יום שני, 6 ביוני 2016

הקולקציה הניודית החדשה של Essence!

איך שהודיעו בעמוד של Essence שהקולקצייה החדשה שלהם שחיכיתי לה שנה, כי ראיתי את כולה באירוע השקה שהם עשו לפני שנה והציגו לנו את כל מה שהולך להגיע.
מרוב המוצרים לא התלהבתי כי אני לא אוהבת כמו בבגדים שלי, צבעים וכל מיני מוצרי איפור גימיקיים.
תנו לי פרקטי,טבעי,ואני מרוצה.
ועקבתי אחרי הסנפאצ'ט שלהם באדיקות לראות מתי זה יוצא!

ידעתי שלא יהיה קל למצוא את המוצרים כי אם נהיה כנות הסטנדים של המותג בסניפי סופרפארם פשוט נראים נורא ואיום.
אני לא יודעת אם זה בגלל שפשוט לא אכפת לעובדי הסניף,או בגלל שנותנים לכל אחת פשוט לפתוח את כל המוצרים (ראבק יש טסטרים) ולנסות ולזרוק חזרה.
ממליצה לחברה באמת לעשות איזה בדק בית ולמצוא לזה פתרון, כי זה פשוט זוועה.
עד כאן החלק הביקורתי.
הקולקציה כאמור היא קולקצייה ניודית (עירומה) בגוונים טבעיים,חמים,ונכונים לכל מי שגוון העור שלה בהיר עד בינוני.
מה יש לנו כאן: 2 פלטות של צלליות אחת מאוד מבריקה ושימרית, השנייה בגימור מאט ויותר טבעית.
שפתוני גלוס,שפתונים רגילים,עפרונות שפתיים,ג'ל לגבות,מסקרת גבות,סמקים,ושימר אחד בגימור קרם.


אני אתחיל דווקא מהפלטה של הצלליות שנקראת בצורה מאוד מדוייקת All About Nudes.
היא מונה בתוכה 8 צלליות, שכולן תואמות במשפחת הצבעים.
הפלטה השנייה שלא קניתי (אני פחות מתחברת) היא יותר על טהרת הזהב והשימר...
יש לי להגיד על הפלטה הזאת כמה  דברים טובים וכמה דברים פחות טובים.
האחד המחיר שלה מעולה היא עולה בסביבות ה 20 שקלים הגודל של הצלליות מספיק בהחלט והיא סופר נוחה לנסיעות ויש בתוכה את כל הצבעים שיתאימו לכל אחת ותכלס את יכולה להסתפק רק בה שאת נוסעת (אני יודעת שאני אעשה את זה כשאני אסע לברלין עוד מעט).
הגוונים הבהירים יותר והקלילים לבוקר ויותר כהים למראה ערב ומשהו יותר דרמטי.
ומה פחות טוב אתן שואלות... 
החומר עצמו מתפזר במיוחד הצלליות היותר כהות, אז ממליצה קודם לסיים עם העיניים ורק אז להשלים פנים.
הצלליות הבהירות יותר פחות פיגמנטיות מהכהות, צריך לעשות שימוש ביותר חומר בשביל לקבל באמת אפקט מלא.
אם לא שמים פריימר מתחת (וניסיתי) הן לא מטשטשות בצורה מושלמת כמו עם פריימר (נגיע לפריימר שלהם עוד דקה).
וזהו... שורה תחתונה אני מרוצה ממנה והיא נותנת תוצאה טובה למחיר לכמות ולאיכות.

הסומק, Matt Touch Blush  בגוון Berry Me Up 20 וואו.. טוב אני יודעת שהסמקים שלהם מאוד פיגמנטיים, יש לי אחד שיותר מתאים לחורף יותר על בסיס חומים, אבל רציתי משהו יותר ורדרד לקיץ עם גימור מאט, וזה בול!
הוא ורוד מאוד טבעי צריך באמת מעט חומר על המברשת וממש בעדינות אחרת את מקבלת כתם של צבע, להחזיק בקצה של המברשת שלך,עדיף לבנות בהדרגה במקום להתחיל להוריד ולתקן. 
שוב לצערי בגימור מאט יש רק את הגוון הזה.

