יום חמישי, 28 בינואר 2016

שקוף וקל לאחסן איפור!

מזה תקופה ארוכה אני מתכננת לעשות סדר במגירות האיפור שלי.
זה לא סוד שכבלוגרית שופוהוליקית ואישה :) הכמויות איפור שיש לנו לא תואמות את הצורך היום יומי שלנו, כי כמה מסקרות צריך בשביל זוג עיניים.. (אה, לא 12? הבנתי...).
אז עד היום איחסנתי את כל האיפור שלי במגירות שלי בקומודה לבנה בחדר שינה. 
אבל לאט לאט הבנתי שאני חייבת משהו יותר נגיש ויותר מסודר,כי למרות שכל האיפור היה מסודר במין מגשי אקריליק שקניתי באיקאה (במקור הם אמורים לאחסן סכו"ם) תמיד הכל היה מתבלגן והיה לוקח לי שעה למצוא את העיפרון גבות שחיפשתי (אה, גם מאלה לא צריך 10?, הבנתי..).
אז קודם כל הגעתי להחלטה שצריך לנפות לזרוק למסור לחברות וכל התשובות נכונות, כי גם איפור צריך לזרוק מידי פעם יש לו הרי תאריך תפוגה. ואת לא רוצה לשים מסקרה או עיפרון עיניים שכבר שנתיים פג תוקף, אחרי הכל כמו שאמרתי יש לנו רק זוג עיניים אחד...
אז בסופי שבוע החורפיים והמושלמים להישארות בבית האחרונים זה בדיוק מה שעשיתי.
כולם ישבו בסלון ראו מרתון הארי פוטר בפעם המיליארד ואני ניקיתי,זרקתי,מיינתי והשארתי רק מה שאני הכי משתמשת בו,מה שאני תמיד מחפשת ואם יש לי 20 עפרונות שחורים לעיניים אז להשאיר רק 2.
וכך פעלתי לגבי כל מוצר.
נשארתי עם פחות מחצי כמות שהתחלתי איתה ולא היתה מאושרת ממני..
אמממה.. לא רציתי לאחסן את האיפור שנשאר במגירות,כי רציתי את המגירות לשימוש אחר אבל איך?
ידעתי שאני רוצה משהו שיעמוד על הקומודה,שיהיה שקוף בשביל שאוכל לראות מה יש,שיהיה ניתן לניקוי קל,שלא יהיה יקר,ושהיה גם יפה ודקורטיבי.. נכון שזה נשמע הרבה בשביל מתקן לאיחסון איפור??
חיפשתי וחיפשתי ועקבתי אחרי פירורי הפודרה עד שהגעתי לאתר שנקרא That Glam Gal  ומצאתי בדיוק את מה שחיפשתי לכמות שיש לי עכשיו.
באתר יש מגוון גדול מאוד של אפשרויות איחסון וגם אפילו קטגוריה של טיפים.
כל המגשים הם מודולריים אז זה אומר שאת יכולה לבנות לך לפי צרכיי מגדל!
אני בחרתי לעצמי את "ליסה" כי מצד אחד לא רציתי משהו קטן מדי כי אני יודעת שהכמות שיש לי תגדל, מצד שני לא משהו גדול מדי כי הפיתוי למלא שוב במוצרים שאני לא אצטרך הוא גדול...
חילקתי את כל האיפור שנשאר לעונות,צבעים לחורף וצבעים לקיץ. 

זאת הקומה הראשונה יש בה שתי מגירות עמוקות וגבוהות.
באחת מהן יש קונסילרים,קורקטורים, וכל מוצרי הקסם שמעלימים את עצם העובדה שאני בת 40 ושאני לא ישנה הרבה ולא שותה הרבה מיים (מיים זה השטן!).
יש לי את כל המוצרי קונטור ופיסול שלי, המייקאפ קרם של ELF שאני חושבת שנותנים תחרות אפילו לאנסטסיה שקיבלתי מתנה מבעלי כשהיה בווגאס ומצא את החנות שלהם וזיהה את השם אחרי שחפרתי לו על זה..
אני אוהבת שהקוביה מאוד רחבה ועמוקה אז יכולתי אפילו להכניס את הפלטה של אנסטסיה וגם פלטה של מאק,וגם את הספוגית שלי.
במגירה הצמודה לה יש שפתונים.
בעיקר של מאק ואיל מיקיאג' . אין לי הרבה שפתונים כי אני די מקובעת בצבעים שלי. והיו לי 20 שפתונים באותו גוון של ניוד, או אותו גוון של פיצ'.. אז סיננתי ונשארתי עם מגוון של גוונים ורק אחד מכל אחד.






