יום שבת, 26 במרץ 2016

בסיס למראה "טבעי" בשנת 2016!

לפני עשרים שנה, "להיות מאופרת" היה אומר לשים ליינר רימל אודם ורוז' אפילו המילים היו שונות :).
זאת היתה הכמות המקובלת לאיפור טבעי ויום יומי, עכשיו תעשו FAST FORWARD לעכשיו, רק בלי הגלים האלה על המסך.
אומנם אנחנו מדברות על זה שהכי יפה זה טבעי, ואנחנו רוצות להיות הכי טבעיות, ושזה מגיע לאיפור אנחנו אוהבות להעמיס!
מי מאיתנו לא עוקבת אחרי מאפרים מחו"ל והשיטה הכי נפוצה ללמוד היא לעקוב אחרי יוטיובריות בינלאומיות.
החלטתי לבדוק בעקבות הטרנדים הכי חמים בעולם, איזה וכמה מוצרים אני צריכה להשתמש בהם על מנת להשיג את מה שהיום אנחנו קוראות לו "בסיס למראה טבעי".אז בואו נראה מה אנחנו צריכות היום בשביל "להיות מאופרת"...בחרתי להשתמש במוצרים שקניתי וגם קיבלתי לסקירה.



אז קודם אני כמובן מכינה את העור שלי, זה לא קשור לכמות האיפור שתהיה עליי,חובה בכל איפור להכין את העור.
אסור לדלג על השלב הזה, העור שלך (אפילו אם את בת 20) חייבים לשמור עליו, אם את קרובה לגיל שלי שנושק ל- 40 אז בכלל...
מתחילה עם צמד קבוע שלי כבר שנה: קרם פנים של MAC שמבטיח לי מראה יבש (כי העור שלי שמן) ועליו אני מורחת פריימר שמכווץ נקבוביות, אנחנו לא רוצים שהן ישתו את החומרים,זה יראה רע!



מוצר ראשון:
מייקאפ (אישית מעדיפה BB או CC) אבל אני אבחר במייקאפ החדש של בורז'וואה ה-Air Mat שעושה לי עבודה לא רעה מאז שקיבלתי אותו לסקירה, הוא בגימור מט והוא נותן כיסוי בינוני, הוא מכיל  פודרה אז הוא מעולה בשביל כל מי שמחפשת מראה לא מבריק ורטוב, יש לו ריח נעים,הוא מטשטש בקלות, הוא קטן וחמוד.
אני מורחת אותו עם הספוגית הזאת של ביוטיקייר שעולה עשרה שקלים בודדים ונותנת וואחד FIGHT לביוטיבלנדר שעולה קרוב ל מאה שקלים!!
אחרי שהספגתי את החומר עם הספוגית אני עוברת על הפנים עם מברשת חדשנית שקיבלתי מבית סבולקם, נכון שזה נראה כמו מברשת שיער לגמדונים?

הקטע הוא הצורה שלה היא אמורה לטשטש כל חומר שתשימו בצורה מושלמת.
צריך לעבוד איתה מאוד לאט ובתנועות קצרות כי אחרת את תרגישי את הקצה שלה נתקע לך בפנים.
השערות מתכופפות בהתאם לקימורים ושקעים בפנים, אז לעבוד מאוד לאט ובתנועות קצרות וקטנות זה לוקח יותר זמן אבל זה שווה את זה , האפקט שיוצא הוא מושלם והגימור מדהים.
ממליצה לחברה, לעשות אותה מחומר יותר ידידותי ולא פלסטיקי, וגם יותר עמיד כי ההרגשה שעוד שנייה אני שוברת אותה.




מוצר שני: קורקטור וגם קונסילר (אחד לתיקון גוון השני להארה) לי יש את שניהם באותו מוצר של MAC.
אין לי עצבים ליותר מדי קופסאות ושפורפרות, 
אני בד"כ מורחת רק מתחת לעיניים.
אבל אני רואה המון בנות שמורחות גם על גשר האף,גשר קופידון,עץ מטופש בין הגבות מצדדי השפתיים (תמיד בסרטונים הן נראות לי כמו אינדיאניות, מתאים לפורים).



