יום שני, 4 באפריל 2016

נגיעות של כסף...

כשהייתי בת 13 הייתי נוסעת לבית ספר באוטובוס, כי התיכון שלי  לא היה במרחק הליכה.
בתחנה השלישית מאיפה שאני הייתי עולה הייתה עולה מה שאז נראתה לי "אישה" אבל בדיעבד עכשיו אני יודעת שזאת הייתה בחורה צעירה שתמיד לבשה שחור, ונראתה כאילו יצאה השנייה מקטלוג!
היא הייתה גבוהה וממש לא רזה, היו לה קימורים ותחת וציצי.. פשוט גוף מושלם!
בקיץ היא לבשה שמלות מיני, שמלות שמגיעות טיפה אחרי הברך, מכנסיים וחצאיות עם חולצות מכופתרות, בחורף מעילים שחורים מושלמים, מגפי ברך מעור, סריגי גולף וחצאיות עיפרון מעור, והקפידה אפילו על כפפות.

כל יום היא לבשה שחור אבל אחר.
שיער שחור ארוך וחלק כמו מקלות היה תמיד פזור כמעט הגיע לה עד הטוסיק והיא תמיד הייתה מאופרת למשעי, וכמובן ציפורניים אדומות באורך מושלם ושפיצי. ועל כל זה היא הייתה מחליפה כל יום זוג אחר של משקפי שמש ונעלי עקב מדהימות.

 



הייתי מחכה שהיא תעלה כל בוקר, הייתי בודקת מהחלון שהיא עומדת בתחנה כבר מהרמזור.
הייתי ילדה שמנמנה שהפכה להיות נערה שמנמנה לא הכי יפה ואף פעם לא היו לי בגדים יפים וחדשים..
ובשנים האלה על האוטובוס הזה שם, חלמתי להיות היא, רציתי להיות היא.

אמרתי לעצמי כמו שהיא עולה לאוטובוס סך הכל הולכת לעבודה בטח, מתוקתקת מכף רגל ועד ראש אני אהיה כמוה כשאני אגדל.
לא שכחתי אותה אף פעם וממנה התחילה האובססיה שלי ללבוש תמיד שחור, נעלי עקב האיפור והציפורניים עד לעקבים.
ולמראה המושלם של השיקי הנשי הסקסי הזה שאני כ"כ מתחברת.

תמיד שואלים אותי אם לא נמאס לי ללבוש שחור, ואיך אפשר בכלל לחדש משהו שאולי לאנשים לא חדי אבחנה נראה תמיד אותו דבר.
אבל זה כ"כ לא נכון..
מי שמכיר אותי יודע שלמרות ההדבקות הענקית שלי בשחור, יודע שאין מצב שאני נראית כאילו אני לובשת כל יום אותו דבר.
אז הנה דוגמה ממש יום יומית שלי.

 




שמלה שחורה (קניתי אותה ברשת TwentySix אני חושבת שאני אקדיש פוסט לכל מה שקניתי שם שבוע שעבר,כי זה מטורף המחירים והמבחר שם).
התאהבתי בגזרה שלה, באורך, בבד ובשרוולים שלה.
אני כ"כ אוהבת את הפתיחה הזאת בקצה זה נותן לזה איזה שהוא נופך ויקטוריאני שמאוד רומנטי וסקסי לדעתי.
ויש לה גם כיסים בצדדים, שזאת גם הפכה להיות אחת ההתמכרות שלי בשמלות.

השמלה היחידה הזאת יכולה להיות כ"כ רבגונית, על כל 60 השקלים היא עלתה לי :) היא יכולה להיות סופר יום יומית עם סניקרס או נעלי בובה עם שרוכים.
אפילו אני לא יכולה להתכחש שממש יש להם קטע, וכן אני קונה כאלה בהקדם האפשרי.

לאבזר עם שרשרת חרוזים ארוכה ותיק נלבש באלכסון ואת מסודרת ללוק קזו'אל הכי שיקי וקליל לכל מה שתצטרכי.
הצד השני או כמו שאני אוהבת להגדיר את זה.. סקסית שרואים רק רגליים :) כמו שאני בחרתי ללבוש אותה.
הוזמנתי לאירוע צהריים, אז ידעתי שאני רוצה לחדש אותה יחד עם השרשרת המאוד דומיננטית הזאת שאני מחכה כבר חודשים לענוד אותה ולא מצאתי את הזמן הנכון.
היא עלתה לי 10 דולר באיביי והקטע שראיתי זהות לה לחלוטין בכל מיני מקומות והיא עולה שם כפול אם לא יותר, אז שלא יעבדו עליהם.
יחד עם השמלה בחרתי לנעול נעלי עקב כסופות שאחרי האירוע הזה יצאו לפנסיה בבית אבות של נעלי עקב שחרשו עליהן.... 







פוסט הבא אני מבטיחה לצלם לכן את כל מה שקניתי בחנות, באמת נראה לי שרובכן לא מבינות אפילו מה אפשר למצוא שם בכלום כסף וממש יפה, לא רק לצעירות!
תודה לאלעד גרובנר מ- Zoom18 על התמונות המדהימות שלי, ואני תמיד שמחה להיות השפן ניסיונות שלו לעדשות חדשות וטכניקות חדשות של צילום :) שהוא רוצה לנסות.
שיהיה המשך שבוע מקסים ואל תשכחו שאני כאן כמו תמיד שמה עין בשבילכם.

10 תגובות:

  1. פוסט מקסים, תודה, מאוד נהניתי לקרוא (:

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה לשמוע שזה מצא חן בעינייך אני תמיד בחששות לפני כל פוסט אם זה יהיה מעניין או יפה.. אבל כיף לשמוע!

      מחק
  2. אני מקווה שאת יודעת שאת האישה הזו כעת ולא רק עבור נערות באוטובוס, עבור נערות ונשים בכל הארץ שקוראות את המילים שלך ורואות את התמונות שלך. אישה חזקה, עם אמירה אופנתית משלה, השראה למי שלא מוצאת את עצמה ב"נורמל", וזה הכי כיף, כי בינינו- הנורמל קצת משעמם. פוסט נפלא יקירה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, כמה ריגשת אותי :) אני פשוט יושבת פה והעיניים לחלוחית.. זאת הסיבה שאני ממשיכה.
      ונורמל...חחחח מזמן הבנתי שזה לא בשבילי :)

      מחק
  3. בעוד כמה שנים נקרא מכל עבר על זה שאת היית ההשראה לעשרות נערות :-)

    ואני אחזור ואציין (עד שתביני) שתמיד היית מהממת!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחחחחחחחחח... את היחידה נראה לי שהכירה אותי בכל הגילגולים שלי.
      כמה עברנו אה קשת...
      תודה חיימי!

      מחק
  4. וואו וואו וואו. פוסט נהדר ותמונות מעוררות השראה. חוץ מזה, ריגשת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בייב... איך חשוב לי שאת חושבת ככה... בימים של "את מי לעזעזל מעניינות השטויות שלי" תגובות כאלה הכי מעודדות אותי!

      מחק