במגירה השנייה שהיא בנויה משתי מגירות די דקות ונמוכות יכולתי בראשונה את כל מוצרי העיניים שהם לא צלליות, שזה אומר מוצרי גבות שיש לי המון מהם,מסקרות,אייליינרים, ועפרונות.
ובשנייה לאחסן את הסמקים ואת הברונזרים שלי, כמו שאתם יכולים לראות אני די מכורה למאק,ולו רק בגלל האריכות של המוצר וגם הפיגמנט. וגם יצא ואלה הצבעים והגוונים שאני משתמשת בהם בחורף, בקיץ יש לי יותר ורודים וקורלים.






במגירה השלישית יש לי את כל (כל, כל הארבע...) פלטות של צלליות שיש לי. אני מאוד אוהבת מותגים של דראגסטור כמו שאתן רואות. לא יכולה להוציא הון על מותגים מצטערת היד שלי לא נותנת לי להגיע לכיס.. ואני מאוד מאוד מרוצה מכל מה שאתן רואות כאן ואני חורשת עליהן. אלה הפלטות היחידות שיש לי נכון לעכשיו.
אני בתכנון גם לדפט את הבודדות שיש לי אני מחכה לפלטות שהזמנתי שיגיעו פשוט. כי זה ככ נוח שהכל מגיע בפלטות.
יש לי את הצלליות קרם שאני משתמשת בהם כבסיס של מייבלין ושל מאק.






אני מאוד אוהבת את הסט, כבר יצא לי לנקות אותו כמה פעמים והוא מתנקה בקלות גם נשטף כשהתפוצצה לי צללית בתוך אחד המגשים.
והוא מוסיף לי המון לפינה שלי שגמורה סופית בעיצובה. אני אוהבת שהכל נמצא מול הפנים שלי ואני לא צריכה לחפש או לפשפש, וגם היא מאוד יפה ופרקטית שזה הכי חשוב לי.





אם אני כבר פה אני אשוויץ בפינה?
בגלל שלא רציתי שהכל יהיה מוסתר במגירות, ככה גם הכל יותר נגיש לי.
בחרתי לתלות שלושה מדפי ריבוע מאיקאה אהובתי ולשים עליהם את כל הבשמים שלי,את מתקני התכשיטים לצמידים וטבעות שקניתי גם באי ביי.
ובמדף העליון יש את המחברות היפות שלי ושתי קופסאות אימייל שיש בתוכן המון קעקועים זמניים מטאליים שאני שמה בקיץ.
על השידה עצמה יש לי כמובן את ה"ליסה" שלי לידה מברשות נבחרות ומצויינות מכל סקאלת המותגים מזואיבה ועד לביוטיקייר. אלה לא כל המברשות שלי, יש לי רוטציה של כאלה שאני שוטפת ומתייבשות ואני עושה תחלופה פעם בשבוע.
על השידה עצמה הנחתי פלטה שחורה שקניתי בקיקו שאני מתכוונת לדפט לתוכה (היא עלתה לי בסייל יורו) עליה מראה מגדילה ולידה שני הבשמים שהם חלק בלתי נפרד ממני (יש לי חולשה לבריטני ספירס וניחוחותיה)..






