יום שלישי, 26 באפריל 2016

איפור עמיד במים זיעה ואיכס!

כן כן החום כבר פה ואנחנו רוצים לתלוש מעצמנו את העור.
משום מה המזגן מרגיש שהוא לא מצליח לעמוד בקצב של החום, ואמרו בחדשות שזה אפילו לא השיא  ושהכל עוד לפנינו.
אז מתחילים ללבוש קצר ודקיק וכבר דואגים לפדיקור כי חייבים להיות עם רגליים מתוקתקות, אל תהיי מאלה שהולכות עם עקבים אפורים ומפויחים.
עכשיו זה הזמן לשים לב שהעור שלנו לא יסבול מנזקי החום, ולהכין את גופנו לקיץ!
זה אומר שאי אפשר להחזיק כבר בשערות גופנו שלא על הראש כחיית מחמד, אני בעד פמיניזם אבל DARLING אף אחד לא רוצה לראות את השיער שלך בבית שחי בגופיה.
תאמצי לך פסי שעווה אפילו גילוח לוקח, ויאלללה קרחנה.
לחות לחות לחות לעור הפנים,לגוף ולשיער במקרה הזה על הראש שלנו :) בשביל שלא ינזק מהשמש, והשפתיים הרי ידוע שהחבר הכי טוב של האישה הוא שפתון הלחות.



האיפור שלנו שחייב לשרוד את החום הזה,ועדיין להראות מספיק טוב ולא כמו היצור שעלה מהאגם...
אני מצאתי שאלה המוצרים שעושים את העבודה הכי טוב בשבילי, אלה מוצרים כמובן שאפשר למצוא בכל סופרפארם והם לא יקרים, והכי טוב תמיד במבצע.
הראשון הוא מוצר של חברה שאין לי כמעט ממנה כלום והסיבה היחידה שיש לי את המוצר הזה הוא בהמלצת מורן טרסוב המדהימה.
זהו בסיס שמכווץ נקבוביות של חברת Flormar  הוא נקרא " Invisible Pores" וזה בדיוק מה שהוא עושה.
הוא סוגר את כל הנקודות הפעורות באף, במצח בסנטר ויוצר לי קנבס חלק לעבוד עליו והעור שלי לא שותה את המוצרים שיהיו עליו.
לא לשכוח גם פריימר או בסיס לעיניים בשביל שהצלליות לא יזוזו ולא יתאספו כמו איזה עונש בקפל.
מצאתי שהוא הכי טוב אפילו לעפעף השומני שלי, זה המוצר הזה של חברת Esssence.
טיפה חומר על האצבע להספיג טוב ומהר כי הוא מתקבע תוך כמה שניות.


עכשיו נתחיל בבסיס, אני מאוד אוהבת בקיץ להשתמש ב- BB מעדיפה על מייק אפ שמרגיש לי מאוד מסיכתי.
הקרם הזה של Garnier הוא גילגול שני של המוצר, והוא הרבה יותר טוב מקודמו גם בפורמולה גם בכיסוי וגם בעמידות.
הקודם היה עושה לי פצעונים מטורפים, כמו בת 16 הייתי אבל הנוכחי מעולה, מצוין ומהפחד שהם יפסיקו לייצר אותו יש לי כבר איזה 4 סגורים מחכים לשימוש. החיסרון היחיד בינתיים שאין בו הרבה גוונים כרגע אני בגוון  Light אבל כבר קניתי את ה- Medium כי עוד מעט אני אהיה הרבה יותר שזופה בגוף וצריך להתאים.
אחרי שאני מסיימת בסיס אני מוסיפה גבות, אני משתמשת בפלטה הזאת של חברת Essence  שעדיין אין אותה בארץ אבל היא צריכה להגיע, אני קניתי את הנוכחית שלי שנראית כמו אחרי מלחמה במדריד וחברה עכשיו הביאה לי את החדשה והדנדשה הזאת, אבל כל פלטה שיש בה שילוב של צבע בשעווה ואבקה וקיבוע תעשה את העבודה מעולה.
שימוש בשלישייה הזאת והגבות לא נוזלות לך על הפנים או נמרחות שאת מנסה להילחם עם הלחות!