והכוכב האחרון בהחלט כוכב, השימר הזה  Soo Glow בגוון Look On The Bright Side 10 שלקח לי 6 סניפים בשביל לשים את הידיים שלי עליו ושהוא יהיה שלם וסגור ונקי!
אתם לא מבינים כמה זה היה קשה, והיה שווה!
הוא פשוט נהדר, טיפה חומר על האצבע ולמרוח במקומות הנכונים (בבקשה לא להיסחף עם החומר) והוא עושה עבודה מעולה. נמרח חלק נטמע טוב עם שאר האיפור לא מרגיש בוצי או קרמי מדי.
הוא אמור להפוך ממרקם קרמי לאבקתי במריחה, אני לא הרגשתי את זה קורה אבל היי זה לא אומר שהוא לא עשה עבודה מטורפת!
לערב אפשר להוסיף בשביל אפקט באמת מנצנץ שימר באבקה אבל ליום יום הוא סבבה לבדו!




ונמשיך עם העיניים...
שני מוצרים שאני קונה כבר בפעם המי יודע כמה ותמיד אקנה ולא אחליף אותן בשום מוצר HIGH END אחר.
מסקרת הבסיס או פריימר לריסים כמו שאוהבים לקרוא לזה, והפריימר לצלליות שלהם.
פשוט שני מוצרים מצויינים,מעולים,טובים ופשוט וואו יחסית לכמה שהם עולים ובמשך הזמן שהם מחזיקים מעמד.
מהפחד שיפסיקו לייצר אותם אני פשוט קונה כל פעם עוד אחד.
חבל שהפריימר שלהם מגיע רק בצבע אחד של גוון עור, לקחת בחשבון שאנחנו לא כולן באותו הצבע.
והפריימר לריסים פשוט מפתיע אותי כל פעם מחדש בנפח ובעובי שהוא נותן לריסים שלי (כי אין לי ריסים) אחרי שאני מורחת עליו מסקרה.. פשוט פיצוץ של ריסים!
בהחלט שני מוצרי הדגל מבחינתי.



ולא נתרחק מהעיניים וטיפה נעלה למעלה לגבות :) זה לא סוד שאני תמיד אבל תמיד אנסה כל מוצר שהוא מוצר גבות. כל אישה יש לה את החולשה שלה באיזהשהו מוצר איפור, חלק עם שפתונים, חלק מהבנות יש להן כל שימר שיצא אי פעם..
מחלה של מסקרות...אצלי זה מוצרי גבות.
אז חברת Essence הוציאה מסקרת גבות וג'ל גבות, כמובן שניסיתי את שניהם במהלך של שבועיים שיש לי את כל המוצרים מי שעוקב אחריי בסנאפצ'ט ראה אותי מנסה את החומרים בלייב ומראה לכם לפני ואחרי אז ככה..
המסקרה טובה, היא קטנה מספיק למישהי שאין לה גבות עבות או שעירות מדי, היא טיפה מלכלכת אבל היי בשביל זה אלוהים המציא מקלוני אוזניים.
היא נותנת צבע סביר (חבל שוב שיש רק בגוון אחד בינתיים, מקווה שזה ישתנה) אבל לי הגוון מושלם כי אני אוהבת את הגבות שלי כהות מאוד.
החומר נשאר ולא נמרח ויורד בקלות עם מסיר איפור.
הג'ל....Brown 01 שלדעתי יותר שחור מחום,
בגלל שאני מכירה את הג'לים של עופרה,של MAC של בובי בראון וכו'.. ציפיתי למרקם דומה של מריחה.
אבל הוא טיפה אחר, זה יותר הרגשה של מין צללית במרקם ג'ל. 
גם פה יש רק גוון אחד והוא יחסית כהה, צריך יותר חומר ממה שחשבתי שצריך בשביל להגיע למילוי יפה וטבעי כמה שאפשר,אבל אם שמים יותר מדי יש אפקט גושי.
הוא לא נמרח הוא יותר... מצייר אם זה נשמע לכן הגיוני אז צריך יחסית יד יותר מיומנת.
אבל הוא נשאר ולא נמרח,הוא מחזיק מעמד בחום וזיעה וג'יפה ויורד כאמור בקלות מאוד.



