יום שני, 18 באפריל 2016

כשאני התאהבתי בפיליפ מרטינס...

אני ווהשיער הלבן שלי זה יחסי אהבה שינאה.
מגיל 18 אני מלבינה, כן זה גנטי אחותי ואמא שלי.. בואו נגיד ככה אם אמא שלי לא צובעת פעם בחודש היא גנדלף!
בכל 38 שנותיי אני חושבת שצבעתי את השיער שלי בכל צבע אפשרי, איפה היה פייסבוק אז?
YOU NAME IT,I HAD IT מחום שאיתו התחלתי כי זה הצבע הטבעי שלי,לבורדו גרושות,בלונד אפרוח,שחור מכשפה,כתום תפוזינה (מתי שהיתה לנו באמת תפוזינה..)  וסגול אלוהים שישמור מה חשבתי לעצמי?!
יחד עם הצבעים עברתי את כל סוגי התספורות תסרוקות הכל ומי שמכיר אותי שנה שנתיים עשר יודע שאין לי פחד כי שיער גדל...
עד לאותו יום שהשאננות שלי והחוסר אחריות שלי במקום מסוים עלתה לי, והרבה.

מספרה שכונתית כי אמרתי לעצמי מה זה משנה, צבע זה צבע מה כבר יקרה?
אז הצבע שלא בדקתי ולא שאלתי לגביו פשוט צרב לי את הקרקפת,השיער נפגע הרגשתי אותו יום למחרת פשוט....
פגום.
השילוב של השיער המוחלש עם הקרקפת הצרובה עם ירידת המשקל הפסיכית פשוט גמרו אותו סופית.
אז אני לא אלאה אתכם בתיאורים למי שרוצה את זה וגם תמונות אתם מוזמנים לפוסט הזה .
היום אני אספר לכם על מה גיליתי בגלל ובזכות שאני לא נותנת לאף אחד שלא עובר בדיקה קפדנית לגעת בשיער שלי.


4 שנים לא צבעתי את השיער, 4 שנים לא השתמשתי בשום דבר כימי מהפחד,מהטראומה שזה יקרה שוב.
אני לא אוכל לעמוד בזה שוב.
כל פעם שהייתי לוקחת חלק בצילומים,בפרוייקטים כל פעם שהיה לי אירוע הספר/מעצב שיער היו מתנדבים לצבוע לי את השיער כי "חבל זה מבגר אותך" אבל אני אהבתי את הלבן שלי, זה הראה לי את "המלחמה" היום יומית שלי.
אבל,עכשיו המלחמה נגמרה אז אפשר לחגוג, והבטחתי לעצמי לחגוג בלצבוע את השיער.





הגעתי למרכז של פיליפ מרטינס בפעם הראשונה לאירוע הכרות ולהשקה של המרכז ספא שלהם לאחר שהם החליטו שהם פותחים מרכז בישראל, עד עכשיו לא היה.
לא עשיתי כלום באותו אירוע למרות שהיה מגיע לי טיפול לפי בחירתי.
בדקתי וחקרתי ציפיתי בכל מה שנעשה לאורחות האחרות ובדקתי את כל התוויות על כל המוצרים.אחרי שהגעתי הביתה חיפשתי ברשת ביקורות והמלצות.
לא נתתי להם לגעת בשיער שלי כי האמת אני מפחדת, וכנראה שזה אף פעם לא יעבור הפחד הראשוני הזה שלתת למישהו לגעת בו (להיות כמעט קירחת יעשה לך את זה...).
המרכז שממוקם בצפון ת"א ועכשיו גם נפתח לו תאום בבצרה כולל בתוכו טיפולי שיער החל מניקוי קרקפת לשיקום שיער פגום,וטיפול בנשירה והכל נעשה במגוון הרחב של המוצרים שלהם לשיער ולקרקפת.
מה שאותי הכי עניין הוא הצבע לשיער שלהם ORGANIC BASE COLOR כי אני לא צריכה כרגע שום דבר אחר.
אני רוצה לשמר את התוצאה הפנטסטית שלי אבל אני כן רוצה לצבוע ואחרי שחקרתי את הצבעי שיער שלהם שהם בעצם אורגניים ועל בסיס מיים בלבד.
ללא מלחים,מתכות,כימיקלים,עופרת,אמוניה והם לא נוסו על בעלי חיים (אני יודעת שיש בנות שזה קריטי להן בבחירה של צבע לשיער).
החלטתי לפני שבועיים להגיע לשם ולצבוע.



כמו שאתם יכולים לראות המקום מעוצב ברמה מאוד גבוהה, עד לכורסת החפיפה שעושה לי מסג' מהצוואר עד התחת :) מצידי יכלו לחפוף לי שמונים שנה.
מנורות חימום בעיצוב מטורף הכי מעודכנות שיש הכל מעביר תחושה מאוד יוקרתית.
לצד הטיפולים המאוד יחודיים שלהם, הם גם נותנים פתרון למשתמשת היום יומית יש להם הכל!
שמפואים לכל סוגי השיער, לחויות, מסיכות, אמפולות כל מה שאת צריכה בשביל שהכתר שלך יראה נפלא!
בין אם צריכה טיפול נגד נשירה, או לרענן את השיער ולתת לו בום של חיוניות במוצרים באמת איכותיים זה המקום בשבילך.
אי אפשר למצוא את המוצרים באף מקום, הם נמכרים רק בספא ובמספרות מאוד מאוד נבחרות ברחבי הארץ.
המחירים בהתאם לאיכות, את לא תוכלי לעשות פה צבע ב 120 שקל אבל את יכולה להיות בטוחה שהשיער שלך בידיים הכי טובות שיש!



אני מודה שקשה לי ללשחרר בכל מה שקשור לשיער ואני מוכנה לשלם כסף תמורת משהו שאני יודעת שישמור לי ולא יזיק לו.
אבל אם זה טוב לבלייק לייבלי לשרה ג'סיקה פרקר,לדרו ברימור שאני יודעת שהן דוגלות ענקיות במוצרים טבעיים ואורגניים אז זה טוב בשבילי:)

סיימתי לשחק בשיער בעור הפנים ובעצמי מבחינה בריאותית כי מה שאנחנו אוכלים,מורחים,עושים ומטפלים משפיע עלינו ברמה יומיומית.
אז לא תעגלו פינות, מניסיון לא יוצא מזה שום דבר טוב.
המשך שבוע מקסים ואטוטו חג שמח :) פוסט אופנתי תעזרו לי להתלבט מה לובשים לחג :)
ואל תשכחו שאני כאן כמו תמיד, שמה עין בשבילכם!

תגובה 1:

  1. מעולה כרגיל! אם היה לי שיער הייתי רץ לשם :-)

    השבמחק