יום שבת, 9 באפריל 2016

26, בלב בנפש ובמלתחה:)

החלטתי לנסות משהו חדש בבלוג.
וזה, להראות לכם מה אני קונה ובמה אני מחדשת את המלתחה שלי ולא רק פריט שניים עליי באאוטפיט.
כי נראה לי שמי שעוקבת אחריי יודעת שאני לא אחת שמוכנה לשלם הרבה כסף על בגדים ליום יום ומצאתי שגם לערב אם יודעים איפה לקנות אפשר להראות מיליון דולר.
חסכים מאותם שנים של ילדה לעולים חדשים שלא היה שקל מיותר, בטח לא לבגדים חדשים ויקרים.


ויש לי תהליך עבודה או יותר נכון, בנייה של מלתחה שהיא נכונה בשבילי.
זה לא סוד שרובנו חיות מול המסכים הקטנים או הגדולים (ניידים או מחשבים) ואנחנו מסתכלות,לומדות,בוחנות ומתאימות את מה שאנחנו רואות למה שיתאים לנו.
ההתחלה אצלי כמעט תמיד מתחילה מבלוגים שאני עוקבת אחריהם. 
יש לי נטייה ל"הפין" אותם.
לא, אני לא מתכוונת למשהו גס (גם לי לפעמים זה קורה) אני פשוט שומרת את כל התמונות או הלוקים שאני אוהבת ב- PINTERST שלי, תחת לוח מתאים ואני חוזרת לשם כל פעם שאני צריכה להיזכר באאוטפיטים שאהבתי או רעיונות שחשבתי שאני ארצה לנסות.
השלב הבא לחפש את אותם פריטים שירכיבו לי את אותו לוק פחות או יותר.

יש לי כמה תחנות קבועות והן כולן קורות בימי שישי שיש לי כמה שעות פנויות לעצמי (עד רבע ל- 12 בכל אופן).
בשישי הזה בגלל שהזקנה קפצה עליי והייתי חייבת לעבור בדיקת עיניים.
"הרחוק" שלי מעולה אני כמו נץ, "מקרוב" יש מצב שאני יכולה לאסוף את הילד הלא נכון מהצהרון.
אחת הרשתות שאני מאוד אוהבת לקנות בה לבת שלי היא רשת TwentySix וגיליתי אותה מתאימה גם לי רק לאחרונה, שללתי אותה בעבר כי רוב החנות היא מאוד טרנדית מאוד צעירה, ובאותו יום שישי לפני שבועיים לקחתי 200 ש"ח ואת הרשימה שלי לפעם הזאת ואמרתי ננסה לראות אם אפשר למצוא:
חזיית טופ תחרה שחור
חזיית טופ תחרה לבן
שמלה שחורה עם שרוולים רחבים (Flair)
שמלת טריקו רגילה ליום יום

ואם נמצא עוד משהו מה טוב :).

אז מה מצאתי בסניף שלדעתי הסניף הכי טוב (מול קניון הזהב)?
את הטופים האלה שאני כמובן מתכננת ללבוש מתחת לגופיות עם מפתח רחב בצדדים (אני כבר מראה אחת מהן). כל טופ עלה לי 20 שקלים.
ולקחתי מידה L כי הן נראו לי קצת קטנות.
אני לא יכולה להראות לכן אין היא נראית על הגוף, אבל יש לה שתי רצועות שמתלבשות סביב החזה וזה נראה סקסי בטירוף....




שמלה שחורה מהפוסט הקודם (מגיעה בעוד 4 צבעים:פודרה,ירוק,לבן,רויאל) היא ONE SIZE. אני קצת נזהרת עם פריטים כאלה כי אין מצב שמה שטוב עליי, אני 1.74 מידת חזה 85C ויש לי תחת וכתפיים רחבות יהיה טוב על מישהי שהיא 1.60 עם חזה קטן ומבנה גוף רזה וצר.
אז כמו שאמרתי מדדתי ובדקתי שהיא לא קצרה ולא צרה והיא עברה את מבחן ההרמתי ידיים ולא רואים לי ת'תחת.
השרוולים שלה מגיעים עד המרפק שזה מעולה עד שהעונה תתחמם והיא מבד שלא מצריך גיהוץ שזה חובה אצלי.
והיא עלתה לי 60 ש"ח.



על הדרך מצאתי את הטופ הזה שמגיע גם בניוד וגם בלבן שיהיה לי מושלם עם חצאיות גבוהות וסנדל עם עקב יפה, ושורטס גבוהים עם סניקרס או נעל שטוחה.
היא עלתה 40 ש"ח וגם היא מגיעה ב- ONE SIZE אבל היא נמתחת ונראית מעולה.



שמלת טריקו רחבה וקצרה זה חובה בקיץ, במיוחד למי ששונאת מכנסיים כמוני, אז גזרה טובה בד סבבה כיתוב חמוד ומחיר של 50 ש"ח היא היתה גם באפור ולבן, גם ONE SIZE.
תראה טוב עם עקב אספדריל שעכשיו הולך להיות הדבר בקיץ, תודה לאל שסיימנו עם כל הבירקנשטוקים!!
ומזל שחזיתי את הדבר והצטיידתי בזוג לבן וזוג שחור במדריד בקיץ שעבר, לקח לזה רק שנה להגיע לפה.



אם תעשו את החשבון תגיעו ל 190 ש"ח זה אומר שנשארתי עם עודף אפילו :) יאמממי.. אני חושבת על גביע גלידה של מקדונלדס.אני רק מצטערת שלא היה לי יותר זמן להסתובב שם, כי כמו שאתם יודעים ימי שישי הם ימים לחוצים וקצרים, כי היו שם עוד כמה פריטים שפשוט לא היה לי זמן למדוד ולנסות.
אני חושבת שאני אמשיך לעשות פוסטים כאלה, כי אני מאמינה שזה תורם לכולנו.
בפוסט הבא איפור בעד מאה שקלים.. תנחשו באיזה רשת??
ועד אז אל תשכחו שאני כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם.





3 תגובות:

  1. הכל בטוב טעם כמו שרק את יודעת, תתחדשי!
    חשבתי שתנראה גם תמונות שאת לובשת אותם, רק מה שאפשר...

    השבמחק
    תשובות
    1. את יכולה לראות את השמלה בפוסט הקודם.. כבר חרשתי עליה.
      את שאר הפריטים אני מאמינה שתוכלי לראות או בבלוג בפוסטים קרובים או באינסטגרם שלי או בסנאפצ'ט.
      https://www.instagram.com/diva.diana/

      מחק
  2. יפה מאוד! מחכה לפוסט הבא בסדרה, מתה על הסקירות האלה שמגלות לנו מקומות שאפשר לחסוך בהם ולהיארות מליון דולר!

    השבמחק