אחרי שיש לי פנים וגבות :) ואני מרגישה יותר כמו בן אדם אני עוברת לטיפה סומק עם הסטיק של Life שאני לא זזה בלעדיו, הוא בצבע המושלם גם לתת לי טיפה קונטור וגם צבע.
אני מורחת אותו ישר מהמיכל על עצמות הלחיים,קו השיער והסנטר ומצידי האף.
וכסומק על תפוחי הלחיים ועם האצבעות אני מטשטשת.
אני מורחת גם על השפתיים שלי אחד מהגוונים האלה שאני מטורפת עליהם יש לי פה צבע גם ליום שהוא יותר ורדרד מס' 44 ואחד שהוא יותר כהה  40 לערב הוא עדיין נראה מאוד טבעי,ועל קשת הניודים.
כל מוצרי הסטיק שיש לי של חברת Life שמתי לב שנמרחים בקלות ורכים וטיפה גלוסיים.


הגענו לעיניים, ופה באמת צריך לשים לב עם מוצרים שהם או עמידים במיים או פשוט להשתמש במוצרים שהם מקבעים.
אני תוחמת את העיניים באיילנר נוזלי שחור וסופר עמיד של חברת Bourjois המכחול נהדר נוח וידידותי למשתמשת הכי לא מנוסה.
אחכ אני מורחת בסיס לריסים של חברת Essence, שקניתי פעם ראשונה בחו"ל אבל מאז כבר הביאו את זה גם לפה.
החומר הוא לבן הוא נמרח כמו מסקרה המטרה היא לתת נפח ועמידות למסקרה שתבוא אחריו.
אני נותנת לזה דקה לא ממש להתייבש אבל לא להיות רטוב כי זה ילכלך לי מאוד את המסקרה.
וכאן מגיעה המלכה המסקרה הכי טובה שיש, בלי שום תמורה או הבטחות או טובות הנאה (הלוואי) המסקרה שעושה לי לשני ריסים ורבע שלי עבודה של עיבוי,הפרדה והארכה ה- Bold  של Careline.
אבל בצבע החום שלה, אני מוצאת אותה יותר מחמיאה לי מאשר השחורה (שיש לי גם כמובן) ותודה למלכה הבלתי מעורערת של ההמלצות והדיס המלצות שקר החן והבל היופי שהמליצה עליה באחד הפוסטים שלה.


וכמובן שאי אפשר בלי קיבוע של כל העבודה שעשינו עד עכשיו, בחיי שזה עניין של עשר דקות עבודה, בכתב זה נראה יותר...
אני מקבעת הכל בפודרה של M.A.C הסטודיו פיקס שלהם מעולה ועושה לעור השומני שלי קסם, אני כמובן דואגת להספיג ולפדר שוב במשך היום, קסם קסם אבל יש גבול לשמור על העור שלי מאט מעל 5 שעות זה כבר על טבעי!!
וכמובן בשביל לא להראות יותר מדי אבקתית אני מרססת FIX על כל העבודה וזהו.


עכשיו כל מה שנשאר הוא לצאת באומץ לב החוצא, תהיו אמיצות תהיו חזקות.
מספרים לי שבסוף הקיץ מגיע משהו אחר מספרים על חורף, לא כמו במשחקי הכס אבל חורף.
גילוי נאות כל המוצרים נקנו בכסף שלי, אבל בחייאת אל תספרו לפנינה מהבנק כי לה אני מספרת שאני מקבלת את כל הדברים האלה בחינם :).
ולחג, לחופש למי שיש לה ילדים וחווה את המכה ה 11 מכת ה "מה עושים היום?" תתנחמי לא נשאר עוד הרבה זמן, אבל לצערי הגרוע עוד לפנינו......
החופש הגדול!
ועד אז אני אהיה כאן שמה עין בשבילכם, אבל במזגן!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה