יום שני, 21 במרץ 2016

מטפלת בשיער שלי..

קיבלתי כ"כ הרבה הודעות על מתי יעלה הפוסט השני שבו אני אפרט לכם בדיוק מה אני עושה בבית ובאיזה מוצרים אני משתמשת בשביל להשלים את הטיפולים שלי בבית,אחרי שסיימתי את הסדרה של הטיפולים שלי.
מי שלא קרא,כנסו לכאן.
אז אני התחייבתי לטיפול ביתי יום כן, יום לא.
זה אומר לפנות לפחות שעה וחצי כל יום מס' 2 שלא חפפתי.
אז אני מתחילה בללבוש משהו שאני לא אלכלך כי לפעמים החומרים נוזלים על הבגדים.
פה במקרה חזרתי מהחדר כושר אז כבר נשארתי עם הטופ, תכירו את המקלחת שלי ואילן מככב כצלם דוקו :).


קודם כל אני בדכ ביום מס' 2 של לא חפיפה בקוקו או עם תסרוקת אסופה אז קודם כמובן מפזרת וטיפה מעבירה אצבעות על השיער ועל הקרקפת לשחרר אותה קצת.
אח"כ אני מתחילה עם שני סוגים של קרמים טיפוליים לקרקרפת. ואני עושה שימוש בהם לסירוגין.
הפעם הייתי צריכה לעשות טיפול של המרצה וחומריפ פעילים אז השתמשתי ב- ACTIVE, מחרתיים אני אעשה HYGIENE וזה בעצם מנקה לי ועושה מין פילינג עדין לקרקרפת.
בשניהם אני מחלקת את השיער לשבילים (בין 5 ל- 8) ואני מורחת את החומר על השביל ואח"כ עם האצבעות אני מספיגה נקודתית בשביל.





אחרי שסיימתי את כל הראש, אני מתחילה לעסות ולהחדיר את החומרים בעזרת הכריות, זה לוקח לי רבע שעה אני מרגישה שכל הקרקפת ספוגה בחומר.
כהשלמה כי החומר הוא רק על הקרקפת ואנחנו רוצים גם השיער עצמו יקבל לחות אני מורחת רק על האורך של השיער מסיכה. 
אוספת את השיער לתוך מגבת מיקרופייבר שקניתי בביוטיקייר (יש לי 4 כאלו) היא עולה סביבות 12 שקלים ויש לה את הטריק הזה של הכפתור מאחור, והטורבן ואני יושבים מינימום חצי שעה,מקסימום כמה שבא לי. 
יש נשים שגם הולכות לישון עם החומר וחופפות בבוקר אין שום בעיה התכשירים ללא הקצבה של זמן מקסימום.







ברגע שאני נכנסת להתקלח, בדכ זה אחרי שעה.
אני מתחילה את הטיפול בתוך המקלחת, מפזרת את השיער מרטיבה אותו לא יותר מדי, עם מיים פושרים מהשמפו אני לוקחת שתי לחיצות מעבירה על השיער, מרטיבה את החומר ואזז מתחילה לחפוף.
צריך להוסיף לו קצת מיים בשביל שהוא יקבל נפח, ואני מתחילה עם כריות האצבעות שלי לעבור כל נקודה בקרקפת.
על הכריות עוברת ומעסה ומחדירה את השמפו שיש בו גם חומרים פעילים כמובן, החפיפה לוקחת לי עד עשר דקות תלוי כמה יסודית בא לי להיות או מתי מתחילות לכאוב לי הידיים :) השרירים שיש לי בזרועות זה רק בגלל זה!
אני חופפת פעמיים ואני מקפידה לעסות את הקרקפת שלי בפעם השנייה ממש לעשות מסג' מהעורף עד למצח זה עוזר לזרימת הדם. 


שלב האחרון הוא למרוח מרכך רק על הקצוות (מהתנוך של האוזן למטה) מחכה 2 דקות (בינתיים אני עושה מתקלחת ברגיל מקרפצת,פילינג גוף,תחליב רחצה של ניוואה עם לחות) ושוטפת את החומר מהשיער.
את השתי דקות האחרונות של המקלחת אני סובלת בשקט... כי אני פשוט נותנת למיים קרים לזרום לי על הראש למשך דקה 2, בשביל שכל הנקבוביות שפתחנו בקרקרפת יסגרו ויכילו את כל החומרים בהם ויעבדו על השורש.
בחורף זה 2 דקות של קללות עסיסיות.
אני סוחטת בעדינות את השיער ועוטפת שוב באותה מגבת מיקרו, ונותנת מגבת לייבש את השיער משהו כמו חצי שעה, שלא יהיה נוטף מיים אבל לא יבש לגמרי כי עוד לא סיימנו.




