסף וככ קטן ומוזר יהיה ככ טוב כמו שכולם אומרים!
והנה אני הראשונה להוריד את הכובע ולאכול אותו,אין על ה- BEAUTY BLENDER בעולם!
שום חיקוי ושום תחליף לא יתן את התוצאה שהספוגית הביציתית הזאת נותנת.
קניתי את כל החיקויים מ 7 שקלים עד התחליפים היותר מקצועיים של מאק של ריל טכניק, של כולם.
אבל המקורית הביצה הורודה והשחורה שמגיעה קטנה, ועם מגע במיים מתנפחת לכפול בגודלה היא עושה עבודה מושלמת במריחה של מייקאפ,BB, וכל מוצר איפור שהוא נוזלי ומשחתי (יש מילה כזאת נכון?).
קניתי את הראשונה שלי שנסעתי למדריד והיא עלתה לי 14 יורו,ובעלי הספיק להביא לי עוד זוג מארה"ב שכל אחת עלתה 20 דולר. ואני מתה על הביצה הזאת והיא שווה כל יורו,דולר,שקל..
בארץ מצאתי אותה למכירה פה:http://bit.ly/1RgvlJH


מי מאיתנו לא למדה את רזי הקונטור,הפיסול של הפנים שלנו בשנה האחרונה שזה תפס תאוצה כמו פליטי תוכניות ריאטלי במסיבות השקה.
מי לא עושה? מי לא יודעת..
והמוצרים שאיתם אנחנו עושות שימוש נעים בכל סקאלת מותגי האיפור הקיימים בשוק, אין מותג אחד שלא הוציא איזה חומר כזה או אחר לפיסול ולקונטור, רובם יקרים מאוד ולא שווים את הכסף (ולי יש את הפלטה של אנסטסיה בברלי הילס שעלתה לא מעט והיא ממש לא שווה את כל ההייפ סביבה)
ובשיטוטיי מצאתי את  המייקאפ המשחתי הזה של חברת ELF באתר IHERB אמרתי שאני אנסה אותו בדיוק בשביל למטרת פיסול עדין וטבעי וחברות וחברים, הוא נפלא ומושלם לי ועולה  5 דולר!
אני בחרתי בגוון Caramel הוא נמרח בקלות עם מברשת זוויתית, הטישטוש עם הספוגית מלמעלה נעשה בקלות והמראה הוא טבעי ולא "הנה פיסלתי את הפנים שלי".


את שני המוצרים האלה אני לא מפרידה אף פעם הם הולכים אצלי כמו חריימה עם לחם לבן,כמו מרשמלו עם שוקו,כמו סלפי וקים קרדשיאן.
איילנר נוזלי ומסקרה שקופה של חברת ביוטיקייר.
אני משתמשת בהם שנים על גבי שנים. אני סופר ממליצה לכל החברות שלי שהולכות קונות ולא מבינות איך הן היו בלעדיהן עד עכשיו וממליצות לחברות שלהן ללכת.
אני ממליצה מכמה סיבות:
האיילנר  -> כי המחיר מצחיק הכמות טובה,הפיגמנט שחור ואחיד והיכולת למישהי שיש לה 2 ידיים שמאליות לשים על שתי עיניים סופר קטנות איילנר בצורה מדויקת.
המסקרה ->אני משתמשת לפני שאני שמה את המסקרה בשביל שהיא תסרק ותיתן עוד חומר על הריסים הדקים שלי.
ויש לי עוד שפורפרת שאני מסרקת איתה את כל החישולים שלי כשאני אוספת לקוקו מתוח. (זה של אודטה,לא שלי).


