יום שלישי, 10 במאי 2016

מדגמנת ביחד עם מורן אטיאס...

כשהייתי קטנה חלמתי להיות דוגמנית, מה לעשות שלחיות עם לודמילה זה לא בדיוק אורך חיים לסופרמודל.
יותר לכיוון הסופרוומן שאין לי טענות על זה בכלל, אבל תמיד הייתי שמנמנה.
מסוג הבחורות האלה שהיו אומרים עליה ואמרו לא מעט פעמים "אם תרזי תהיה כוסית.." וכל מיני כאלה.
מי שמכיר אותי יודע שגם במשקל של 90 קילו אהבתי וידעתי להתלבש ותמיד אהבתי את הגוף שלי.
מאז עבור מיים בנהר והמון זיעה בשיעורי ספיננג וכרגע אני עומדת על 70 קילו של בריאות :)



ועדיין אני מוצאת את עצמי מסתכלת על כל הקטלוגים וכל הפרסומים ברשת של רשתות אופנה שמצלמות את מרכולתן על דוגמניות צנומות ורזות ואנחנו לא יכולות שלא לשאול...
איך זה יראה עליי???
אחת הרשתות שהכי הפתיעה אותי בשנתיים האחרונות ואני מוצאת שהיא מככבת יותר ויותר בארון שלי היא רשת Honigman.
לא יודעת למה תמיד שנים קודמות שנכנסתי הייתי יוצאת באותה רגל.
הכל היה נראה לי מבוגר (ואני מבוגרת), הדפסי מדי ולא אופנתי מספיק...
ופתאום בשנתיים האחרונות התאהבתי.





אני אספר לכם סוד אני מאלה שכל מה שאני רואה ואני אוהבת (פרסומת בטלוויזיה,בעיתון,ברחוב) אני מצלמת בטלפון ואחכ אני מחפשת.
אז יצא לי לקבל בדואר את הקטלוג של החברה ופשוט רציתי את כל מה שראיתי בקטלוג!
לא הפסקתי לצלם מכל הזויות את כל האאוטפיטים השלמים שהם הלבישו על 
מורן אטיאס הפרזנטורית המושלמת שלהם, (אני סטוקרית שלה אני מודה מאז התפקיד שלה ברודן.. ליילה זה החיים!)
והם הגדילו לעשות כי כל מה שמורן לבשה בו זה פשוט אני!
שמלות צמודות מעטפה,שמלות שחושפות כתפיים,חצאיות מידי בגזרת A הכל פשוט היה "רוצי לקנות".




והסיבה שלשמה התכנסתי, ולקחתי את התחת שלי ואפילו מצאתי את הלוקיישן שהם צילמו את הקטלוג. הוא באמת להראות שכל מה שהיא לובשת למרות שהיא דוגמנית והיא מין הסתם בנויה יותר טוב לצילומים ממני...
עדיין ואם כל זה, כל מה שהיא לבשה :) אנחנו יכולות ללבוש, וזה נראה משגע, סקסי, נשי ומהמם...




בגדים:Honigman\נעלי עקב:Call It Spring\משקפי שמש:Carolina Lemke\סניקרס:KEDS

אני לובשת מידה 1 אצלהם ויש כמובן עד מידה 4 (נראה לי שראיתי אפילו 5 אל אל תתפסו אותי).. הבדים סופר נעימים,ונוחים התאמה מושלמת למי שיש לה תחת וציצי ורגליים עבות (כמוני) במכנסיים שלהם כי על איכות לא מתפשרים.
וכל מה שיש לי להגיד זה כל הכבוד להם על הנגשה של הבגדים לכל הנשים!
צילום:אלעד גרובנר ל- ZOOM18.



8 תגובות:

  1. מאד אוהבת את הוניגמן ואכן, עברו "הצערה" של הדגמים בשנים האחרונות ועכשיו הכל מתאים לנשים בוגרות של רוצות להרגיש זקנות.
    הרעיון של להצטלם כמו הדוגמנית - פשוט שוס!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. טנקס כפרות... זה התבשל בי ככ הרבה זמן ולא ידעתי אם זה נכון לעשות אבל אחכ אמרתי... עושה!
      ונכון זה שאנחנו בנות 40 לא אומר שאנחנו בנות 400!!
      נשיקות!!

      מחק
  2. פוסט מקסים! את לגמרי יכולה להיות דוגמנית :)

    השבמחק
  3. יפה מאד מאד..נהנתי לקרוא ולראות..מורן אטיאס צריכה לקנא...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שמורן בטוחה במקום שלה.... אבל תודה!

      מחק
  4. רשת אהובה מאוד גם עליי.
    הפריטים משגעים עלייך,
    תתחדשי ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. מוצאת את עצמי שם לפחות פעם בשבוע עכשיו... שווה בהחלט!

      מחק