מוצר שלישי: 
פודרת HD בתפזורת של Bcosmic זה המותג של יוסי ביטון שקיבלתי לסקירה, ואז לאפות את זה עם כמות מטורפת.
כולן ממשיכות לטעון שהחלק הזה מחליק ומונע מהחומרים להיכנס לתוך הקמטים סביב העיניים. ביננו חברה, אם יש לך קמטוטים מתחת לעיניים שום אפייה לא תעזור!
אבל הפודרה עצמה נעימה, יש לה ריח נעים, ההרגשה היא באמת חלקה אחרי שמחכים חמש דקות,  אבל אם אני אצטרך לעשות את זה כל יום היא תיגמר תוך שבוע, והיא לא זולה!





מוצר רביעי:
פיסול (Contouring) אני אשתמש במייקאפ כהה וקרמי של ELF צריך למרוח את החומר בשקע הלחיים,  בלסת, בצדדי האף ,בקו השיער מתחת לשפה התחתונה.
אני משתמשת בחומר רק בשקעי הלחיים,ומניחה לכל האיזורים האחרים בשביל לא להראות מפוסלת לגמרי.

מוצר חמישי:
עוברים לברונזר, אני לא משתמשת אף פעם בברונזר אבל יש לי בשביל צילומים ואירועים  ויש לי רק אחד.
 Give Me Sun של MAC ועם מברשת אני מעבירה אותו בכל המקומות שרוצים "לחמם את הפנים".

מוצר שישי:
סומק אני אשתמש בסטיק קרם של Life שהפך להיות אחת האהובים עליי והכי מהיר ליישום, פשוט סומק ה- TO GO שלי בחודש האחרון.
מורחת אותו על תפוחי הלחיים ומטשטשת עם המברשת של סבוקלם.




מוצר שביעי:
שלב הפודרה שהיא אצלי בגדר חובה, אחרת אני תוך 5 שעות אראה כמו המפלצת מלוך נס, הכל ינזל!
ואין כמו הסטודיו פיקס של MAC אני חושבת שאני משתמשת בה מאז הצבא, היא תמיד עושה עבודה מושלמת.




מוצר שמיני:
חשבתם שסיימנו אז לא, 
איך אפשר אחרי כל זה בלי Highlighter או שימר אז אני אפתיע ואומר שמצאתי צללית של ביוטיקייר שעושה עבודה יותר טוב מרוב המותגים היותר מקצועיים שיש לי במגירה, היא מושלמת!
אני שמה ממנה נקודה על קצה האף, ועל קשת קופידון.
אפשר גם לשים על החלק העליון של עצמות הלחיים, יש בנות ששמות מתחת לקשת הגבה ויש חלק ששמות מעליה בחירה שלכן.




ואחרי שסיימנו את החלק הזה אני רוצה שתבינו שאין לי שום דבר נגד PACKING הכי תדפקי את כל
ה- GLAM ON שלך!!
וזה נכון מה שאומרים, את בהחלט הכי יפה שנוח לך,ושאף אחד לא יגיד לך אחרת  בכל האספקטים.
פשוט נראה לי שכבני אדם, אומנם זה נחשב שהתקדמנו וכל המוצרים הם הכי סופר טכנולוגים ושומרים על העור שלנו, ומטפלים בו תוך כדי שהם עלינו.
אבל אני לא יכולה לא לשאול את עצמי, עם כ"כ הרבה חומר על הפנים שלי האם אני באמת נראית טבעית?
שיהיה לכם אחלה תחילת שבוע, אל תשכחו שאחרי כל יום ראשון בסוף יבוא גם יום חמישי :) ואני אהיה כאן כמו תמיד שמה עין בשבילכם!








תגובה 1:

  1. מעולה כתמיד :) ואין מה לעשות, גם מראה ״טבעי״ צריך לדעת איך ליצור

    השבמחק