נעבור למוצר שאילולא הוא הייתי עדיין עצובה ומפחדת להסתרק.
מי שלא יודע אני עוברת בחודשים האחרונים טיפולי שיקום לשיער שלי (אני אכתוב על זה פוסט בנפרד כי קיבלתי ככ הרבה בקשות). 
אחד הדברים שהכי חרדתי ממנו לפני שהתחלתי את הטיפול היה להסתרק. שנתיים לא הייתי מסתרקת כי פחדתי מהכמות של השיער שהיה נשאר,ונתלש,ונשבר פשוט העדפתי שלא.
כשבאתי לפגישה הראשונה שלי בהיירקלינק קיבלתי פקודה מהמטפלת שלי קטיה להסתרק כל יום פעמיים ביום,עם שיער לח!!
בכיתי.
כשהיא ראתה כמה אני מפחדת היא פשוט אמרה לי לקנות את המברשת הזאת של Life  ולדבר איתה כל יום להגיד לה האם המברשת מכאיבה,תולשת ושוברת שיער.
אחרי שחפפתי אחרי הטיפול הראשון שעשיתי לבד בבית (שלקח לי שעה וחצי בהתחלה) התחלתי להסתרק..
חיכיתי שיכאב,שיתלוש,שישבור למברשת מלאה של שיער.. אני לא אגיד שלא היה שיער, אבל לא כאב ולא תלש..
 וסירק ככ נעים וקל ובלי קשרים על רטוב! 
ככ התלהבתי שקניתי עוד אחת לעצמי שתהיה לי בתיק, ועוד אחת לבת שלי שיש לה שיער ארוך ומלא.


בשמים זה משהו שמאוד קשה לי לקנות, כי אני אוהבת אותם ככ מתוקים שעושים לאנשים אחרים מיגרנה!
דווקא בקטע של הריח, זה צריך להיות כמו ארוחת צהריים כמה שיותר מתוק יותר טוב!
הסדרה של בריטני ספירס Fantasy שנים שאני מאוהבת בה, אני אוספת את כל הבקבוקים המדהימים האלה, כמה שאני אוהבת בקבוקים יפים ומקושטים.
הריחות שלהם ככ נעימים ומדהימים ותמיד אבל תמיד שאני שמה אחד מהם, תמיד כולם שואלים אותי איזה בושם אני שמה וכמה הוא נעים!
אפילו הצלחתי להשיג את הבקבוקון השחור עם החתימה שלה :) שיצא במהדורה מוגבלת.
סתמו, אני אוהבת בריטני ספירס!


וההמלצה האחרונה שלי היא בעצם המלצה של לנה קוד היוטיוברית המעולה שאני אוהבת ויש לי העונג להכיר אישית.
לפני כמה חודשים היא סיפרה שהיא הזמינה מברשות איפור באי ביי והיא תדווח איך הן באמת אחרי שהיא תשתמש בהם ותשטוף.. אחרי תקופה היא העלתה סקירה שהיתה סופר חיובית אז הזמנתי ואני גם סופר מרוצה!
סט שני כבר בדרך אליי (עם כל החופשים שלהם מקווה שזה לא יקח הרבה זמן) הן ככ טובות
דיופ של סיגמא במראה בהחלט. הן מגיעות עשר מברשות:5 פנים,5 עיניים.
לא נושרות, נשטפות בצורה מושלמת,והשימוש בשלל חומרים אבקתיים משחתיים בכולן הן עמדו בגבורה!


אלה היו כל המוצרים שליוו אותי בנאמנות לאורך 2015, ואין ספק שילכו איתי עוד :) הלאה.
מקווה שחגגתם טוב, ושיש לכם תובנות והארות לעצמכם לשנה החדשה אני יודעת שלי יש, בעיקר לצלם יותר לכתוב יותר לחפש את כל הדברים שאני חושבת שיעניינו אתכם יותר.
לא לעבור ימים שלמים במחשבה של "אולי אני אכתוב על זה" פשוט לשבת ולכתוב.
ומספיק להצטער על זה שהקדימו אותי בשנייה וחצי לרעיון נפלא, כי יש לי להאשים רק את עצמי!