גם מאיקאה בחרתי לקנות שתי מוטות שבכלל יודעו לתליית ספלים במטבח והפכתי אותן למתקנים של שרשראות, חילקתי את העליון לשרשראות כסופות והתחתון למוזהבות ועוד נשאר לי מקום לתלות את מעט הצעיפים שיש לי לחורף ששלושה מהם ניקנו במהלך המתנה בתור לתרופות בסופר פארם.. איך אפשר בלי כוכבים, ובלי ינשופים??
לא ידעתי בכלל שהם מוכרים צעיפים..
הם מאוד יפים ונעימים ועולים משהו כמו 19.90 והיה מבצע של 1+1 והתאהבתי בהם ואני חורשת עליהם כי אני לא אוהבת צעיפים ענקיים ומסורבלים.
והשניים האחרים עם הגולגלות הם של קסטרו.. קשה למצוא פה פריטים בבגדים עם גולגלות למבוגרים..
מה שאתם רואים מבצבץ שם למטה זה המוט משקולות שלי :) שכל ערב עושה לי קולות של "דיאנה קדימה עוד מעט קיץ" ולפעמים אני מקשיבה לו ולפעמים לא..




זהו זאת הפינה שלי המשודרגת,היפה והמעוצבת בדיוק לצרכי, ולטעמי ורק לקח לי חצי שנה!!
אם הייתם רוצים לראות מה יש במגירות או איך אני מסדרת את כל ההלבשה התחתונה וכל החגורות ושאר הדברים במגירות שלי תשאירו לי בתגובה אני אשמח לשתף אתכם בטיפים שלי.
ועד אז אל תשכחו שאני תמיד כאן שמה עין בשבילכם!



*גילוי נאות - הסט נמכר לי בהנחה עבור סיקור המוצר.

10 תגובות:

  1. איזה כיף! נעים בעיניים! עשית לי חשק לעשות ניקוי, ניפוי וסדר :) אה ואני במקומך הייתי נשאבת למרתון הארי פוטר :P

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תדאגי.. מדי פעם הבאתי איתי את כל האיפור לסלון וישבתי איתם :) יש גבול לחוזק הנפשי שלי גם!

      מחק
  2. פינה סולידית ומהממת ביופייה!!

    השבמחק
  3. רוב האיפור שלי מאוכסן בשידת אלכס המהוללת, ועדיין מעמדים שקופים קורצים לי, למרות שאלוהים יודע איפה אשים אותם. יש לי אחד שקניתי במשביר שהוא נחמד, אבל קניתי במחיר שערורייתי שמבאס אותי כפליים כשאני רואה אותם נמכרים ב-20 ש"ח בחנויות המוזלים.... גם ביוטיקייר משיקים כאלה בקרוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. הלוואי שהיה לי מקום לאלכס.. חיים שלי אלכס!! את לא מבינה מה לא ניסיתי לעשות בחדר בשביל אולי להכניס אותה.. חוץ מלחתוך את המיטה שלי לחצי... אז לא היתה לי ברירה. וכל אלה שאת רואה ב 20 שקל גם אני קניתי.. הם ככ עדינים.. נשברו לי אחרי יומיים והמסילות היו קקה... עכשיו אני צריכה רק את כל הצלליות הבודדות לדפט ולהכין פלטות וזהו אני אוכל לפנות לי מגירה שלמה בקומודה לטובת דברים אחרים. מחכה שיגיעו לי הפלטות.

      מחק
  4. סדר עושה תמיד ניקיון גם בנשמה, וזה נראה לי נורא חשוב. יצא לך מקסים ביותר, ואני בטוחה שזה גם יחזיק מעמד. הייתי מראה את שלי, אבל אני לא מתאפרת......וכן, אני אוהבת לראות איך אחרות מסדרות הכל, תראי לנו מה שמתחשק לך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חולת סדר וניקיון אני מכורה.. זה מה שאני עושה בשעות הפנאי אני מנקה ומסדרת..חחחח תודה.
      אני חושבת שאני אעשה פוסט איך אני מארגנת את שאר הדברים ואקססוריז אחרים גם בהמשך.

      מחק
  5. מושלם ומפתה!!! ממש עושה חשק לרמונט כללי בגזרת האיחסון... תודה על פוסט נהדר עם הרבה רעיונות.. אגב אפשר פרטים על המוצרים של אלף שהזכרת?? מייקאפ מוצק אולי?

    השבמחק
  6. מקסים! סידרת כלכך יפה. רעיון מצוין לתלות כך את השרשראות.

    השבמחק