נמשיך בקבוצה אחת של מוצרי שפתיים.
כשראיתי את השפתונים השקופים הייתי בטוחה שהם כמו השפתונים של בורז'וואה או של MAC שהופכים להיות MAT אחרי המריחה הראשונית. אבל הם לא. שהאריזה לא תטעה אתכן בפירוש רשום שזה גלוס.
לקחתי שלושה צבעים מהם, יש להם ריח נעים מאוד הצבעים יפים.
המחיר הוא משהו כמו 14 שקלים אל תתפסו אותי במילה אבל כל המוצרים הם עד 20 שקלים למוצר.
המרקם טיפה דביק במריחה ראשונית אבל הוא מתיישב אחרי כמה דקות ולא מרגישים אותו. 
האפליקטור גם נוח ולשפתיים שלי הוא התאים בול.
הגוון הבהיר ביותר הורוד הבהיר בצד ימין, הוא ממש בהיר בקושי רואים אותו על השפתיים לא משנה כמה חומר שמתי, בשלב מסוים הרגשתי שאני יכולה לאכול את הגלוס.. אז זה גוון שהלך לפח.
השניים האחרים אני מאוד מרוצה מהם, הניוד הטבעי והורוד הטיפה יותר כהה (אין להם מספרים או שמות על האריזה) אז איתם אני הולכת לרוב ביום יום.




והחלק האחרון הוא מוצרי השפתיים הסטנדרטיים בצבעים שאני פשוט חושבת שהם הצבעים הכי יפים בעולם!
ויש לנו פה עפרונות שפתיים ללא צורך בחידוד, ושפתונים רגילים (יש גוון אחד בלבד שהוא MAT) הוא בגוון בורדו אדום שאני אישית לא משתמשת אבל תדעו שיש כרגע רק גוון אחד כזה.
בחרתי ללכת על הניודים שלי כמובן.
העפרונות:
ניוד - Purely Me 09
טופי - Girl Next Door 08
דובדבן - Pulm Cake 07
נעימים רכים לשימוש נמרחים בקלות, לא נכנסים לחריצים (אני תמיד שמה שפתון לחות לפני) זה עוזר לשמור על מראה לא חריצי.
השפתונים בצבעים הכי פרקטיים ולבישים מבחינתי:
Porcelain Doll 02
Come Naturally 03
יש לי כבר כמה שפתונים שלהם, אני אוהבת אותם מאוד הפתיעו אותי מאוד באיכות ובגימור אז ידעתי שאני לא אתאכזב.



זהו, זאת הקולקציה שחיכיתי לה ככ..
יש בסיפור הזה גם לקים וקונסילרים אבל שם פחות יש מה לחדש לי ואני מעדיפה בכלל בקיץ לשים כמה שפחות איפור על הפנים שלי.
ולשמור על העור שלי נקי,בריא וחלק טבעי (זה יהיה בפוסט הבא, שיגרת הטיפוח היום יומית שלי בקיץ) אז אם אתם רוצים לדעת איך אני שומרת על העור שלי בגיל 40 בצורה כזאת מושלמת..
תמשיכו לצפות..
אה, לא זה אומרים בסוף סרטון ביוטיוב...
ממממממ....סרטון ביוטיוב....
מה אומרות?
יש מקום לזקנה כמוני שם? תגידו לי בתגובות וגם אפשר לפרטי אם אתן חושבות שזה רעיון טוב לפתוח ערוץ בגילי המופלג בין כל הבנות 20 משהו :).
ועד אז אני כאן שמה עין בשבילכם!



2 תגובות:

  1. תעשי סרטון ביוטיוב אני אשמח לראות! ממש אהבתי את המוצרים גם אני רכשתי ונהניתי מהם מאוד.

    השבמחק
  2. היי דיאנה,
    אני מאוווווווווד אשמח לראות סרטון שלך ביוטיוב, ולא רק אחד! מחכה כבר המון זמן לסרטון שאולי יגיע יום אחד....!!! ואל תחששי מהגיל. זה לא הגיל- זה התרגיל ולך יש את זה ;) ! אם הסרטון מעניין וזורם טוב, אין שום סיבה לדעתי שאנשים יגידו שאין לך מקום ביוטיוב, ובכלל אין גיל ליוטיוב. אני נהנתי מאוד לצפות בסרטונים שלך!!
    מקווה לראות עוד סרטונים שלך בעתיד בנושאי אופנה, איפור וכדומה!
    מתה עלייך! ;-)

    השבמחק