בשביל לחגוג את השנה החדשה אני עושה הגרלה של מוצרי לאוקיסטן בחשבון האינסטגרם שלי.
אז מי שאוהבת את המוצרים וחושקת בערכת פינוק מטורפת.
כל מה שצריך לעשות הוא להיות עוקבות של החשבון שלי ממש כאן->http://bit.ly/1Ssrn1D
לתייג כמה שיותר חברות שלכן, במידה והחברות שלכן יעקבו ויתייגו גם הסיכויים שלכן יגבר כמובן.
אני מכריזה על הזוכה ב 07.01.16.


אז שתהיה לכן שנה אזרחית חדשה נפלאה מלאה בפוסטים מדהימים,המון השראה וסטייל.
הכי חשוב שתהיה שנה של שקט שלום ושיעמום מכל הצדדים.
ועד אז אני אהיה כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!


12 תגובות:

  1. הרגת אותי עם "הם הולכים אצלי כמו חריימה עם לחם לבן,כמו מרשמלו עם שוקו,כמו סלפי וקים קרדשיאן" :)

    השבמחק
  2. וואו אני מה זה הולכת לקנות בגללך עכשיו את המייק-אפ של אלף והביבי של לייף!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו יש מבצע של 1+1 אם לא הייתי ממש בהתחלה של החדש שלי הייתי קונה עוד... ולגבי האלף. אני אתמול הזמנתי את הגוון הממש כהה שיהיה לי לקיץ שאני הרבה יותר שזופה.

      מחק
  3. כיף לסכם שנה ולראות אילו מוצרים הפתיעו/עשו לנו את השנה :)
    אני חייבת לציין שעשית לי ממש חשק לנסות את המייק אפ המוצק של אלף להצללות והוא יכנס לווישליסט וירכש בהזדמנות הראשונה.
    לגבי הביוטיבלנדר - מסכימה איתך, היא באמת מיוחדת ושונה אבל אם ממש אהבת אותה ואת בעד לחסוך כסף - תני צ'אנס לספוגית החדשה
    של ביוטיקר כי אחרי התנסות איתה הבנתי שההבדלים הם מינורים עד כמעט בלתי קיימים ובייחוד בגלל הבדלי המחירים
    שווה לנסות ולראות אם תאהבי ☺
    שתיהיה לך שנה נפלאה! מלאה בעשייה ובבשורות טובות יקירה ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. הספוגית של ביוטיקייר?? באמת?? האמת שלא נכנסתי אליהם הרבה זמן. אני בהחלט אקפוץ לבדוק.
      שנה טובה בייב!!

      מחק
  4. תענוג של פוסט! המברשות מסקרנות, הכנסתי לסל.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתה עליהן, אין לי אחרות. אני לא מאלה שקונות מבקשת קטנה וזעטוטית ב 200 שקל בגלל שכתוב עליה מאק... איפרו מעולה לפניהן ויאפרו אחריהן ותמיד יש תחליפים טובים וזולים יותר.

      מחק
  5. פוסט מהמם!!! כול המלצה בצבע! בגלל שאני כול כך סומכת על המילה שלך אני בהחלט רצה לקנות ולנסות את כול המוצרים... מאחלת לך המשך יצירתיות ולנו שנמשיך להנות מהכתיבה השנונה והעוקצנית ❤️❤️❤️

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחחחח תודה רבה רבה!
      שנה מעולה מותק!

      מחק
  6. חחח איזה פוסט טוב! כל המלצה נשמעת טוב יותר מהשניה תודה לך!!! ופשוט גם כתבת כזה משעשע שנהנתי כפליים לקרוא את הפוסט! תודה לך!!!

    השבמחק
  7. מהממת!!! ממש נהיניתי לקרוא! אפשר קישור למברשות מאיברי שקנית ? קישור לאתר שלהם? יש מלא והכל נראה אותו הדבר ..

    השבמחק