עכשיו אנחנו לוקחים את הסרום מחלקים את השיער ל-3 עד 5 שבילים ומטפטפים את החומר לשבילים בין טיפה ל 3 טיפול לשביל זה חומר מאוד מרוכז.
ושוב מעסה הכל לתוך הקרקפת.
עכשיו שהשיער הוא בין לח ליבש אני מסרקת בעזרת מסרק שינייים, כמה שהרווח יותר גדול יותר טוב.
מסרקים מהקצוות למעלה, אף פעם לא מהקרקרפת השערות נשברות נתלשות ונחלשות.
תמיד מהקצוות למעלה.
מסיימת עם כמה ריסוסים של שמפו יבש וקרם מעצב טיפולי רק בקצוות, ממש רק בקצה.
ועכשיו לייבש, כי חובה לייבש.
אני קיבלתי הנחייה לייבש בחום מאוד נמוך,עכשיו לי יש פן ישן של פעם שיש לו רק דרגה אחת של חום "שורף" אז המטפלת שלי אמרה לי אז תחזיקי אותו רחוק מהשיער.
הידיים הרגו אותי להחזיק פן במרחק כזה.
אז חיפשתי פן אחר, ראיתי אצל אחת היוטיובריות שאני עוקבת אחריהן, כן אלינור זאת את, את והסנאפצ'ט שלך....והאינסטגרם שלך!
היא העלתה תמונה עם פן מדהים ביופיו בשם "Power Cloud" בדקתי אח"כ למי הוא שייך וראיתי שהוא של חברת "אמיקה" אמרתי נבדוק.
אני מכירה את המותג אמיקה בגלל מוצרי השיער שלהם, יש להם מוצרי טיפוח ועיצוב לשיער סופר מקצועיים אז נכנסתי לאתר (הוא נמכר גם בחנויות של אפריל למי שחשוב לה לראות ולגעת).
מצאתי את הפן, קראתי שיש לו ויסות חום בכמה רמות ושהוא מה שנקראף  פן "בריא".



הוא עובד על טכנולוגיה של יונים חיוביים (לא הציפור) ויונים שליליים. מה זה אומר? מעתיקה לכן מהאתר:
"מייבש שיער במצב יונים חיוביים לא צריך את אותו כוח שמייבשי שיער אחרים צריכים.
וסת היונים החיוביים יסייע להתרחבות קשקשי השיער ויאפשר לאדים ולמולקולות המים להתאדות בבטחה מהשיערה ולמנוע את השבירה והפיצול. מייבשי השיער בטכנולוגיה החדישה, יאפשרו לך להגן על מבנה שיערך בעזרת וסת יונים חיובים ויונים שליליים".


אני סופר מרוצה כי אני יודעת שאני ממשיכה את הטיפול בעיצוב וייבוש בריא ולא יורה לעצמי ברגל.
אני מוצאת שהוא גם מפחית את הרמה של החשמל הסטטי שתמיד יש לי אחרי חפיפה (החישמולים שאתן רואות זאת צמיחה חדשה ולא חשמל סטטי.. ואני מאוהבת בכל שערה חדשה ובריאה שצומחת).
קיבלתי מהם מתנה את השמפו היבש שלהם ששמעתי רק מחמאות עליו וביום השני של החפיפה שהשיער טיפה מתחיל להבריק (יש לי שיער שמנוני מאוד) אני מוצאת שזה פיתרון של מיליון דולר.
אני גם מרססת ממנו טיפה על הקרקרפת שאני מייבשת את השיער הנפח שזה מוסיף לו מטורף!
אני נראית כמו אריה :).



וזהו עד למחרתיים אני מסודרת, וכל החומרים עובדים ופועלים עד לפעם הבאה.
נכון זה נשמע מלא עבודה וזה באמת ככה, אני לא באה להגיד לכם שזה שטויות וזה בקטנה ממש לא.
זאת מחוייבות,זה זמן, אין פה למרוח או לחפף.. פשוט לא תראו תוצאות בהתאם.
אני לא מפספסת שום טיפול אפילו בימים שאני חוזרת שחוטה בלי אוויר אני עומדת ועושה הכל.
כי זה בעצם מה שעושה את העבודה.
עד כאן החפירות והחפיפות על השיער. זהו נגמר לבינתיים.
וכמובן שכל מי שיש לה שאלות אני הכי פה לענות לכן. 
פוסט הבא מבטיחה קצת בגדים וקצת איפור שחשוב לא פחות..
ועד אז אני אהיה כאן כמו תמיד שמה עין בשבילכן.

​​​​​​​​​​


2 תגובות:

  1. קראתי את הפוסט הקודם ועכשיו את ההמשך. ושוב שאפו. התהליך ככ קשה. אין ספק שאת עומדת בו בגבורה והערצה! השעיר שלך מאד יפה בעקבות התהליך, וזה אני יודעת התמריץ הכי חשוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. הרוגע הזה, שווה לי את כל הכסף בעולם... אני חופשיה פתאום לא להתעסק בזה כל הזמן.
      תודה!

      מחק